نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات اصلی پلی استیشن

PS5 یک کنسول بازی عالی است، اما زمانی که در نوامبر 2020 عرضه شد، همه چیز با آن عالی نبود. باگ‌ها و خرابی‌های مختلف تجربه کسانی را که به اندازه کافی خوش‌شانس بودند که ذخیره‌سازی مجدد PS5 را تضمین کردند، خراب کرد. اما مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های PS5 برخی از باگ‌ها و همچنین ویژگی‌هایی را که قبلاً در کنسول در دسترس نبودند، وصله کرده‌اند، که مهم‌ترین آن قابلیت افزودن SSD دوم است.

تمام مشکلات بزرگ پلی استیشن 5 که باید به آنها توجه کرد

  • PS5 در مقابل Xbox Series X: کدام کنسول برنده می شود؟
  • بهترین بازی های PS5 که در حال حاضر می توانید بخرید

با در نظر گرفتن این موضوع، PS5 اکنون یک کنسول بازی نسبتاً پایدار و دارای ویژگی های خوبی است. و ما هیچ خطای بزرگی را که در سال 2022 ظاهر شده باشد تا کنون مشاهده نکرده ایم.

به روز رسانی سیستم PS5

در طول 12 ماه گذشته یا بیشتر، سونی به روز رسانی های متعددی را برای PS5 منتشر کرده است. برخی از این موارد صرفاً عملکرد سیستم را افزایش می‌دهند، در حالی که سایرین دسترسی به اسلات داخلی یدکی SSD را باز می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا حافظه PS5 خود را بدون دسترسی بتا به‌روزرسانی سیستم ارتقا دهند. راهنمای ما در مورد نحوه ارتقای حافظه داخلی PS5 را بررسی کنید.

مشکلات PS5 گزارش شده است

در ادامه بعضی از مشکلات رایج دسته بندی شده است.

انتقال داده ها از PS4 به PS5 از طریق USB یا LAN

وقتی برای اولین بار PS5 خود را در دست می گیرید، می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید مستقیماً به PS4 خود متصل شوید تا همه چیز را به سیستم جدید خود منتقل کنید. می توانید این کار را با اتصال PS4 خود از طریق USB یا LAN به PS5 انجام دهید، درست همانطور که سیستم هنگام روشن کردن آن از شما درخواست می کند.

با این حال، کاربران گزارش دادند که هنگام انجام این کار با خرابی سیستم، خطاها و مشکلات اضافی مواجه شده اند. به نظر می رسد که اکنون به خوبی کار می کند، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم راهنمای ما را در مورد نحوه انتقال داده ها از PS4 به PS5 دنبال کنید.

کنسول خراب حالت استراحت

به نظر می‌رسید که حالت استراحت PS5 مشکلاتی را با خرابی‌ها و خطاهایی که منجر به بازسازی پایگاه داده در آخرین مرحله می‌شود، به مردم می‌دهد. در مجموع به نظر می رسد این مشکلات حل شده است. آنجا. زمزمه‌های مشکلات Rest Moe در سرتاسر وب وجود دارد، اما مشخص نیست که آیا این یک سیستم عامل، بازی یا وضعیت خطای کاربر PS5 است. اگر ترجیح می‌دهید این خطر را نداشته باشید، کافی است به منوی تنظیمات بروید، تنظیمات سیستم را پیدا کنید، سپس صرفه‌جویی در مصرف انرژی را انتخاب کنید. Set Time Until PS5 Enter Rest Mode را انتخاب کنید و Don’t Put in Rest Mode را انتخاب کنید.

خرابی هارد اکسترنال

سونی مدتهاست استفاده از هارد اکسترنال را به عنوان یکی از مفیدترین ویژگی های PS5 معرفی کرده است. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های PS4 خود را در آنجا ذخیره کنید، و علاوه بر آنچه که سیستم با آن عرضه شده است، فضای اضافی زیادی نیز دارید. با این حال، کاربران مشکلاتی را در انتقال اطلاعات از سیستم PS4 خود به PS5 با هارد دیسک خارجی گزارش می دهند. برخی پس از فرآیند انتقال داده های خراب را مشاهده می کنند، در حالی که برخی دیگر داده هایی را که قبلاً در هارد دیسک موجود بود از دست داده اند.

به نظر نمی رسد راه حلی برای این مشکل وجود داشته باشد، اما نکاتی وجود دارد که نشان می دهد برای حل این مشکل، PS5 خود را در حالت استراحت با حافظه USB متصل کنید. و اگر کاربران اجازه دهند PS5 درایو USB را “تعمیر” کند، خطا فقط یک بار ظاهر می شود، مگر اینکه مشکل عمیق تری در کار باشد.

کد خطا CE-108262-9

کاربرانی که به طور معمول با خرابی، خرابی و کد خطای CE-108262-9 سیستم مواجه می‌شوند، ممکن است شاهد خرابی سیستم و سخت‌افزار معیوب باشند که نیاز به تماس با پشتیبانی فنی دارد.

CE-108262-9 از آن نوع کدهای خطایی نیست که بتوانیم منتظر تعمیر سیستم عامل باشیم. اگر بارها و بارها (یا حتی چند بار) این خطا را می‌بینید، با پشتیبانی پلی‌استیشن برای وضوح احتمالی تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

آموزش تعویض مادربرد دسته ی پلی استیشن 5

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *