نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا ضبط ماشین مدام بازنشانی می شود؟

احتمالاً به اشتباه با این مقاله برخورد نکرده‌اید، اما اگر به این موضوع برخورد کردید، راحت باشید زیرا ما به شما می‌گوییم چگونه یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات ضبط خودرو سونی خودرو را حل کنید. اگر می‌خواهید به سؤالاتی مانند “چرا ضبط خودرو سونی ماشین من مرتباً تنظیم مجدد شود؟” سپس پاسخ خود را در اینجا خواهید یافت. در اکثر خودروها این امری عادی است که وقتی ماشین را خاموش کردید، رادیوها ریست می شوند. با ما همراه باشید.

چرا ضبط خودرو سونی ماشین هر بار که ماشین خاموش می شد بازنشانی می شود؟

خوب، این فقط ضبط خودرو سونی نیست، می دانید؟ پس از خاموش کردن موتور، کل سیستم اطلاعات سرگرمی وسایل نقلیه می تواند بازنشانی شود. مواردی را دیده ایم که سیستم های ضبط خودرو سونی به طور کامل خاموش شده اند. اما بیایید آن را برای یک روز دیگر بگذاریم.

درست است، فعلاً به مشکل بازنشانی پایبند هستیم. بنابراین، بیایید توضیح دهیم. ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا وسیله نقلیه شما ممکن است اینگونه رفتار کند.

باتری‌ها در همه خودروها عملکردهای داخلی را حتی زمانی که موتور خاموش می‌شود، حفظ می‌کنند. بنابراین نمی توانید تعجب کنید که چرا ضبط خودرو سونی ماشین شما مکررا روشن و خاموش می شود.

این موضوع با تکرارهای کافی می تواند بسیار آزاردهنده شود، به خصوص زمانی که کمی عقب کشیده اید و موتور را دوباره راه اندازی کرده اید. اگر موسیقی ضبط خودرو سونیی شما ناگهان در میانه راه خاموش شد، مطمئناً وارد حالت خشم جاده خواهید شد.

دلایل مشکلات بازنشانی شدن ضبط ماشین

بنابراین ممکن است تعجب کنید که چرا رادیو ماشین با خاموش شدن ماشین ریست می شود. زمان برای روشنگری است. شایع‌ترین دلایل بازنشانی از این نوع شامل باتری، سیم‌کشی معیوب، مشکلات احتراق و مشکلات فیوز است. پس بیایید پیش برویم و به هر یک از آنها بپردازیم.

  1. مسائل مربوط به باتری

اولین و مهمترین چیزی که هنگام وقوع چنین اتفاقی باید به ذهن شما برسد باتری وسیله نقلیه شما است. همانطور که قبلاً گفتیم، ساعت‌های خودرو به نیروی باتری متکی هستند و حتی بدون موتور روشن، زمان را درست نگه می‌دارند. قطع جزئی اتصال باعث می‌شود ساعت، رادیو و ضبط خودرو سونی زمانی که شما نمی‌خواهید دوباره تنظیم شوند.

اگر مشکل واقعاً مربوط به باتری است، می توانید خودتان آن را برطرف کنید. ابتدا ترمینال ها را بررسی کنید. اگر از علاقه مندان به آفرود هستید، این احتمال وجود دارد که با وسیله نقلیه مورد علاقه خود چند سواری پر از دست انداز را پشت سر گذاشته باشید.

اجزای باتری به راحتی ممکن است در طول زمان شل شده باشند. اگر هیچ مشکلی با باتری مشاهده نکردید، بررسی کنید که آیا باتری آن پر است یا خیر.

در اکثر کشورهایی که بارش برف سنگین است، باتری‌ها خاموش می‌شوند و برای بازگرداندن آن‌ها به مسیر اصلی باید آن‌ها را روشن کنید. بنابراین، این نیز ممکن است یک مسئله باشد.

  1. مشکلات فیوز

فیوزها ریشه تمام قدرتی هستند که وسیله نقلیه شما دریافت می کند. حتی رادیوها و ضبط خودرو سونی هم از طریق فیوزها برق می گیرند. و کاملاً معمول است که یک فیوز بدون اینکه شما بدانید منفجر می شود.

فیوز معیوب ممکن است هر لحظه برق را قطع کند و باعث خاموش شدن ساعت ماشین شما شود. اگر هنوز در مورد نحوه کارکرد آن سردرگم هستید، فیوزها جریان ثابتی از قدرت را به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو حفظ می کنند.

بنابراین، اگر برخی از آنها قطع شوند، می توانید انتظار داشته باشید که ساعت و ضبط خودرو سونی دوباره تنظیم شوند. فیوزها را به دقت بررسی کنید و آنها را به درستی بررسی کنید.

  1. احتراق

یکی دیگر از منابع قطع برق می تواند احتراق وسیله نقلیه شما باشد. سوئیچ های احتراق ممکن است گاهی کثیف شوند و باعث قطع شدن تماس آنها شود. این می تواند قدرت ثابتی را ارائه نکند.

احتراق معیوب ممکن است باعث اختلال یا وقفه در جریان الکتریکی در سراسر سیستم ضبط خودرو سونی شود. بنابراین اگر جریان برق با مشکل مواجه شود، رادیو می تواند مجبور به تنظیم مجدد شود و دوباره شروع به کار کند.

  1. مشکلات سیم کشی

آخرین اما نه کم اهمیت، سیم کشی معیوب! این یکی از این دسته آزاردهنده ترین است زیرا تعیین نقطه دقیق مشکل دشوار است.

یک شکاف کوچک سیم کشی ممکن است باعث قطع مکرر ساعت شود. بنابراین اگر می‌پرسید چرا ساعت ماشین شما هنگام استارت زدن مجدد تنظیم می‌شود، ممکن است دلیل مشکل شما همین باشد.

با این حال، مشکل اصلی این است که ارزش DIY زیادی ندارد، به این معنی که احتمالاً باید با یک مکانیک تماس بگیرید تا موارد را برای شما بررسی کند. اگر تخصص لازم را دارید، می توانید سعی کنید دستان خود را کثیف کنید.

سایر مسائل مرتبط

اگر اخیراً می‌بینید که ماشین شما رفتار نامناسبی دارد و ساعت همچنان به تنظیم مجدد می‌پردازد، ممکن است با این مشکلات نیز مواجه شوید.

خرابی یونیت سر

گاهی اوقات، به دلیل مشکلات الکتریکی، ممکن است یونیت اصلی سیستم اطلاعات سرگرمی دچار مشکل شود. حتی اگر در سیم کشی کار درستی انجام ندهید، یونیت سر ممکن است عجیب عمل کند.

ساعت مدام در حال تغییر است

موضوع دیگری که مردم با آن آشنا هستند تغییر مداوم زمان بندی ساعت در خودروهایشان است. ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید و احتمالا ساعت را درست کرده اید و به آن ادامه داده اید.

ممکن است وارد اینترنت شده باشید و عبارت “چرا ساعت من مدام تغییر می کند” را تایپ کرده باشید. خب، احتمالاً این چیزی است که شما را به اینجا رسانده است. سیم‌کشی معیوب همچنین می‌تواند باعث شود ساعت‌های خودرو به طور خودکار زمان را تغییر دهند.

اما زمان به طور تصادفی تغییر می کند و شما باید آن را بارها و بارها تعمیر کنید. با گذشت زمان، این به شدت آزار دهنده می شود. بنابراین راه حل های مورد بحث را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها به نفع شما کار می کنند یا خیر.

کلمات پایانی

سوال، “چرا ضبط خودرو سونی ماشین من به تنظیم مجدد ادامه می دهد؟” شنیدن این روزها بسیار رایج است. و اگر در نوعی جامعه هستید، 90 درصد احتمال دارد که شخص دیگری با وضعیت شما ارتباط برقرار کند.

اما برای حل این مشکل می توانید موارد را بررسی کنید یا خودرو را بررسی کنید. اگر در اسرع وقت به آن توجه نکنید، این موضوع می تواند به سرعت نگران کننده شود. بنابراین، با یک پسر تماس بگیرید یا دستان خود را کثیف کنید تا این مشکل را برطرف کنید.

سایر مقالات:

آموزش تعویض صفحه نمایش Xperia XZ

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *