نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه PS5 را در صورت هنگی و خاموش نشدن مجدد راه اندازی کنیم؟

اگر PS5 شما یخ زده است، پاسخ نمی دهد و خاموش نمی شود، احتمالاً فکر می کنید، “Gadzooks، PS5 من یخ زده است، پاسخ نمی دهد و خاموش نمی شود، چه کاری می توانم انجام دهم؟” این سوال خوبی است و منطقی است که در این دوران سخت از زندگی خود بپرسید، در حالی که فنجان ارل گری خود را زمین می گذارید، روی صندلی پشتی خود دراز می کشید، سبیل های خود را می چرخانید و متعجب می شوید که چرا ناگهان تبدیل به کاریکاتور شده اید.  خوشبختانه، ما می‌توانیم تمام کمک‌هایی را که نیاز دارید به شما ارائه دهیم، تا PS5 خود را آزاد کنید، آن را مجددا راه‌اندازی کنید، و کشتن هر دشمنی را که می‌خواهید با آن روبرو شوید، از سر بگیرید. قبل از آن ارل گری حتی سرد شده بود. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

چه چیزی باعث خاموش نشدن PS5 می شود؟

سونی یک ابزار تشخیصی مفید در اینجا ارائه می دهد که می تواند به شما در شناسایی عامل ایجاد مشکل کمک کند. در این مثال، مهم است که تشخیص دهید آیا کنسول شما به دلیل یک بازی خاص یا به طور کلی‌تر یخ می‌زند.

اگر این یک بازی خاص است، باید حذف نصب و نصب مجدد بازی را در نظر بگیرید – یا در عوض، منتظر انتشار یک پچ خاص باشید. به عنوان مثال، اگر Outriders را بازی می‌کردید، می‌دانید که خرابی‌ها حتی در PS5 می‌توانند اغلب اتفاق بیفتند.

اگر مشکل کلی تری است، ممکن است نیاز به بازسازی پایگاه داده PS5 داشته باشید. بعداً به آن نگاه خواهیم کرد. اول کار های مهم. چگونه می توان کنسول را مجددا راه اندازی کرد و آن را از حالت یخ زده آزاد کرد؟

چگونه PS5 خود را ریستارت کنیم

اولین کاری که باید انجام دهید این است که PS5 خود را خاموش کنید. برای انجام این کار، دکمه پاور در جلوی کنسول را فشار داده و نگه دارید. باید آن را برای چند ثانیه نگه دارید تا زمانی که صدای بوق را بشنوید. این کار کنسول را مجبور به خاموش شدن می‌کند و اطلاعات ذخیره‌نشده را از دست خواهید داد. بهتر است که کنسول خود را دوباره کار کنید، درست است؟

برای راه‌اندازی مجدد PS5، کافی است دوباره دکمه پاور را فشار دهید تا به طور معمول راه‌اندازی شود. اگر فریز کردن یک مشکل یکباره بود، ممکن است این تنها کاری باشد که باید انجام دهید. اما اگر به نظر می رسد که به طور منظم اتفاق می افتد چه؟ اینجاست که بازسازی پایگاه داده وارد عمل می شود.

پایگاه داده خود را بازسازی کنید

خود سونی پیشنهاد می کند که بازسازی پایگاه داده می تواند فریز را برطرف کند. مراحلی که باید انجام دهید عبارتند از:

  • دکمه پاور را فشار دهید تا سیستم PS5 دو بار بیپ کند تا سیستم خاموش شود. نشانگر پاور قبل از خاموش شدن چند لحظه چشمک می زند.
  • دکمه پاور را برای حداقل هفت ثانیه فشار داده و نگه دارید، فقط پس از شنیدن صدای دوم از دو بوق، آن را رها کنید.
  • یک کنترلر بی سیم DualSense را از طریق کابل USB وصل کنید و دکمه [PS] را روی کنترل فشار دهید.
  • اکنون سیستم شما باید در حالت Safe Mode باشد.
  • هنگامی که در حالت ایمن قرار گرفتید، لطفاً گزینه 5 را انتخاب کنید: “Rebuild Database”.

توجه: بازسازی پایگاه داده درایو را اسکن می کند و یک پایگاه داده جدید از تمام محتوا ایجاد می کند. این عملیات بسته به نوع و تعداد موارد داده ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

اگر با این کار مشکل انجماد حل نشد، احتمالاً به دنبال نصب مجدد نرم افزار سیستم هستید که باعث پاک شدن هارد دیسک می شود. بنابراین مطمئن شوید که از اطلاعاتی که می خواهید نگه دارید، نسخه پشتیبان تهیه کنید. در اینجا راهنمایی دقیق تری در این مورد وجود دارد. اما امیدوارم که نیازی به رفتن تا این حد نداشته باشید.

https://service-sony.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%81%d9%86-playstation-4-pro/

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *