نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب نرم افزار جدید در گوشی سونی

نصب نرم افزار جدید در گوشی. در این مقاله نحوه قرار دادن نرم افزار جدید در اندروید را نشان خواهیم داد. بنابراین، اگر قصد دارید نرم افزار اندروید خود را به روز کنید و نمی دانید این فرآیند را از کجا و چگونه شروع کنید، به ادامه مطلب بروید. اما قبل از اینکه به این روند ادامه دهیم، اجازه دهید ابتدا دلایل قرار دادن نرم افزار جدید در دستگاه اندرویدی خود را پیدا کنیم.

نصب نرم افزار جدید در گوشی
نصب نرم افزار جدید در گوشی

چرا باید به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی سونی سونی را نصب کنید

در حالی که بسیار مهم است، بدانید که نصب به روز رسانی نرم افزار اجباری نیست. در واقع، حتی زمانی که دستگاه خود را به روز نمی کنید، همچنان می توانید از آن استفاده کنید. اما قابل ذکر است که امکان دریافت ویژگی های جدید در دستگاه خود را نخواهید داشت و بدتر از آن، باگ ها برطرف نمی شوند. با این کار، در صورت وجود، همچنان با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

از سوی دیگر، به‌روزرسانی امنیتی به اصلاح آسیب‌پذیری‌های امنیتی دستگاه شما کمک می‌کند. و اگر آن را به روز نکنید، احتمال بیشتری وجود دارد که تلفن شما در معرض خطر باشد. چه بخواهید چه نخواهید، اگر اتفاق بدی در دستگاه اندرویدی شما بیفتد، برنامه های بانکی شما به روی هکرها یا مجرمان سایبری باز می شود و به خطر می افتد. علاوه بر آن، هکرهای کنجکاو با سوء استفاده از حفره‌های امنیتی که انتخاب می‌کنید با اعمال تمام به‌روزرسانی‌های مورد نیاز رفع نشوند، اطلاعات شخصی شما را به سرقت می‌برند.

علاوه بر این، برخی از برنامه ها هستند که کار نمی کنند، به خصوص اگر آنها را به آخرین نسخه ارتقا نداده باشید. به این معناست که وقتی صحبت از امنیت و راحتی به میان می‌آید، اگر نرم‌افزار جدیدی را روی اندروید خود قرار ندهید، ضررهای زیادی خواهید داشت.

راهنمای گام به گام نحوه قرار دادن نرم افزار جدید در گوشی سونی سونی

در اینجا نحوه قرار دادن نرم افزار جدید در اندروید آورده شده است. حتما این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی و به راحتی از نرم افزارهای جدید استفاده کنید.

مرحله 1: تلفن Android خود را به WiFi وصل کنید

برای اینکه بتوانید آندروید خود را نصب کرده و همزمان آپدیت کنید، مطمئن شوید که به یک اتصال اینترنتی پایدار متصل است. همچنین، بسته به دستگاه اندرویدی که استفاده می‌کنید، قبل از نصب نرم‌افزار جدید، آن را شارژ کنید یا آن را تا درصد مشخصی مثلاً 50 درصد شارژ کنید.

مرحله 2: به تنظیمات بروید

پس از اتصال، به تنظیمات گوشی سونی خود بروید، تنظیماتی که دارای نماد چرخ دنده است.

مرحله 3: روی منوی “System” ضربه بزنید

پس از باز کردن تنظیمات، به پایین بروید تا منوی SYSTEM را پیدا کنید. با این حال، اگر از Samsung Galaxy استفاده می کنید، به سادگی روی به روز رسانی نرم افزار ضربه بزنید. با این وجود، NENU را برای ادامه فرآیند باز کنید.

مرحله 4: روی «درباره تلفن» ضربه بزنید

این گزینه را می توانید در قسمت پایین صفحه سیستم پیدا کنید. بسته به دستگاه اندرویدی که استفاده می کنید، مطمئناً آن را به راحتی پیدا خواهید کرد.

مرحله 5: به روز رسانی را ادامه دهید

برای ادامه به‌روزرسانی، روی منوی UPDATE ضربه بزنید. اما به خاطر داشته باشید که نام منو متفاوت خواهد بود. با این حال، می توانید آن را در درباره تلفن پیدا کنید. برای بررسی اینکه آیا یک به روز رسانی در دسترس وجود دارد، ابتدا روی بررسی به روز رسانی ها ضربه بزنید.

مرحله 6: دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید

پس از بررسی به روز رسانی های مورد نیاز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های داده شده روی صفحه را دنبال کنید. حتما آن را با دقت بخوانید و درک کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. منتظر بمانید تا دستگاه شما به‌روزرسانی کامل را تمام کند. این ممکن است 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد، اما پس از انجام فرآیند، آخرین نسخه باید با موفقیت روی دستگاه شما نصب شود.

چگونه آپدیت نرم افزار را بدون وای فای اندروید در ۷ مرحله آسان دانلود کنیم؟

آیا باید نرم افزار اندروید خود را به روز کنید اما به وای فای دسترسی ندارید؟ اگر چنین است، پس مقاله امروز در واقع برای شماست. در اینجا، من به شما نشان می دهم که چگونه به روز رسانی نرم افزار را بدون وای فای اندروید دانلود کنید. بنابراین، اگر نمی‌توانید منتظر بمانید تا جدیدترین نسخه نرم‌افزار دستگاه خود را امتحان کنید، بیایید شروع کنیم.

مراحل نحوه دانلود به روز رسانی نرم افزار بدون وای فای اندروید

برای دانلود آپدیت اندروید بدون وای فای مراحلی را که باید طی کنید در اینجا آورده شده است.

  • در منوی برنامه، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • پس از راه‌اندازی تنظیمات تلفن، می‌توانید به پایین بروید و «به‌روزرسانی و امنیت» یا «درباره دستگاه» را جستجو کنید.
  • ببینید چه چیزی در دستگاه اندرویدی شما موجود است و از آنجا به منو یا گزینه UPDATES بروید.
  • یک به‌روزرسانی می‌بینید که می‌گوید «برای به‌روزرسانی‌ها بررسی کنید». سپس روی آن ضربه بزنید و مطمئن شوید که اتصال اینترنتی قوی و پایداری دارید. سپس برای لحظه ای اجرا می شود و دستگاه شما را به سرورهای جدید متصل می کند تا بروزرسانی جدید را بررسی کند. اگر به روز رسانی موجود باشد، اندازه فایل و همچنین سایر اطلاعات مرتبط با به روز رسانی نرم افزار را نشان می دهد.
  • از آنجایی که ما در مورد نحوه بارگیری به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بدون WiFi صحبت می‌کنیم، اساساً شما یک اتصال WiFi ندارید که بتوانید از آن برای بررسی به‌روزرسانی‌ها استفاده کنید، و اینجاست که استفاده از داده‌های تلفن همراه وارد عمل می‌شود.
  • پس از باز کردن داده ها و بررسی به روز رسانی، شروع به دانلود جدیدترین نسخه برای دستگاه اندرویدی شما می کند.
  • پس از دانلود به روز رسانی نرم افزار، روی ارتقا ضربه بزنید.

پیشنهاد مطالعه: خاموش شدن لپ تاپ سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *