نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کند اجرا شدن xbox one

آیا xbox one شما کند اجرا می شود؟

آیا تا به حال به دلیل کندی ایکس باکس وان، گام بازی خود را کنار گذاشته اید؟ هیچ چیز بدتر از نشستن نیست، آماده لذت بردن از یک جلسه بازی حماسی باشید تا فقط دریابید که کنسول شما شما را عقب می اندازد! هر از گاهی ممکن است متوجه آهسته اجرا شدن Xbox One خود شوید. مطمئناً این امر تأثیر زیادی بر تجربه بازی شما خواهد داشت. به طور کلی بازی شما نه تنها احساس کندی می کند، بلکه ممکن است عملکرد شما را تحت تأثیر قرار دهد و همچنین شما را از بازی دوست داشته باشد.

چرا Xbox One من کند اجرا می شود؟

فراموش نکنید، تیم متخصص ما متخصصان خدمات و تعمیرات هستند. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل، حتماً با ما تماس بگیرید! ما تصمیم گرفته ایم این مقاله کوتاه را با سه مورد از رایج ترین دلایلی که ممکن است باعث کندی عملکرد Xbox One شما شود، و کارهای ساده ای که می توانید برای اطمینان از عملکرد سریع کنسول خود انجام دهید، جمع آوری کنیم!

کش پیچیده

یکی از دلایلی که ممکن است Xbox One شما کند کار کند این است که مدت طولانی آن را روشن کرده اید. این می تواند حافظه پنهان و سیستم هایی را که در پشت صحنه در حال اجرا هستند مسدود کند. بنابراین مطمئن شوید که آن را از طریق راه اندازی مجدد سخت یا چرخه قدرت برای رفع مشکل قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و سپس همه چیز (از جمله سیم برق) را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید.

خانه آهسته

اگر متوجه شدید که صفحه اصلی شروع به کند شدن می کند، می توانید با فشردن دکمه راهنما، برجسته کردن صفحه اصلی، دکمه منو را فشار داده و سپس تازه سازی را تازه کنید – یک ترفند کوچک اما ساده که گاهی اوقات می تواند واقعاً مؤثر واقع شود!

بی نظمی و تمیزی

گاهی اوقات، اگر مقدار زیادی درایو دیسک خود ذخیره کرده باشید، Xbox One شما کند و کند می شود. با گذشت زمان، ما تمایل داریم تعداد زیادی بازی و برنامه های دیگر جمع آوری کنیم که دیگر به سادگی از آنها استفاده نمی کنیم. همیشه فایلهای بازی قدیمی ذخیره شده از بازی هایی که به صورت رایگان بارگیری کرده اید، یا بازی هایی که چندین سال پیش بازی می کردید اما اکنون از آنها نقل مکان کرده اید، وجود دارد.

اگر هارد داخلی Xbox شما دائماً به دنبال داده ها در حال حرکت به جلو و عقب است، باید بسیار سخت کار کند. هرچه درایو تمیزتر باشد، عملکرد بهتری دارد. با حذف برنامه های پخش نشده یا استفاده نشده می توانید مقداری فضا آزاد کرده و مقداری را خالی کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *