نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021
نمایندگی تعمیرات سونی

نبود تصویر در زمان استفاده از اتصال HDMI

نبود تصویر در زمان استفاده از اتصال HDMI مطمئن شوید که تلویزیون دارای نرم افزار جدید سیستم است.

  • چک کنید که کدام ورودی تلویزیون به دستگاه منبع متصل است.
  • در ریموت کنترل، دکمه INPUT (ورودی) را بطور مکرر بزنید تا اینکه ورودی درست HDMI ظاهر شود.
  • موقعیت دکمه ورودی در ریموت و لیبل های ورودی در صفحه تلویزیون ممکن است فرق داشته باشند.

نبود تصویر در زمان استفاده از اتصال HDMI

  • کابل HDMI را قطع کرده و سپس آن را مجددا وصل کنید. اتصال بد ممکن است بطور موقت روی داده و باعث این مشکل شود.
  • چک کنید که ورودی سیستم صوتی (مانند تقویت کننده) مشابه با دستگاه خروجی ویدئو است.
  • تصویر زیر مطرح می کند که سیستم صوتی که بین تلویزیون و دستگاه خروجی ویدئو متصل نیست باید با ورودی مناسبی قرار بگیرد. همچنین دستگاه خروجی ویدئو به ورودی DVD سیتسم صوتی متصل است.
  • مطمئن شوید که دستگاه متصل از طریق اتصال HDMI در خروجی قرار گرفته و فرمت ویدیو نیز با تلویزیون سازگار است.
  • سیگنال خروجی در دستگاه منبع ممکن است در نمایشگر یا منوی آن نشان داده شود.
  • بعضی از دستگاه ها ممکن است سیگنال ویدئو ۱۰۸۰/۲۴۰p یا ۱۰۸۰/۳۰p خارج کنند، اما بعضی از تلویزیون ها می توانند فقط سیگنال ویدئو ۱۰۸۰/۶۰p را بپذیرند. تغییر فرمت خروجی ویدئوی دستگاه متصل ممکن است این مشکل را حل کند. برای اطلاعات بیشتر دفترچه راهنما را چک نموده و یا با سازنده تماس بگیرید.

دلایل نبود تصویر

  • گیرنده A/V ممکن است سیگنال را به HDMI تبدیل نکند اگر که نوع اتصال آنالوگ (چند محوری، A/V ترکیبی، A/V مولفه یا ویدئوی S) در دستگاه خروجی و سیستم صوتی متصل باشد. دفترچه راهنمای گیرنده را برای جزئیات بیشتر در مورد سایر گزینه های اتصال چک کنید.
  • اگر دستگاه به گیرنده A/V یا دستگاه دیگری قبل از اتصال به تلویزیون متصل باشد، آن را مستقیما به ورودی HDMI تلویزیون وصل کنید. اگر این کار انجام شد، گیرنده یا دستگاه دیگر ممکن است یک تکرارکننده HDMI نباشد و ممکن است سیگنال در تلویزیون عبور نکند.
  • تکرارکننده HDMI یک سیگنال صوتی/ ویدئویی را از یک دستگاه HDMI دریافت کرده و آن را از طریق دستگاه HDMI متصل دیگری عبور می دهد. در حالیکه دستگاه برای استفاده از تکرارکننده های HDMI پشتیبانی می شود، محصولات سایر سازندگان ممکن است پشتیبانی نشوند.
  • تلویزیون و دستگاه متصل را مجددا راه اندازی کنید.
  • دستگاه متصل و تلویزیون را خاموش کنید.
  • سیم های برق را از هر دو دستگاه قطع کنید.
  • آنها را به مدت ۳۰ ثانیه قطع نگهدارید.
  • هر دو سیم برق را به خروجی برقی متصل کنید.
  • هر دو دستگاه را روشن کنید.
  • از کابل HDMI دیگری استفاده کنید.
  • برای دیدن کیفیت تصویر ۱۰۸۰p (50p/60p) در تلویزیون از دستگاه خارجی، مطمئن شوید که از کابل HDMI پر سرعت با لوگوی HDMI استفاده می شود.
  • در صورت امکان، دستگاه دیگری را امتحان کنید که می تواند سیگنال ویدئویی HDMI را با استفاده از اتصالات مشابه خارج کند.
  • اگر هنوز وجود نداشت، تنظیمات اولیه کارخانه را انجام دهید.

مطالب مرتبط:

درک چراغ قرمز چشمک زن تلویزیون سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)