نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ورود به شبکه پلی استیشن

برای استفاده حداکثری از کنسول پلی استیشن خود، چه PS5 داشته باشید، باید وارد حساب کاربری شبکه پلی استیشن (PSN) خود شوید. از طریق حساب کاربری، می‌توانید موسیقی و فیلم پخش کنید، به بازی‌های چندنفره بپیوندید و بازی‌ها را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن خریداری و دانلود کنید. در اینجا نحوه ورود و خروج از شبکه پلی استیشن در PS5 همچنین نحوه تنظیم تأییدیه دو مرحله ای و عیب یابی در صورت داشتن مشکلات ورود به سیستم آورده شده است.

نحوه ورود به شبکه پلی استیشن در PS5 و رفع مشکلات ورود به سیستم

مراحل ورود به شبکه پلی استیشن بسته به کنسولی که دارید کمی متفاوت است.

  1. به تنظیمات بروید. Users and Accounts، سپس Account و سپس Sign in را انتخاب کنید.
  2. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

نحوه تنظیم تأیید دو مرحله ای در حساب PSN خود

هوشمندانه است که با تنظیم تأیید دو مرحله ای، یک لایه امنیتی اضافی به حساب PSN خود اضافه کنید. با تأیید دو مرحله ای، از شما خواسته می شود تا علاوه بر ارائه آدرس ایمیل و رمز عبور صحیح، یک کد تأیید ارسال شده به تلفن خود را وارد کنید.

  1. به تنظیمات بروید. Users and Accounts، Security و سپس 2-Step Verification را انتخاب کنید
  2. Activate را انتخاب کنید.
  3. نحوه دریافت کد تأیید را انتخاب کنید (برنامه Authenticator یا پیام متنی).
  4. کد تایید ارسال شده از پلی استیشن را وارد کنید. کدهای پشتیبان خود را ضبط کنید و آنها را در جایی ذخیره کنید که بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

نحوه خروج از شبکه پلی استیشن

مانند ورود به شبکه پلی استیشن، مراحل خروج از سیستم بسته به کنسولی که دارید کمی متفاوت است.

  1. به تنظیمات بروید.
  2. Users and Accounts، Other و سپس Sign Out را انتخاب کنید.

عیب یابی مشکلات ورود به سیستم PSN

اگر هنگام ورود به حساب PlayStation Network خود با مشکلاتی مواجه هستید، نکات عیب‌یابی زیر را امتحان کنید:

  • رمز عبور خود را بازنشانی کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، به صفحه ورود به سیستم مدیریت حساب به صورت آنلاین بروید. روی Trouble Signing in؟ کلیک کنید، سپس رمز عبور خود را بازنشانی کنید. آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را وارد کنید تا پیوند ایمیلی دریافت کنید که به شما امکان ایجاد رمز عبور جدید را می دهد.
  • مطمئن شوید که از آدرس ایمیل مناسب استفاده می کنید. اگر شناسه ورود (آدرس ایمیل) خود را فراموش کرده اید، صندوق ورودی ایمیل خود را برای ایمیل های پلی استیشن بررسی کنید تا بفهمید از کدام یک استفاده کرده اید. حتما پوشه های ناخواسته و هرزنامه را نیز بررسی کنید. اگر نمی توانید به آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود دسترسی پیدا کنید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.
  • آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. اگر مطمئن هستید که آدرس ایمیل و رمز عبور درستی دارید اما هنوز نمی توانید وارد سیستم شوید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را با چک کردن صندوق ورودی خود برای ایمیلی که در قسمت موضوع آن عبارت “PlayStation verify” را تأیید کرده اید، تأیید کرده اید. روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.
  • با پشتیبانی تماس بگیرید گپ زدن با ربات دستیار آنلاین پلی استیشن ممکن است به شما در شناسایی و حل مشکل کمک کند
  • سایر نکات عیب یابی عبارتند از: اطمینان از به روز بودن نرم افزار سیستم، خاموش و روشن کردن کنسول و روتر، و تلاش برای ورود آنلاین به مدیریت حساب.

مقالات مرتبط:

دلایل هنگی پلی استیشن 4 سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *