نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل هنگی ایکس باکس سونی

راهکار رفع هنگی ایکس باکس سونی

هنگی ایکس باکس / برخی از کاربران ایکس باکس وان وجود دارند که ممکن است هر از گاهی کنسول خود را یخ بزند. در برخی موارد، مشکل ممکن است بیشتر و یا حتی به طور مداوم رخ دهد. چه مشکلی در ایکس باکس خود داشته باشید که به صورت تصادفی یا همیشه رخ می دهد، این راهنمای عیب یابی باید به شما کمک کند. ما تمام دلایل احتمالی برای این مشکل و همچنین لیستی از راه حل های ممکن را که می توانید امتحان کنید فهرست می کنیم.

علت ثابت ماندن یا عقب ماندن Xbox One

اگر Xbox One شما همچنان یخ می‌زند و دلیل آن را نمی‌دانید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که علت این مشکل را شناسایی کنید. تعدادی از عوامل وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. ما آنها را در زیر لیست کردیم.

اشکال تصادفی سیستم

یک کنسول ایکس باکس وان ممکن است هر از گاهی با مشکلات جزئی مواجه شود. چنین اشکالاتی ممکن است بیایند و بروند و گاهی اوقات با تازه کردن سیستم برطرف شوند. اگر مدت زیادی است که از ایکس‌باکس وان خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که با یک راه‌اندازی مجدد به آن اجازه تازه‌سازی می‌دهید.

اشکال یا مشکل بازی

برخی از بازی ها ممکن است به دلیل برنامه نویسی ناکارآمد، کنسول ایکس باکس وان را خراب کنند. گاهی اوقات ممکن است این اتفاق پس از آپدیت جدید بازی رخ دهد. اگر به نظر می رسد که ایکس باکس شما فقط هنگام انجام یک بازی خاص مسدود می شود، ممکن است مشکل بازی در دسترس شما باشد.

اشکال نرم افزاری

جدا از مشکلات جزئی باگ، کنسول Xbox One ممکن است با مشکلات نرم افزاری عمیق تری نیز مواجه شود که راه اندازی مجدد نمی تواند آنها را برطرف کند. در بیشتر موارد، به‌ روزرسانی‌های مربوط به بازی ممکن است محرک باشند، اما مواردی نیز وجود دارد که سیستم عامل Xbox است که باعث از کار افتادن یا یخ زدن سیستم می‌ شود.

مشکلات نرم افزاری معمولاً با نصب به روز رسانی های سیستم برطرف می شوند. اگر ایکس باکس وان شما مدتی است به اینترنت متصل نشده است، حتماً با آنلاین شدن مجدد آن را به روز کنید.

گرم شدن بیش از حد.

برخی از مشکلات انجماد ایکس باکس وان می تواند نتیجه مستقیم گرمای بیش از حد باشد. این مشکل معمولاً با مشکل راه اندازی مجدد تصادفی آشکار می شود. اگر ایکس باکس وان شما به خودی خود راه اندازی مجدد می شود، سعی کنید بررسی کنید که آیا گرمای بیش از حد مقصر است یا خیر.

مطمئن شوید که کنسول ایکس باکس و واحد منبع تغذیه شما دارای تهویه مناسب برای به حداقل رساندن گرمای بیش از حد هستند. با طراحی، اگر دمای داخلی آن به نقطه خاصی رسیده باشد، سیستم راه اندازی مجدد می شود تا از آسیب های داخلی جلوگیری شود. با خاموش کردن آن و جدا کردن آن از پریز برق، اجازه دهید کنسول شما به مدت یک ساعت خنک شود.

اگر گرمای بیش از حد ادامه یابد، ممکن است یک نقص سخت افزاری وجود داشته باشد که باعث آن شود.

مشکل سخت افزاری

در برخی موارد، سخت ‌افزار بد می ‌تواند دلیل مستقیم از کار افتادن یا فریز شدن Xbox One باشد. اگر کنسول در معرض گرما، آب، رطوبت یا سوء استفاده فیزیکی قرار گرفته باشد، ممکن است سخت افزار به درستی کار نکند.

تعمیر ایکس باکس سونی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *