نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی هات اسپات موبایل

عیب یابی هات اسپات موبایل

برای اتصال هات اسپات موبایل:

دستگاه متصل را چک کنید:

  • مطمئن شوید که ۱۵ فوتی هات اسپات باشد.
  • هات اسپات کامپیوتر یا موبایل T دیگری را متصل کنید. سیستم های بازی، تلویزیون ها و یا گوشی های موبایل بدون T یا تبلت ها نمی توانند پشتیبانی شوند.
  • تمام ذخیره برق و زمان را چک نموده و یا ویژگی های هایبرنات را خاموش کنید.
  • مطمئن شوید که به سایر شبکه های وای فای متصل می شود. اگر متصل نشد، مشکل از هات اسپات نیست.
  • به برنامه یا وب سایت دیگری دسترسی پیدا کنید. اگر آنها کار می کردند، پس هات اسپات مشکل ندارد.
  • هر برنامه در حال اجرا را در پس زمینه بسته یا غیرفعال نموده و تاریخچه و حافظه پنهان مرورگر را پاک کنید.
  • مطمئن شوید که به شبکه وای فای درستی متصل است.

 

  • اتصال هات اسپات

هات اسپات موبایل هوشمند (SMHS):

گوشی های موبایل T و تبلت ها پشتیبانی می شوند تا از شبکه موبایل T به صورت وای فای برای سایر دستگاه ها استفاده کنند.

  • چک کنید که برنامه موبایل T تایید می کند که سرعت بالای داده ها در برنامه فراتر نرود.
  • اگر گوشی بتواند صفحه وب را لود کند در اینصورت داده موبایل T کار می کند. با دیگر سازنده دستگاه تماس بگیرید.
  • در صورت نیاز به تنظیم این ویژگی و با انجام مراحل زیر، دستورات دستگاه را مرور کنید.

 

تجهیزات هات اسپات موبایل

دستگاه های هات اسپات موبایل مستقل موبایل T، نه گوشی، اتصال وای فای را با سایر دستگاه ها ارائه می دهند.

  • دستگاه های هات اسپات موبایل فقط با استفاده از امنیت WPS پشتیبانی می شوند.
  • دستگاه اتصال باید رادیوی وای فای b/g داشته باشد.
  • اگر هات اسپات به پورت USB متصل است، آن را قطع کنید.
  • در صورت نیاز به انجام هر مرحله در دستگاه، صفحه اینترنت موبایل را مشاهده کنید.

 

زمانی که تمام مراحل بالا چک شدند:

  • چک کنید که شما در پوشش موبایل T هستید و حداقل ۲ نوار سیگنال در منطقه وجود دارد.
  • تایید کنید که هات اسپات موبایل یا ویژگی هات اسپات موبایل گوشی هوشمند روشن است.
  • چک کنید که وای فای دستگاه اتصال روشن است.
  • آخرین سفت افزار را برای تمام دستگاه ها را آپدیت کنید.
  • گوشی یا دستگاه هات اسپات را مجددا راه اندازی کنید.
  • دستگاهی که می خواهید به هات اسپات متصل بوده را مجددا راه اندازی کنید.
  • پروفایل وای فای در دستگاه اتصال را پاک کده و آن را مجددا اضافه کنید.

 

  • تجهیزات مستقل هات اسپات موبایل روشن نمی شود
  • چراغ های شارژ را در زمان اتصال هات اسپات چک کنید. ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  • از شارژر دستگاه استفاده کنید. در صورت در دسترس بودن شارژر دیگر آن را نیز امتحان کنید.
  • هات اسپات موبایل را به اولین شارژر متصل کنید، سپس شارژر را به خروجی دیواری وصل کنید.
  • خروجی برق دیگری را امتحان کنید. مطمئن شوید که این خروجی با دستگاه دیگر مانند لامپ کار می کند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)