نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب پایه تلویزیون رو میزی

آموزش نصب پایه تلویزیون رو میزی

تلویزیون های امروزی در عین پرکاربرد بودن، سیستم های ظریف و آسیب پذیری هستند که در اثر اصابت ضربه کارایی خود را از دست می دهند. یک ضربه ی نسبتا جزیی به بدنه ی تلویزیون می تواند منجر به شکستگی پنل، از کار افتادگی بک لایت و یا خرابی فلت های داخلی تلویزیون شود. از این رو طریقه ی نصب تلویزیون موضوع بسیار مهمی است. نصب پایه تلویزیون رومیزی کار ساده است. اما باید طبق اصول حساب شده ای پیش برود. برای اینکه بتوانید روند نصب پایه ی زمینی تلویزیون را به درستی طی کنید و از تلویزیون خود نگهداری نمایید، با این مقاله از سایت نمایندگی تلویزیون سونی همراه شوید.

اولین مرحله ی نصب و راه اندازی تلویزیون پس از خرید تلویزیون، تهیه ی پایه ی مناسب است. معمولا تلویزیون های موجود در بازار به همراه پایه ی رومیزی مخصوص خود به فروش می رسند. اما گاهی ممکن است تلویزیون شما دارای پایه ی از پیش تعیین شده ای نباشد و مجبور شوید خودتان به دنبال پایه ی مناسب برگردید. در چنین شرایطی برند تلویزیون، اندازه و نوع آن حائز اهمیت است. به مراکزی مراجعه کنید که مطمئن باشید جنس اورجینال و مرغوبی را به فروش می رسانند. چرا که پایه ی نامرغوب باعث سقوط ناگهانی تلویزیون خواهد شد.

قیمت پایه های نگهدارنده ی تلویزیون

پایه تلویزیون رومیزی و یا دیوار میله های نگهدارنده ی محکمی هستند که از جنس آلیاژ قوی و فولاد ساخته می شوند. این میله ها می توانند وزن زیادی را به راحتی کنترل کنند. البته بسته به جثه ی تلویزیون نوع پایه نیز تفاوت خواهد داشت. به هر حال وظیفه ی پایه تلویزیون، نگهداری از آن است. به طور کلی پایه های قابل اتصال به تلویزیون از لحاظ اقتصادی هم به صرفه بوده و فضای کمی اشغال می کنند. اگر قرار باشد بر روی میز تلویزیون نیز پلیرهای مختلفی را قرار دهید، بهتر است پایه های رومیزی را فراموش کنید و حتی الامکان از پایه های دیواری استفاده کنید تا فضای خالی برای استقرار تجهیزات متعدد صوتی-تصویری مهیا شود.

نحوه ی نصب پایه تلویزیون رومیزی

گام اول

ابتدا باید بخش های پایینی براکت و یا پایه تلویزیون رومیزی را در کنار هم قرار دهید و از روند پیچش پیچ های آن مطلع شوید.

گام دوم

با استفاده از پیچ گوشتی مناسب با پیچ های براکت، قطعات تشکیل دهنده را به یکدیگر وصل کنید.

گام سوم

سعی کنید یک بار به طور کامل از محکم بودن پیچ های پایه تلویزیون در هنگام نصب پایه تلویزیون رومیزی مطمئن شوید.

گام چهارم

مرحله آخر نصب پایه تلویزیون رومیزی این است که اتصالات مرتبط با تلویزیون را انجام دهید و با دقت براکت را به تلویزیون وصل کنید. اگر احساس می کنید از عهده ی این کار برنخواهید آمد، از دستکاری های ناشیانه اکیدا بپرهیزید و از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی کمک بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *