نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات سینما خانگی سونی SONY

تعمیرات سینما خانگی سونی تخصصی و با کمترین هزینه بر اساس نرخ مصوب انجام می شود . برای مشاهده تعرفه تعمیر و بررسی نوع خرابی ادامه مطلب را بخوانید. سینما خانگی سونی مجموعه ای از یک سری دستگاه ها با برندی مانند سونی هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، توانایی اینکه شما را برای تماشای فیلم یا سریال های خود، میخکوب کنند را در خود دارند اما این مجموعه خارق العاده از اجزای مختلفی تشکیل شده است؛ مانند: تلویزیون، بلندگوها، ساب ووفر، دستگاه پخش DVD و رسیور اشاره کرد.

تعمیرات سینما خانگی سونی

فهرست مطالب

درباره شرکت سرویس سونی 

 

شرکت سرویس سونی، در حوزه تعمیرات سینما خانگی سونی با به کارگیری افراد باتجربه و زبده، خیال شما را در تعمیر و گارانتی آن ضمانت کرده و با اطمینانی که به خود دارد، دستگاه های شما را با استفاده از قطعات نو و بروز جهانی اقدام  تعمیرات سینما خانگی خواهد کرد.

اجزای سینما خانگی و تعمیر آنها

خرابی در هر یک از اجزای سینما خانگی، حس لذت و غرق شدن در تماشا به تلویزیون را از شما دریغ می کند؛ به همین دلیل با بررسی دلایل خرابی های هر بخش، به شما برای پیدا کردن و تعمیر قطعه الکترونیکی تان کمک می کنیم.

قطع مسیر اتصال سینما خانگی سونی به برق

قبل از وارد کردن استرس به خود، در اولین گام بررسی مشکل روشن نشدن یکی از اجزای سینما خانواده مانند تلویزیون یا بلندگوها، باید از اتصال تمام سیم ها به برق اطمینان حاصل کنیم.

تعمیر DVD Player

یکی از اجزای مهم سینما خانگی سونی که در تعمیرات سینما خانگی سونی باید بررسی شود ، DVD Player است که یک دستگاه ویدئویی دیجیتال است و در پخش فیلم ها، تصاویر یا آهنگ ها نقش مهمی دارد و بلندگو ها به آن وصل می شود.

معمولا DVD Player ها مشکل خاصی برایشان پیش نمی آید مگر اینکه ار آنها به خوبی نگهداری نشوند. مثلا ورود مایعات و گرد و غبار به درون آن، وارد شدن ضربه، نوسانات برق، دیسک آلوده، درست وارد نکردن ورودی ها و اتصالی در آنها، از عوامل خرابی DVD Player سینما خانگی سونی  هستند. در این حالت نیازی به حمل تمام دستگاه برای تعمیرات سینما خانگی  سونی نمی باشد و تنها دستگاه پلیر را به مرکز تحویل دهید

تعمیر ریموت کنترل سینما خانگی

معمولا بروز عدم دریافت درست دستورات کاربر توسط کنترل ها به تلویزیون، به سه دلیل رخ میدهد. دلیل اول تمام شدن باتری و نیاز به تعویض آن است. پس اگر به این مشکل برخوردید، در ابتدا باتری کنترل تلویزیون خود را عوض کنید.

دلیل دوم خرابی دکمه های پرکاربرد کنترل پس از مدتی ست که عمر ریموت کنترل ها به طرز استفاده شما برمی گردد. برای اطمینان از این موضوع، شما با امتحان کردن دکمه های دیگر کنترل که استفاده کمی دارند، به این موضوع پی خواهید برد.

در نهایت اگر هیچ کدام از این دو روش جواب نداد، به احتمال زیاد، برد دستگاه گیرنده تلویزیون شما دچار ایراد شده و باید با نمایندگی تعمیر سینما خانگی سونی برای رفع مشکل تماس بگیرید.

تعمیر سینما خانگی سونی

تعمیر ساب ووفر سینما خانگی سونی

توانایی پخش صدا در باند ها، به دلیل متفاوت بودن ساب ووفر یا همان ساب در آنهاست. ساب ووفر های سینما خانگی سونی که در جهان مشهور هستند، می توانند با کمترین صدا، امکان پخش صدای عالی را فراهم کنند و یا با صدای بلند، یک اتاق را بلرزاند.

اما دلیل پخش نشدن صدای خوب ساب سینما خانگی سونی می تواند به دلیل قرار گیری و نصب نشدن در مکان درست باشد اما اگر ساب ووفر ها کار نکردند، توصیه ما به شما خاموش و روشن کردن مجدد آن است. نهایتا اگر هچکدام از روش ها پاسخگو نبود، باید با مرکز تعمیرات سینما خانگی سونی تماس حاصل کرده تا کارشناسان ما در کمترین زمان برای تعمیر سینما خانگی سونی شما اقدام کنند.

خاموش شدن خود به خود سینما خانگی سونی

دلایل مختلفی در این موضوع وجود دارد اما اگر بخواهیم پرتکرار ترین ایراد در تعمیرات سینما خانگی سونی  را در این زمینه نام ببریم، خرابی در برد تلویزیون و آمپلی فایر از شایع ترین این ایرادات هستند.

ریست کردن و تعمیر سینما خانگی سونی

ریست کردن موجب بازنشانی تنظیمات مختلف دستگاه به حالت اول خود می شود. ریست فکتوری سینما خانگی سونی که با نامcold reset شناخه می شود، باز زدن سه دکمه آغاز خواهد شد که شما با جستجو کردن مدل تلویزیون خود در اینترنت و پیدا کردن این سه کلمه، می توانید این کار را انجام دهید.

تعمیر لود نشدن DVD یا CD در دی وی دی پلیر

ریز بینی و رعایت جزئیات در محصولات سونی به خصوص در سینما خانگی های سونی بسیار آشکارتر و بهتر از برند های دیگر است.لود نشدن سی دی در DVD Player سینما خانگی سونی، نشان از بروز مشکل در اپتیکال بلاک یا همان لنز می باشد. لنز های به کار رفته در DVD Player های سینما خانگی سونی متفاوت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ از این جهت متخصصان تعمیر سینما خانگی سونی، آخرین قدم برای تعمیر DVD Player ها را تعمیر لنز قرار می دهند.

در تعمیرات سینما خانگی سونی اگر دستگاه قادر به خواندن دیسک نباشد کد خطای Can not playنمایش داده می شود و این یکی از تفاوت های دستگاه های سونی با سایر برندهاست که عدم توانایی دستگاه در خواندن اطلاعات دیسک را عبارت Can not play و عدم وجود دیسک در دستگاه را با کد خطای no disc نمایش می دهد.
دلیل نمایش اخطار Can not play علاوه بر خرابی در لنز DVD Player ، می تواند خرابی برد سرور یا کابل انتقال اطلاعات هم باشد.

هزینه تعمیر سینما خانگی سونی

هزینه تعمیرات سینما خانگی سونی به عوامل متعددی بستگی دارد، روند بررسی هزینه تعمیرات سینما خانگی سونی به این شرح است دستگاه توسط کارشناس بررسی و عیب یابی می شود پس از اطمینان از ایراد سینما خانگی به صاحب دستگاه اطلاع داده می شود درصورت تایید هزینه و مدت زمان توسط مشتری کارشناس اقدامات لازم برای تعمیر سینما خانگی انجام می دهد. لذا در صورتی که مشتری هزینه و یا مدت زمان را تایید نکند دستگاه به شکل اولیه بسته و به مشتری تحویل داده می شود. لازم به ذکر است تمامی هزینه های تعمیر سینما خانگی سونی شفاف بوده و مشتریان قبل از تحویل دستگاه می توانند تعرفه را مشاهده نمایید. هزینه قطعات مصرفی در تعمیرات سینما خانگی بر اساس نوع قطعه متفاوت است 

تعمیرات سینما خانگی

آدرس و شماره تلفن مرکز تعمیر سینما خانگی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

حمل و نقل آسان برای تعمیر سینما خانگی

مرکز تعمیر سینما خانگی به دلیل نزدیک بودن به مترو شادمان دسترسی بسیار آسان می باشد و افرادی که در با وسیله شخصی به این مرکز مراجعه می کنند می توانند با استفاده از لوکیشن روبرو از مسیر های مختلفی و بدون ترافیک به مرکز تعمیرات سینما خانگی دسترسی داشته باشند

‫5/5 ‫(1 نظر)