نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 6 برنامه خنک کننده گوشی سونی

رفع مشکلات گرمای تلفن همراه با 6 برنامه خنک کننده گوشی سونی

در این مقاله با 6 برنامه خنک کننده گوشی آشنا می شوید. دلایل مختلفی برای داغ شدن بیش از حد دستگاه اندرویدی شما وجود دارد. ممکن است برنامه‌هایی داشته باشید که منابع زیادی از گوشی سونی شما را اشغال می‌کنند یا فقط گرمای تابستان باشد. دلیل هر چه که باشد، مهم این است که دستگاه اندروید خود را در اسرع وقت خنک کنید. برنامه‌های زیر به کاهش دمای دستگاه شما کمک می‌کنند، بنابراین مشکلات بزرگ‌تری برای شما ایجاد نمی‌کند. همه برنامه ها رایگان هستند، بنابراین شما چیزی برای از دست دادن ندارید جز چند دقیقه از زمان خود. اگر یکی از بهترین برنامه‌های خنک‌کننده زیر را در حال حاضر نصب کنید.

6 برنامه خنک کننده گوشی

گرمای بیش از حد را با این بهترین برنامه های خنک کننده کنترل کنید

اکثر برنامه های ذکر شده در اینجا نام یکسانی دارند، بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم از پیوندهای برنامه ارائه شده در زیر توضیحات هر برنامه استفاده کنید.

Cooling Master – Phone Cooler Free، CPU بهتر است

Cooling Master در هر دستگاه اندرویدی ضروری است. این یک برنامه آسان برای استفاده است که به محض باز کردن برنامه دمای گوشی سونی خود را به شما می دهد. در پایین، دکمه‌ای را می‌بینید که می‌تواند برنامه‌هایی را که باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه شما می‌شوند، شناسایی کند.

روی آن ضربه بزنید و پس از پایان اسکن، لیستی از برنامه‌هایی که مقصر هستند را مشاهده خواهید کرد. اگر نمی‌خواهید برنامه خنک‌کننده برنامه‌ای را که در لیست است ببندد، به سادگی علامت آن را بردارید و سپس روی پاک کردن ضربه بزنید.

سپس Cooling Master به شما می گوید که گوشی خود را خاموش کنید و آن را برای مدتی به حال خود رها کنید. غیرممکن به نظر می رسد، اما کاری است که باید انجام دهید تا گوشی شما خنک شود.

Cooler Master – Clean Booster

استفاده از Cooler Master به اندازه گزینه اول آسان است. با زدن یک دکمه دستگاه اندروید خود را خنک کنید. این برنامه به محض باز کردن برنامه، درصد RAM و CPU را به شما می دهد. اگر برنامه به شما گفت که دما خوب نیست، روی دکمه آبی رنگ زیر ضربه بزنید و Cooler Master برنامه های شما را بررسی می کند.

همچنین می‌توانید در صورت لزوم، انتخاب یک برنامه را لغو کنید. دکمه Let’s Cool Down را انتخاب کنید و تمام برنامه های موجود در لیست بسته می شوند تا به کاهش دما کمک کنند. هنگامی که گوشی خود را برای زمان خنک شدن تنها می گذارید، مطمئن شوید که در معرض نور مستقیم خورشید نیست زیرا از خنک شدن گوشی شما جلوگیری می کند.

خنک کننده CPU – Cooling Master، Phone Cleaner Booster

با استفاده از این برنامه، دمای بیدرنگ، وضعیت استفاده از پردازنده و رم گوشی هوشمند خود را کشف کنید. همچنین اطلاعات دستگاه شما از جمله برخی از مشخصات گوشی سونی، CPU و باتری شما را نشان می دهد. همچنین با شناسایی برنامه هایی که باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می شوند، به کاهش دما کمک می کند.

کافیست روی Find Heat Apps ضربه بزنید تا دستگاه شما را اسکن کند تا به شما نشان دهد کدام برنامه باعث گرمای زیاد می شود. روی Cool Down ضربه بزنید و برنامه ها را بسته و دمای گوشی هوشمند شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، با تمیز کردن رم آن، عملکرد گوشی هوشمند شما را نیز افزایش می دهد. می‌توانید فایل‌های ناخواسته را پاک کنید تا فضای بیشتری ایجاد کنید و همچنین یک محافظ باتری نیز وجود دارد تا گوشی سونی شما کمی طولانی‌تر کار کند. همچنین امکان تنظیم یک ویجت در صفحه اصلی برای خنک کردن با یک ضربه وجود دارد.

Phone Master – Junk Cleaner Master، Battery Cooler

Phone Master – Junk Clean Master یک برنامه پاک کننده و خنک کننده گوشی است. پاک کننده برنامه کش، فایل های ناخواسته، حافظه و موارد دیگر را پاک می کند. همچنین RAM شما را پاک می کند تا سرعت گوشی شما افزایش یابد. تقویت‌کننده سرعت آن همچنین اجرای برنامه‌های راه‌اندازی خودکار را متوقف می‌کند تا فضای گوشی و عمر باتری شما صرفه‌جویی شود.

این برنامه چند منظوره است، زیرا همچنین به عنوان یک اسکنر آنتی ویروس و همچنین یک قفل برنامه برای محافظت از حریم خصوصی شما کار می کند. حتی با وجود همه اینها، همچنان به عنوان یک برنامه خنک کننده عالی عمل می کند. با شناسایی و بستن برنامه هایی که می توانند باعث افزایش دما در گوشی شما شوند، دمای CPU گوشی شما را خنک می کند.

علاوه بر همه اینها، Phone Master – Junk Clean Master همچنین دارای ویژگی های مدیریت داده و مدیریت برنامه است. اینها به شما کمک می‌کنند تا داده‌ها و برنامه‌های گوشی خود را بهتر مدیریت کنید، که برای حفظ فضای گوشی شما مهم است. به طور کلی، این یکی از بهترین برنامه های خنک کننده برای اندروید است.

Battery Saver DU – Life Saver & DU Battery Charger

برنامه Battery Saver DU برنامه ای است که در درجه اول بر حفظ عمر باتری گوشی شما متمرکز است. این تقریباً در هر موقعیتی می تواند مفید باشد، زیرا چه کسی نمی تواند با مقداری باتری اضافی کار کند؟

استفاده از آن ساده است و با از بین بردن برنامه‌های پر انرژی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، باتری گوشی شما را حفظ می‌کند. با یک ضربه آسان کار می کند تا بهینه سازی انرژی را ارائه دهد و برنامه های مکش انرژی را متوقف کند.

این مدیریت برنامه های پر انرژی نه تنها عمر باتری گوشی شما را افزایش می دهد، بلکه به خنک نگه داشتن گوشی شما نیز کمک می کند. ویژگی Battery DU Cooler آن می تواند دمای گوشی شما را تشخیص دهد و برنامه های تولید گرما را که باعث گرم شدن بیش از حد می شوند خاموش کند.

برنامه‌های پر مصرف معمولاً به دلیل افزایش فشار روی CPU باعث داغ شدن بیش از حد گوشی سونی می‌شوند. از بین بردن برنامه هایی که منابع گوشی شما را می خورند، گوشی شما را خنک نگه می دارد و در عین حال عمر باتری آن را نیز حفظ می کند. Battery Saver DU به شما امکان می دهد هر دو را به راحتی انجام دهید.

دکتر باتری – عمر باتری و تقویت گوشی سونی

Battery Doctor یک برنامه محبوب است که به حفظ عمر باتری گوشی شما و افزایش عملکرد کلی گوشی سونی شما کمک می کند. علاوه بر این، به عنوان یک برنامه عالی خنک کننده گوشی اندرویدی نیز کار می کند و می تواند به شما کمک کند گوشی خود را از فایل های ناخواسته پاک نگه دارید.

استفاده از آن با بهینه سازی با یک ضربه آسان است. مانیتور باتری آن میزان مصرف انرژی هر برنامه را رتبه بندی و نمایش می دهد. با یک ضربه، می توانید به راحتی برنامه هایی را که انرژی گوشی شما را تخلیه می کنند و همچنین باعث گرم شدن بیش از حد آن می شوند، خاموش کنید.

قابلیت خنک کنندگی آن نسبتاً چشمگیر است. این می تواند دمای گوشی شما را کنترل کند و از گرم شدن بیش از حد و همچنین شارژ بیش از حد محافظت کند.

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که گوشی خود هنگام شارژ کردن، داغ می شود، به خصوص اگر در حین شارژ از آن استفاده می کنید. Battery Doctor وضعیت شارژ گوشی شما را برای محافظت از آن بهینه می کند. همچنین نکاتی در مورد نحوه خنک نگه داشتن گوشی خود در حین شارژ شدن دریافت خواهید کرد.

آیا می دانید: خرابی مداوم گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *