نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تنظیم مجدد نرم افزار Xbox One

ایکس باکس وان، مانند هر دستگاهی که از نظر فناوری پیشرفته است، گاهی اوقات ممکن است تاخیر داشته باشد، ثابت بماند یا اشکالات دیگری را تجربه کند. این مشکلات می تواند در اثر آپلود نرم افزار جدید یا استفاده طولانی مدت ایجاد یا تشدید شود. خوشبختانه، اکثر چنین مشکلاتی با یک راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد سریع برطرف می شوند. برای مشکلاتی که نمی‌توانید با راه‌اندازی مجدد ایکس‌باکس وان برطرف کنید، ممکن است راه‌حلی را در بازنشانی کارخانه‌ای پیدا کنید.

مسلماً، این مرحله افراطی تمام داده‌ها و پیشرفت بازی شما را حذف می‌کند، به این معنی که باید بازی‌های خریداری‌شده را دوباره آپلود کنید و راه خود را از طریق هر چالشی دوباره پخش کنید – اما این امر همچنان بر خرید یک کنسول کاملا جدید برتری دارد. در اینجا نحوه بازنشانی ایکس باکس وان به سه روش مختلف آورده شده است.

چگونه Xbox One خود را به 3 روش مختلف تنظیم مجدد کنید تا مشکلات کنسول را برطرف کنید

برای انجام یک بازنشانی نرم که باید Xbox One پر زرق و برق را به عملکرد مناسب برگرداند، کافی است آن را خاموش کنید، چند ثانیه صبر کنید و سپس دوباره روشن کنید.

می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه Xbox روی کنترلر، یک ایکس‌باکس وان را خاموش کنید، سپس «کنسول را مجدداً راه‌اندازی کنید» یا «کنسول را خاموش کنید».

برای خاموش کردن ایکس باکس وان با استفاده از خود کنسول، کافی است دکمه پاور را در جلوی دستگاه فشار دهید و رها کنید.

چگونه یک ایکس باکس وان را هارد ریست کنیم

دکمه پاور در جلوی کنسول را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و تنها پس از خاموش شدن دستگاه آن را رها کنید. کابل برق را جدا کنید و 10 ثانیه دیگر صبر کنید، سپس دوباره برق را وصل کنید و کنسول را دوباره روشن کنید.

نحوه ریست فکتوری ایکس باکس وان

اگر همه بازنشانی‌ها و سایر ترفندهای عیب‌یابی باعث نشد که ایکس‌باکس وان شما دوباره کار کند، زمان بازنشانی کارخانه‌ای است که تمام داده‌های شما را پاک می‌کند اما ممکن است خود سخت‌افزار را بازیابی کند.

  1. در حالی که کنسول روشن است، دکمه هوم روی کنترلر را فشار دهید.
  2. منوی تنظیمات را از طریق نماد چرخ دنده ای انتخاب کنید.
  3. از طریق لینک System کلیک کنید و سپس به Console Info بروید.
  4. Reset Console را انتخاب کنید.
  • همه چیز را بازنشانی و حذف کنید. این گزینه کنسول را به تنظیمات کارخانه بازنشانی می کند. همه داده‌های کاربر، از جمله حساب‌ها، بازی‌های ذخیره‌شده، تنظیمات، انجمن‌های Xbox خانگی و همه بازی‌ها و برنامه‌ها حذف خواهند شد. از این گزینه در هنگام فروش یا هدیه دادن کنسول یا به عنوان آخرین راه حل در برخی موارد عیب یابی استفاده کنید.
  • بازنشانی و نگه داشتن بازی‌ها و برنامه‌های من. هنگام عیب یابی از این گزینه به عنوان انتخاب اصلی خود استفاده کنید. این سیستم عامل را بازنشانی می کند و تمام داده های احتمالی خراب را بدون حذف بازی ها یا برنامه های شما حذف می کند. در برخی موارد، اگر یک فایل بازی خراب باعث مشکلی شود که شما عیب‌یابی می‌کنید، ممکن است مجبور شوید Reset را انتخاب کنید و همه چیز را حذف کنید، اما همیشه باید با Reset شروع کنید و بازی‌ها و برنامه‌های من را نگه دارید.
  • لغو کنید. برای خارج شدن از این صفحه، به سادگی دکمه لغو را انتخاب کنید. در این مرحله هیچ اقدامی صورت نگرفته است. این یک خروج امن از این صفحه است.

حالا بنشینید و منتظر بمانید (مدتی) زیرا Xbox One خود را به تنظیمات کارخانه باز می‌گرداند.

در مورد دکمه ها و بوق ها

فشار دادن همزمان دکمه Pair  و دکمه Eject  کنسول را مجبور می کند به دنبال به روز رسانی درایو USB باشد، زیرا کنسول به دنبال درایو USB نخواهد بود مگر اینکه به آن نیاز داشته باشد. این به کاهش زمان شروع کنسول برای همه استارت‌آپ‌ها در زمانی که به این مرحله نیاز نیست کمک می‌کند.

اولین صدای روشن کردن تقریباً 10 ثانیه پس از روشن کردن برق رخ می دهد. این نشان می دهد که به روز رسانی USB شناسایی شده است. صدای پاور دوم نشان می دهد که فایل به روز رسانی کپی و نصب شده است. این مهم است، زیرا تأیید می کند که فرآیند را با موفقیت آغاز کرده اید.

https://service-sony.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *