نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منو مخفی تلویزیون سونی

آموزش روش ورود آسان به منو مخفی تلویزیون سونی

در بیشتر تلویزیون های هوشمند جدید یک منوی مخفی وجود دارد که به کاربر اجازه میدهد تنظیمات اصلی تلویزیون مثل تنظیم میزان روشنایی و نسبت کنتراست و فعال و یا غیر فعال کردن بعضی ویژگی ها را تغییر دهد. برای دسترسی به این منوی مخفی روش های متفاوتی وجود دارد و این روش در هر برند تلویزیونی متفاوت است . ما میخوایم روش ورود به منو مخفی تلویزیون های LCD و LED سونی قصد داریم تا روش های دسترسی به منوی مخفی در تلویزیون های سونی را برای شما توضیح دهیم.

منوی مخفی تلویزیون LCD،LED سونی

این روش ها را بیشتر تعمیرکاران بلد هستند و به کار می برند پس شما باید برای تغییر این تنظیمات دقت کنید و مواردی را که لازم است تغییر دهید تا تنظیمات تلویزیونتان به هم نریزد. البته در بسیاری از موارد می توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت اولیه برگردید و تنظیماتی که روی تلویزیون انجام داده اید به حالت اولیه خود باز خواهند گشت.

قبل انجام دادن روش ها توجه فرمایید، به احتمال زیاد تنها یکی از این روش ها برای مدل تلویزیون شما مناسب است پس همه روش ها را امتحان کنید تا روش مناسب برای تلویزیون تان پیدا کنید.

روش اول ورود به منو تلویزیون سونی

تلویزیون را خاموش کنید منوی Service Mode تنها از طریق بوت مستقیم تلویزیون قابل دسترسی است.

دکمه “Display” را بر روی کنترل از راه دور Bravia خود فشار دهید سپس دکمه “5” و دکمه “+” ولوم را فشار دهید.

تلویزیون را با دکمه “Power” در کنترل از راه دور روشن کنید و حال تلویزیون به منوی “حالت سرویس منو مخفی” بوت می شود .

روش دوم ورود به منو تلویزیون سونی

ابتدا با استفاده از ریموت تلویزیون را خاموش کنید سپس دکمه های زیر را به سرعت بر روی ریموت تلویزیون فشار دهید : Display (or i+) + 5 + Volume Up + Power

این منوی سرویس پنهان روی صفحه تلویزیون شما را نشان می دهد.

هنگامی که به منوی سرویس وارد می شوید، شما می توانید دکمه منو (یا Options) را دوباره روی ریموت خود برای تغییر بین حالت های خدمات مختلف مانند Digital، Chassis و VPC را فشار دهید.

برای حرکت بین گزینه های موجود، دکمه های 1 یا 4 را فشار دهید. برای تغییر یا اصلاح مقادیر خود، دکمه های 3 یا 6 را فشار دهید.

برای ذخیره تغییرات خود، فقط دکمه های Mute + 0 (یا Enter) را در ریموت فشار دهید.

برای بازگرداندن تنظیمات پیش فرض های کارخانه، دکمه های 8 + 0 (یا Enter) را فشار دهید.

برای برخی از مدل های جدید روش ذکر شده فوق ممکن است کار نکند. برای دسترسی به منوی سرویس درمدل های جدید می توانید روش زیر استفاده کنید :

در حالی که تلویزیون روشن است، دکمه های Left + Right + Mute + Center button + Mute + Menu را فشار دهید.

توجه داشته باشید که همچنین با فشار دادن Display (or i+) + 5 + Volume Down + Power کنترل تلویزیون می توانید به حالت خود بررسی یا Self Check mode وارد شوید. این حالت، تمامی ساعات استفاده از تلویزیون سونی شما را تا آن زمان به شما می گوید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *