نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپلیکسشن تیک تاک TV

اپلیکسشن تیک تاک TV در تلویزیون

تیک‌تاک به کاربران اجازه می‌دهد که موزیک‌ویدئوهای بسیار کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیه‌ای بسازند. این اپلیکیشن با خرید و تغییر برند اپلیکیشن آمریکایی موزیکال لی در کشورهای غربی آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۲۰ نگرانی از تهدید امنیت ملی آمریکا و قرارگرفتن اطلاعات مردم آمریکا در دست دولت کمونیست چین باعث شد که دولت فدرال ایالات متحده آمریکا تهدید به بستن آن در محدوده خاک خود کند. با این حال گفتگوهایی از سوی شرکت آمریکایی مایکروسافت با طرف چینی آغاز شد تا بخشی از آن توسط طرف آمریکایی خریداری شده و بدین نحو از امنیت داده‌های کاربران اطمینان حاصل شود.

ضرب‌الاجل گفتگوهای ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ قرار داده شد. هم‌اکنون دانلود این برنامه در پلی استور مسدود شده‌است. توئیتر به جمع خریداران بخش آمریکایی تیک‌تاک اضافه شد. فقط برای آن کسانی که ممکن است بی‌خبر باشند باید بگوییم که تیک‌تاک در جهان بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تنها اپلیکیشنی است که به این سرعت همه‌گیر شده است. درست مثل یوتیوب، بعضی از کاربران تیک‌تاک میلیون‌ها فالوئر دارند. این اپلیکیشن اکنون به ۷۵ زبان در دسترس است.

ویدیو‌ساز‌‌هایی که بیش از ۱۰۰۰ فالوئر دارند می‌توانند در این شبکه به طور زنده برنامه اجرا کنند. در جریان اجرای زنده است که طرفداران می‌توانند هدیه‌های دیجیتال بفرستند تا قدردانی خود را نشان دهند. این هدیه‌ها به صورت نقاشی‌های متحرکی روی صفحه ظاهر می‌شود. ستاره‌های پرطرفدار این اپلیکیشن می‌توانند هزاران دلار در هر اجرای زنده کسب کنند. تیک‌تاک از اعلام اینکه چه مقدار از این پول را برای خودش بر‌می‌دارد، خودداری کرد اما بسیاری از اینفلوئنسر‌ها به بی‌بی‌سی گفتند که آنها فقط ۵۰ درصد از هدیه‌ها را دریافت می‌کنند.

چرا این روزها از برنامه تیک تاک زیاد استفاده می شود؟

برنامه ‏‏TikTok تیک تاک یک پلتفرم اجتماعی کوتاه ویدئویی است که توسط موسیقی قدرت گرفته است. هنرمندانی که رقص، سبک آزاد یا عملکردی دارند، تشویق می شوند تا تخیل خود را به شکلی لگام گسیخته و بیانی آزادانه تنظیم کنند. تیک تاک برای نسل جدید سازندگان طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به آسانی فیلم های منحصر به فرد کوتاه را برای اشتراک گذاری با دوستان و جهان ایجاد کنند. تیک تاک معیار فرهنگی جدید برای سازندگان جوان است.

قابلیت های برنامه ‏‏Tik Tok

  • رابطه کامل بین هوش مصنوعی و گرفتن تصویر.
  • ‏تقویت ارائه تولیدات از طریق هماهنگ سازی ریتم، جلوه های ویژه و تکنولوژی پیشرفته.
  • ‏گوشی خود را به یک استودیوی خلاقانه کامل تبدیل کنید.
  • کتابخانه‌ای با دریایی از موسیقی و هر روز با انتخاب تازه ویرایشگر
  • ‏پتانسیل خلاقانه خود را به سطح بعدی برسانید و جهان را از امکانات بی پایان باز کنید.
  • امکان ویرایش ویدیو های خود با ابزار های پیشرفته
  • امکان استفاده از فیلتر های جذاب و ایموجی های مختلف برای ویدیو های خود
  • امکان اشتراک گذاری ویدیو های خود با دیگر کاربران
  • امکان مشاهده ویدیو های دیگر کاربران
  • دارای موزیک های محبوب و رایگان
  • امکان ادغام جدید ترین موزیک ها و ویدیو های خود
  • به تماشای میلیون ها ویدیو بپردازید که به طور ویژه برای شما انتخاب شده اند.
  • یک فید ویدیو به طور اختصاصی برای شما با توجه به ویدیوهایی که قبلا مشاهده و یا لایک کرده اید، طراحی می شود و ویدیوهای مخصوص را به شما پیشنهاد می دهد.
  • توسط یک جامعه ی جهانی، به منابع سرگرم کننده و الهام بخش متصل شوید و خودتان را سرگرم کنید.
  • آشنایی با سازنده هایی از سراسر جهان
  • اضافه کردن موزیک های مورد علاقه تان به ویدیو ها
  • حاوی ابزار های ادیت قدرتمند برای تولید ویدیو
  • وجود دسته بندی های مختلف ویدیو برای انواع سلیقه ها

رقیب اپلیکیشن تیک تاک کدام اپلیکیشن ها هستند؟

شبکه اجتماعی یا برنامه TikTok به اپلیکیشن رقیبی برای فیسبوک و اینستاگرام تبدیل شده است. اپلیکیشن تیک تاک از ۲۱ مهر ۱۳۹۸ دسترسی کاربران ایرانی به این برنامه قطع شده‌است. مسدودسازی برنامه تیک تاک رسماً در ایران اعلام نشده اما با توجه به اینکه بدون فیلترشکن دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست برخی معتقدند که این اپلیکیشن از داخل مسدود شده‌است.

چگونه TikToK را به تلویزیون هوشمند LG و Samsung متصل کنیم

از طریق 3 روش امکان پذیر می باشد

1-ApowerMirror

2-LetsView

3-Google Home

ApowerMirror

این نرم افزار از بهترین اپلیکیشن های برای کپی یا به اصطلاح آینه کردن صفحه نمایش گوشی در تلویزیون می باشد که امکان این را فراهم میکند که هرچیزی در صفحه گوشی نمایش داده می شود را بتوانید در صفحه بزرگتر و باکیفیت تر تلویزیون نیز مشاهده کنید. در قدم اول باید از شبکه خانگی خود استفاده کنید.

برای استفاده از آن، راهنمای زیر را دنبال کنید. همانطور که گفته شد، شما به اتصال Wi-Fi نیاز دارید و مطمئن شوید که هر دو (تلویزیون و گوشی) به یک شبکه متصل هستند. اکنون برنامه را در هر دو دستگاه راه اندازی کرده و از طریق تلویزیون بر روی کد PIN کلیک کنید. برای این بار ، روی اولین نمادی که درسمت راست بالای رابط اصلی قرار دارد کلیک کنید. از آنجا پینی را که در تلویزیون می بینید وارد کنید. برای آینه کردن، روی Mirroring شروع کنید ضربه بزنید.

2- LetsView

با سیم یا بی سیم ، این ابزار همچنین می تواند به شما در استفاده از تلویزیون TikTok کمک کند. این اپلیکسشن ویژگی های بسیار مشابه به ApowerMirror را ارائه می دهد. با Android ، iPhone ، Windows ، Mac و Android TV کار می کند. اگر تلویزیون شما فقط یک تلویزیون عادی باشد چی؟ مشکلی نیست برای اتصال می توانید از این برنامه و کابل HDMI و کابل USB استفاده کنید.

شما همچنین به یک رایانه نیاز دارید که به عنوان پلی بین تلفن و تلویزیون شما عمل کند. مراحل آنچنان پیچیده نیستند ، بنابراین برای شروع مراحل زیر را بخوانید. یک کابل HDMI تهیه کنید و آن را در پورت HDMI تلویزیون وصل کنید. طرف دیگر کابل HDMI باید به لپ تاپ شما متصل شود. توجه: فراموش نکنید که تلویزیون خود را در حالت HDMI قرار دهید. اکنون وقت آن است که تلفن خود را به رایانه متصل کنید.

LetsView را روی تلفن و رایانه خود راه اندازی کنید. کامپیوتر خود را تحت همان شبکه Wi-Fi وصل کنید منتظر بمانید تا نام رایانه شخصی شما در تلفن ظاهر شود. روی آن ضربه بزنید و روی بازتاب صفحه (screen mirroring) تلفن ضربه بزنید. سپس میتوانید صفحه نمایش تلفن را روی تلویزیون مشاهده کنید.

3- Google Home

Google Home یک برنامه انعطاف پذیر است که در همه دستگاه هایی که از Miracast پشتیبانی می کنند کار می کند. بنابراین این یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای TikTok در تلویزیون است. Google Home را در تلفن خود بارگیری کنید. هر دو دستگاه را تحت شبکه نام متصل کنید. برنامه را روی تلفن خود راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا نام تلویزیون شما ظاهر شود. روی آن ضربه بزنید و آینه کاری (screen mirroring) شروع می شود.

حل مشکل باز نشدن برنامه تیک تاک tiktok روی آیفون و اندروید

حال این نرم افزار درایران محدود شده است که مشکلاتی را برای کاربران پیش می آورد. برای حل این مشکل کافیست که نرم افزار DNS و اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ را درگوشی خود نصب کرده این نرم افزار متعلق به شرکت کلودفلر از سال ۲۰۱۸ بصورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت. ارائه دهندگان اینترنت (ISP ها) از DNS ها یا همان Domain Name System برای تبدیل یک دامنه (مانند google.com) به یک IP Address واقعی برای درک شدن آنها توسط روتر ها و سوییچ ها استفاده میکنند،اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ یک DNS هست که مانند V.P.N عمل میکند تا بتواند ترافیک اینترنت کاربران را به سمت سرور های دی ان اس ۱.۱.۱.۱ هدایت کند، این عمل در نهایت باعث افزایش سرعت اینترنت کاربران خواهد شد. برای حل این مشکل باید :

  • اطمینان از اتصال به اینترنت با سرعت و حجم کافی
  • نصب آخرین نسخه نرم افزار
  • خاموش روشن کردن دستگاه
  • حذف و نصب مجدد برنامه تیک تاک

در قدم بعدی نیاز است روی دستگاه خود برنامه ۱.۱.۱.۱ را از اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید.

۲. نیاز است از قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ استفاده کنید، این قابلیت که در اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ بصورت اشتراک اختصاصی و ماهیانه باید هزینه اشتراک پرداخت شود. که دسترسی شما را بدون هیچ محدودیتی برای اپلیکیشن تیک تاک و نتفلیکس فراهم میکند.

هنگامی که به وارپ پلاس اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ دسترسی پیدا کردید، بدون v.p.n و فعال بودن اپلیکیشن وارد برنامه tik tok شوید. سپس قابلیت Warp Plus اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ را فعالسازی کنید و به اپلیکیشن تیک تاک بازگردید.

اپلیکیشن تیک تاک را هنگام فعالسازی Warp Plus باز نگهدارید؛ در صورتی که به برنامه بازگشتید اما هیچ چیزی نمایش داده نمیشد آنرا را کامل ببندید و مجدد باز کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *