نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی دوربین حرفه سونی

دوربین حرفه ای سونی

دوربین هایی که در بالا لیست کردیم بهترین دوربین های امروزی برای حرفه ای ها هستند. اما این بدان معنا نیست که برای عکاسی حرفه ای به یک دوربین گران قیمت نیاز دارید. برخی از حرفه ای ها از یک گزینه میان رده مانند Canon EOS 90D DSLR یا Nikon D7500 DSLR بسیار خوشحال هستند.

انتخاب دوربین شما به نوع عکاسی حرفه ای شما نیز بستگی دارد. یک عکاس حرفه ای ورزشی ممکن است مشخصات FPS را به دقت در نظر بگیرد تا مطمئن شود که دوربین می تواند ورزشکاران سریع حرکت کند. در همین حال، یک عکاس خبری ممکن است بدنه ناهموار و جمع و جور دوربین را که می تواند شرایط سختی را تحمل کند ترجیح دهد.

نکات مهم برای عکسان

به طور کلی، عکاسان حرفه ای در همه زمینه ها به دنبال دوربین هایی با موارد زیر هستند:

  • اندازه پیکسل بزرگ
  • ISO بالا و نویز تصویر کم
  • تمرکز سریع و موثر
  • سرعت شاتر سریع
  • تعادل وزن بین بدنه دوربین و لنزهای بزرگ
  • دقت رنگ
  • دوام دوربین

بهترین لنزهای دوربین برای حرفه ای ها

عکاسان حرفه ای به احتمال زیاد هزینه بیشتری خواهند کرد و توجه بیشتری را به لنزهای دوربین متمرکز می کنند تا بدنه دوربین.

تعداد لنزهای مورد نیاز شما به بودجه شما و نوع عکاسی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. برخی از متخصصان زرادخانه ای از لنزها را بسته بندی می کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند از وسایل سبک استفاده کنند و چند گزینه متنوع را انتخاب کنند.

محبوب ترین لنزها

در اینجا فقط یک نمونه از محبوب ترین لنزها برای عکاسان حرفه ای ذکر شده است:

  • لنز EF 16–35 میلی متر f/2.8L نمونه ای چشمگیر از لنزهای واید است که عملکرد کم نور و کنترل عمق میدان را برای اکثر انواع عکاسی حرفه ای ارائه می دهد.
  • لنز EF 24-70 میلی متر f/2.8L به دلیل کیفیت تصویر و همه کاره بودن شناخته می شود. می توان از آن برای عکاسی از رویدادهای داخلی به خوبی عکاسی از منظره بیرون استفاده کرد.
  • لنز تله پاناسونیک DMW-LT55E به شما امکان می دهد از نزدیک با طبیعت یا ورزش آشنا شوید. به علاوه نسخه های مدرن مجهز به تثبیت کننده قدرتمند تصویر و فناوری فوکوس اولتراسونیک هستند. همچنین ممکن است عکاسان ورزشی از یک لنز فوق تله 300 یا 400 میلی متری استفاده کنند.
  • لنز 50 میلیمتری 2 GM مورد علاقه یک عکاس است و ابزاری عالی در جعبه ابزار شما است. فاصله کانونی، هنگامی که با یک سنسور فول فریم ترکیب می شود، بیشتر شبیه چشم اندازی است که توسط چشم انسان مشاهده می شود.

تجهیزات عکاسی که هر حرفه ای به آن احتیاج دارد

یک تفاوت عمده بین عکاسان حرفه ای و مشتاق، وسعت زیاد تجهیزات عکاسی است. عکاسان تمام وقت باید برای هر شرایطی آماده باشند و به همین دلیل اغلب مجموعه ای از لوازم جانبی را حمل می کنند.

سه پایه

یک سه پایه قابل اطمینان که می توانید به سرعت راه اندازی کنید، یک مورد ضروری برای عکاسان حرفه ای است. شما هرگز نمی دانید که چه زمانی نیاز به نوردهی طولانی یا ترکیب با راه دور ایجاد می شود.

باتری ها

تقریباً هر عکاس حرفه ای داستانی وحشتناک در مورد از دست دادن باتری در یک لحظه مهم خواهد داشت (نکات ما را در مورد نحوه صرفه جویی در عمر باتری بخوانید تا مطمئن شوید این اتفاق برای شما نمی افتد). تقریباً هر یک از آنها مزایای حمل حداقل یک باتری یدکی در کیف های دوربین خود را در همه زمان ها تحسین خواهند کرد.

کارت های حافظه

عکاسان اغلب سه یا چهار کارت ذخیره سازی با خود حمل می کنند. و نه فقط هر کارت ذخیره سازی. بدون اطلاع برخی، بین کلاس های کارت حافظه خلأ زیادی در کیفیت وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که کارت های شما قادر به کنترل سرعت دوربین شما هستند.

روشنایی

عکاسان عروسی، مراسم و پرتره به ویژه دوست دارند بتوانند نور را کنترل کنند، و نورسنج می تواند به تعیین نوردهی دقیق فلاش برای محیط شما کمک کند. سرمایه گذاری روی یک جعبه نرم افزاری، بازتابنده یا چتر را در نظر بگیرید تا نور را نرم کرده و آن را مطابق خواسته های خود تغییر دهید.

کیسه ها

همه این لوازم جانبی کلیدی عکاسی، به علاوه سایر لوازم جانبی اختیاری شما مانند ریموت یا کاور لنز، درپوش لنز و فیلترها، باید به جایی بروند. به همین دلیل کیف دوربین شما بسیار مهم است. شما می خواهید متناسب باشد و همه ابزارهای شما به آسانی در دسترس باشند، به شیوه ای منطقی و سازمان یافته که برای شما کار می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *