نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه بازنشانی یا حالت کارخانه تبلت

نحوه بازنشانی یا حالت کارخانه تبلت Sony Xperia Z2 Tablet LTE

اگر تلفن هوشمند Sony Xperia Z2 Tablet LTE شما بسیار کند کار می کند، قطع می شود، می خواهید قفل صفحه را دور بزنید یا یک حافظه کامل دارید و می خواهید همه چیز را پاک کنید، یا می خواهید آن را بفروشید یا واگذار کنید و می خواهید هیچ کس برای دسترسی به پرونده ها و رمزهای عبور شما نمی تواند تنظیمات کارخانه را تنظیم کند تا مانند روز اول شود.

در مراحل زیر نحوه چگونگی قالب بندی Sony Xperia Z2 Tablet LTE را توضیح می دهیم تا همه اطلاعات شما پاک شود و هنگام خروج از فروشگاه کاملاً تمیز شود. باید به خاطر داشته باشید که با بازنشانی یا بازگشت به حالت کارخانه در تلفن همراه، تمام محتوای آن حذف می شود، بنابراین اگر نمی خواهید همه چیز را از دست بدهید، باید قبل از انجام این کار از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. دو راه برای بازنشانی در Sony Xperia Z2 Tablet LTE وجود دارد که یکی از طریق گزینه های تلفن همراه و دیگری از حالت بازیابی کامل تر است.

بازیابی از گزینه های Sony Xperia Z2 Tablet LTE

اگر می خواهید با استفاده از گزینه های دستگاه بازنشانی کنید تا Sony Xperia Z2 Tablet LTE به حالت کارخانه برگردد، باید مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

1- مرحله اول:

به منوی تنظیمات دستگاه خود Sony Xperia Z2 Tablet LTE دسترسی پیدا کنید، این نماد چرخ دنده است.

2- مرحله دوم:

تنظیمات Sony Xperia Z2 Tablet LTE را پایین بیاورید و در قسمت زیر قسمت “System” را مشاهده کنید، برای ادامه کلیک کنید.

3- مرحله سوم:

در صورت مشاهده قسمتی به نام “Advanced”، گزینه های پیشرفته Sony Xperia Z2 Tablet LTE را نمایش دهید.

4- مرحله چهارم:

روی “بازنشانی گزینه ها” در این قسمت کلیک کنید تا به ما این امکان را بدهد که گزینه های شبکه، برنامه ها را بازیابی کرده یا Sony Xperia Z2 Tablet LTE را به طور کامل بازنشانی کنید.

5- مرحله پنجم:

روی آخرین گزینه به نام “Erase all data (factory reset)” یا به سادگی “Factory data reset” کلیک کنید.

6- مرحله ششم:

اولین پیام تأیید ظاهر می شود که به شما یادآوری می کند که تمام داده های شما از این دستگاه حذف می شود، داده هایی که در Google بارگذاری کرده اید، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا نسخه های پشتیبان که در ابر دارید، مانند Google Drive، Dropbox یا One Drive، حذف نمی شود. “بازنشانی تلفن” را فشار دهید.

7- مرحله هفتم:

دومین پیام تأیید ظاهر می شود که نشان می دهد تمام اطلاعات ذخیره شده در Sony Xperia Z2 Tablet LTE و همه برنامه های بارگیری شده پاک می شوند و یادآوری می شود که این عمل قابل برگشت نیست. اگر موافق هستید، روی “پاک کردن همه چیز” کلیک کنید.

8- مرحله هشتم:

در صورت لزوم، الگوی باز کردن قفل صفحه را بکشید یا رمز عبور یا پین قفل صفحه را برای ادامه وارد کنید.

9- مرحله نهم:

دستگاه شما Xperia Z2 Tablet LTE از Sony راه اندازی مجدد می شود و چند دقیقه طول می کشد تا هنگام بازگرداندن دستگاه به حالت کارخانه و بهینه سازی برنامه های از پیش نصب شده در سیستم عامل Android 4.4.2 (KitKat) | قابل ارتقا به 5.1.1 (آبنبات چوبی).

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *