نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه والپیپر PS4 خود را تغییر دهیم

برخی از تصاویر پس زمینه نمادین هستند. برای مثال، همه میدان سبز و آسمان آبی ابری را از ویندوز XP به یاد دارند، و چرخش آبی PS4 نیز به همان اندازه معروف است. اما مهم نیست که چقدر خاطره انگیز باشد، ممکن است تا به حال از تصویر صفحه اصلی پیش فرض PS4 خود خسته شده باشید. خوشبختانه، مجبور نیستید با آن زندگی کنید. می توانید تصویر پس زمینه صفحه اصلی PS4 را با هر چیزی که دوست دارید جایگزین کنید می توانید عکس خود را اضافه کنید یا یک تصویر آنلاین دانلود کنید. در اینجا چگونه است.

3 روش برای تنظیم یک تصویر سفارشی به عنوان تصویر زمینه PS4

مهم نیست که چه تصویری را برای تصویر زمینه PS4 خود انتخاب می کنید، برای دریافت بهترین نتایج باید از تصویری با وضوح 1920 در 1080 یا 3840 در 2160 پیکسل استفاده کنید که با وضوح و نسبت تصویر PS4 یا PS4 Pro مطابقت دارد. به ترتیب.

سه راه برای تغییر والپیپر PS4 وجود دارد. می توانید تصویر را در یک درایو USB کپی کنید و سپس آن را از طریق USB به کنسول خود منتقل کنید، از مرورگر وب در PS4 خود برای دانلود تصویر از وب استفاده کنید، یا با استفاده از پیام رسانی در برنامه PS در تلفن خود، تصویر را به PS4 خود ارسال کنید.

از USB:

  1. با ذخیره تصویری که می‌خواهید از آن استفاده کنید در یک پوشه در رایانه خود شروع کنید، سپس آن را در یک درایو USB قرار دهید.
  2. درایو USB را در PS4 خود قرار دهید.
  3. با استفاده از کنترلر PS4، تنظیمات را انتخاب کنید.
  4. Themes را انتخاب کنید.
  5. روی Select Theme کلیک کنید، سپس Custom را انتخاب کنید.
  6. روی Select Image کلیک کنید.
  7. USB Storage Device را انتخاب کنید.
  8. تصویری را که می خواهید از درایو USB خود استفاده کنید انتخاب کنید.
  9. اگر می خواهید روی جزئیات تصویر خود زوم کنید، از چوب سمت راست برای بزرگنمایی استفاده کنید. وقتی از نتیجه راضی بودید، Apply را انتخاب کنید.

از یک مرورگر وب:

  1. برنامه مرورگر اینترنت را در PS4 خود باز کنید.
  2. از مرورگر برای پیدا کردن تصویری که می‌خواهید پس‌زمینه خود را بسازید، استفاده کنید. این می تواند هر تصویری باشد مثلاً می توانید مستقیماً به یک وب سایت با تصویری که دوست دارید بروید یا از جستجوی تصویر Google استفاده کنید. اگر از جستجو برای یافتن تصویری استفاده می کنید، آن را انتخاب کنید، که شما را به صفحه وب حاوی تصویر هدایت می کند.
  3. متأسفانه، مرورگر وب PS4 به شما اجازه ذخیره تصویر را نمی دهد. راه حل این است که R3 (چوب انگشت سمت راست) را فشار دهید تا روی تصویر زوم کنید تا زمانی که صفحه پر شود. سپس دکمه Share را برای حدود یک ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا از این تصویر اسکرین شات بگیرید که به طور خودکار در PS4 شما ذخیره می شود.
  4. حالا وقت آن است که این تصویر را پس زمینه خود کنید. تنظیمات را انتخاب کنید.
  5. Themes را انتخاب کنید و سپس Select Theme را انتخاب کنید.
  6. Custom را انتخاب کرده و Select Image را انتخاب کنید.
  7. اسکرین شات را در گالری عکس برداری خود انتخاب کرده و روی Apply کلیک کنید.

از برنامه PSN:

اگر تصویری در گوشی خود دارید که می‌خواهید پس‌زمینه خود را بسازید، می‌توانید تصویر را به رایانه خود ایمیل کنید و سپس آن را در درایو USB کپی کنید، اما ممکن است استفاده از پیام‌رسانی به عنوان راهی برای انتقال آن آسان‌تر باشد.

  1. برنامه PS را در تلفن iOS یا Android خود باز کنید. اگر هنوز از برنامه استفاده نمی‌کنید، می‌توانید برنامه PS را نصب کنید و سپس با شناسه و رمز عبور Playstation وارد شوید.
  2. روی نماد پیام رسانی در بالای صفحه ضربه بزنید و دوست خود را انتخاب کنید.
  3. در صفحه پیام رسانی، روی نماد Image در پایین (در سمت چپ قسمت متن) ضربه بزنید و تصویر را از گالری عکس گوشی خود انتخاب کنید. روی ارسال ضربه بزنید. ممکن است بخواهید به دوست خود هشدار دهید که تصویری را برای او ارسال می کنید.
  4. در PS4، Messages را انتخاب کنید.
  5. پیامی را که به تازگی با استفاده از برنامه PS در گوشی خود ارسال کرده اید پیدا کنید و آن را انتخاب کنید تا تمام صفحه شود.
  6. دکمه اشتراک گذاری را برای یک ثانیه فشار دهید تا اسکرین شات بگیرید.
  7. اکنون این تصویر را پس زمینه خود قرار دهید – تنظیمات را انتخاب کنید.
  8. Themes را انتخاب کنید و سپس Select Theme را انتخاب کنید.
  9. Custom را انتخاب کرده و Select Image را انتخاب کنید.
  10. اسکرین شات را در گالری عکس خود انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید.

مقالات مرتبط:

خرابی بازی پلی استیشن 4 سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *