نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گرم نشدن آب لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی اب را گرم نمیکند

برخلاف نظر رایج، بسیاری از مردم بر این باورند که اگر نمی توانید گرما را از طریق درب ماشین لباسشویی احساس کنید، هیچ گرمایشی صورت نمی گیرد اما باید بدانید. با این حال ، تا زمانی که دستگاه خوب کار کند و لباس تمیز از آن بیرون بیاید، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. در بعضی از ماشین های لباسشویی که دارای پوشش های عایق هستند ممکن است با لمس شیشه نتوانید گرمای داخل را احساس کنید. در موارد دیگر، ممکن است کاربر از آب کم استفاده کند، به طوری که به درب شیشه ای نرسد. در زیر به برخی از تستهای اساسی که می توانید بر روی دستگاه خود انجام دهید ، برای مشخص کردن اینکه چرا ماشین لباسشویی اب را گرم نمیکند و کجا ایراد دارد ، توضیح داده شده است.

در شرایط ایده آل، و با استفاده از ماشین لباسشویی های امروزی در صورت دارا بودن صفحه نمایش یک کد خطا نشان می دهد به چه ماشین لباسشویی اب را گرم نمیکند. اگر گرمایش لباسشویی معیوب باشد، فرآیند کد خطا را صادر می کند. دستگاه های نسل قدیمی فاقد این عملکرد بودند و شستشو را تا حدی انجام می دادند که ترموستات دمای مناسب را حس کند. بنابراین یک ماشین لباسشویی مدرن شما را از آنچه اتفاق می افتد مطلع می کند. از طرف دیگر ، ماشین لباسشویی های قدیمی فقط تحت شرایط مشابه چرخه شستشو را حفظ می کنند. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که عوامل دیگر می توانند منجر به رفتار مشابه در دستگاه شوند.

چگونه درب ماشین لباسشویی سونی را باز کنیم

یکی از نکات شگفت انگیز در مورد ماشین لباسشویی های مدرن این است که آنها انواع سیستم ها را برای تشخیص خطاها از هر نوع مشکلات مربوط به گرم شدن آب در اختیار دارند. آنها دمای آب ماشین لباسشویی را اندازه گیری می کنند و اگر در مدت زمان مشخصی به دمای مشخصی نرسد ، سیستم شستشو را متوقف می کند و کد خطای مناسب را نمایش می دهند. متأسفانه لباسشویی های قدیمی تر نمایشگرهایی ندارند که نشان دهنده خطای دقیق باشد. آنها همچنین سیستم های پیشرفته ای ندارند که در نیمه چرخه شستشو را متوقف کند. در عوض ، چرخه ادامه خواهد داشت تا اینکه آب در نهایت به دمای مناسب و گرم برسد و یا اینکه صبر و تحمل شما تمام می شود و دستگاه را خاموش می کنید.

هنگام شستن لباس هایم نمی توانم از طریق درب آب گرم احساس کنم

چندین دلیل احتمالی وجود دارد که ممکن است آب گرم در ماشین لباسشویی نداشته باشید. قبل از اینکه برای یافتن مشکل به مأموریت بروید ، این را به خاطر داشته باشید: اگر تجربه کارهای برقی ندارید شما می توانید ناخواسته به خود آسیب برسانید. شما می توانید وضعیت خطرناکی ایجاد کنید که روی کل سیستم برق خانه شما تأثیر بگذارد بنابراین کار را به کاردون بسپارید.

لباسشوییم تمیز نمیشوره

یک باور غلط رایج مبنی بر اینکه هنگام شستن لباس هایم نمی توانم از طریق درب آب گرم احساس کنم وجود دارد که برای بسیاری از کاربران ماشین لباسشویی نگرانی های بی مورد ایجاد کرده است. همان طور که می دانید آب فقط در مدت زمان شستشو داخل ماشین لباسشویی گرم است. بسیاری از درهای ماشین لباسشویی همچنین دارای پوشش عایق پلاستیکی بیرونی هستند، بنابراین گاهی اوقات گرمی آب را حس نمی کنید. همچنین ماشین های لباسشویی مدرن آنقدر آب را در شستشو می گذارند که به سختی آب گرم روی شیشه در می پاشد.

در مجموع ، احساس نکردن آب گرم از طریق درب لزوماً به معنای آن نیست که مشکلی در گرمایش وجود دارد ، به خصوص وقتی که به نظر می رسد دستگاه خوب کار می کند و لباس ها از ماشین لباسشویی تمیز بیرون می آید بنابراین دلیلی ندارد که خیلی زود نگران شوید!

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *