نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کپی خور کردن پلی استیشن

با کپی خور کردن پلی استیشن چه تغییراتی در دستگاه ایجاد می شود؟

اگر پلی استیشن داشته باشید، حتما با قیمت های سرسام آور بازی ها غریبه نیستید. این موضوع خرید گیم های متنوع را بسیار دشوار می سازد. کاربردی ترین راهکار جلوگیری از خرید بازی های گران قیمت، پلی استیشن است. مسئله ی کپی خور کردن PS سال هاست با تولید نسخه های اولی پلی استیشن ایجاد شده است.

این کار مزایا و معایب خاص خودش را دارد که بهتر است قبل از تصمیم به انجام کپی خور کردن پی اس مورد استفاده ی خود با آن ها آشنا باشید تا بتوانید تصمیم درستی متناسب با شرایطتان بگیرید. اگر کنجکاو هستید که این مزایا و معایب چه چیزهایی می توانند باشند؛ تا انتهای این مقاله را دنبال کنید.

انواع کپی خور کردن پلی استیشن

کپی خور کردن پلی استیشن با توجه به ورژن دستگاه دو نوع کلی دارد: هک کردن و اکانت ساختن. برای مثال هک شدن PS4 ، راهی برای کپی خور کردن ورژن‌های 5.07 و پایین‌تر است. در واقع این دسته از کنسول ها تنها به حالت هک شدن کپی خور می شوند. مهم‌ترین نکته در رابطه با کپی خور کردن پلی استیشن این است که به‌هیچ وجه نباید کنسول را به اینترنت متصل کرد و هیچ‌ یک از بازی‌ها و حتی خود کنسول نباید آپدیت شوند. کپی خور کردن PS، صدمه ی چندانی به ساختار داخلی دستگاه بازی وارد نمی کند.

چرا که کنسول کاملا نرم‌افزاری کپی‌خور می‌شود و به‌هیچ وجه باز نخواهد شد. هیچ گونه تغییر فیزیکی خاصی در سخت‌افزار کنسول شکل لازم نخواهد بود. گاهی امکان دارد پلی استیشن کپی خور شده در هنگام کار خاموش شود. این مسئله کاملا طبیعی بوده و یکی از ویژگی های کپی خور کردن پی اس می باشد. دلیل خاموش شدن ناگهانی دستگاه پس از کپی خور شدن، چک کردن لایسنس بازی ها از سمت کنسول است. در این هنگام سیستم امنیتی مختص کنسول‌های کپی‌خور، برای لو نرفتن کپی بودن بازی‌ها، شرایطی را فراهم می‌کند که کنسول خاموش شود.

مزایای کپی خور کردن پلی استیشن

برخی از عمده ترین مزایای کپی خور کردن پلی استیشن عبارتند از:

  • امکان اجرای بازی های متنوع بدون پرداخت هزینه های خرید و نصب
  • امکان نصب برنامه‌های شخص ثالث
  • فراهم سازی امکانات مرتبط با نصب سیستم عامل لینوکس
  • توسعه‌ ی ارزان قیمت بازی ها و نرم افزارهای مختلف پلی استیشن
  • حضور ترینر‌ها، چیت کد‌های کامپیوتری در بازی‌های نصب شده
  • اجرای بازی‌های قدیمی پلی استیشن 2 و پلی استیشن 1 و حتی سگا در پلی استیشن 4
  • استفاده از برنامه ی کاربردی فایل منیجر برای مدیریت فایل‌های سیستمی دستگاه
  • نصب ارزان فروشگاه Homebrew برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوناگون
  • امکان اضافه کردن چیت کد‌های اختصاصی از طریق کامپیوتر به برخی از گیم های پلی استیشن 4
  • ایجاد قدرت تنظیم سرعت فن و دمای دستگاه و افزایش طول عمر آن

معایب جیلبریک کردن PS

معایب کپی خور کردن پلی استیشن در حدی است که گاهی بعضی از گیمرهای حرفه ای ترجیح می دهند کنار پی اس کپی خور شده ی خود یک دستگاه هک نشده نیز داشته باشند. بزرگ ترین ایرادی که پس از کپی خور کردن پلی استیشن ایجاد می شود، استفاده از فریمورهای آپدیت نشده ی قدیمی است.

در این بین برخی از بازی ها برای اجرا به فریمورهای جدید نیاز می یابند. بنابراین وجود محدودیت نیز در استفاده از پلی استیشن کپی خور شده طبیعی است. از طرفی شما هیچ گاه قدرت استفاده از بازی های آنلاین را با دستگاه کپی خور شده نخواهید داشت. اتصال به اینترنت به صورت مستقیم می تواند باعث حذف جیلبریک انجام شده از پی اس شود. علاوه بر همه‌ی این‌ها قدرت اتصال پلی استیشن به گوشی های موبایل نیز از بین خواهد رفت.

هزینه ی کپی خور کردن پی اس

هزینه ی کپی خور کردن پلی استیشن، یک مقدار واحد و دقیق ندارد. این مقدار وابسته به ورژن و نوع پی اس مورد نظر می باشد. اما سطح کیفی انجام پروسه ی کپی خور کردن پی اس در نمایندگی تعمیرات کنسول بازی تضمین شده است. همچنین می توانید اطمینان داشته باشید که نمایندگی تعمیرات کنسول بازی، فرآیند سیستماتیک کپی خور کردن پی اس های گوناگون را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی انجام می دهد. کافی است با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر انجام این کار ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات کنسول بازی

نمایندگی تعمیرات کنسول بازی مرکز مجاز و ایمنی برای تعمیر، بازیابی و البته بهسازی انواع کنسول های بازی از جمله پلی استیشن است. این مجموعه زیر نظر کارشناسان و مهندسین ماهر فعالیت می کند. کلیه ی عیوب ساختاری و فنی کنسول های بازی موجود در بازار با حضور در نمایندگی تعمیرات کنسول بازی قابل حل است.

خاطر نشان می نماییم که گستره ی خدمات این مجموعه حد و مرزی نداشته و به تمامی ایرادات احتمالی دستگاه های بازی تعلق دارد. توجه به پارامترهای استاندارد و ارائه ی گارانتی های معتبر کتبی نیز از دیگر ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات کنسول بازی است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *