نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت نداشتن صدا در ضبط سونی

نداشتن صدا در ضبط سونی / در این مقاله، ما 6 دلیل اصلی که می تواند باعث ایجاد صدای بد یا عدم پخش صدا از ضبط سونی ماشین شما شود را توضیح داده ایم. ضبط سونی ماشین اغلب به دلیل مشکلات متعدد فرسوده می شود. گاهی اوقات ضبط سونی ماشین صدای خسته کننده ای تولید می کند اما گاهی اوقات صدایی تولید نمی کند.

اگر صدا از ضبط سونیی ماشین شما نمی آید، به این معنی نیست که ضبط سونی ماشین شما فرسوده شده است. این مشکل ممکن است به دلیل وجود مشکل در سایر اجزای خودرو باشد. پیشنهاد می شود که یک مارک خوب ضبط سونی برای ماشین خود انتخاب کنید. قبل از خرید باید عملکرد دستگاه پخش خودرو را بررسی کنید.

اتصال زمین بد ماشین

اتصال زمین مناسب صدای ضبط سونی ماشین را حفظ می کند. تسمه های زمین فرسوده شده و اتصال زمین به دلیل آن مختل می شود. کابل ها با باتری ماشین مرتبط هستند و ضبط سونی ماشین با این کار کار می کند.

کابل ها اغلب به دلیل خوردگی فرسوده می شوند و برق به ضبط سونی ماشین نمی رسد. به دلیل کمبود ولتاژ ضبط سونی ماشین صدا تولید نمی کند.

سیستم برق خودرو به دلیل اتصال بد خراب شده است. پیشنهاد می شود در صورتی که صدا از ضبط سونی خودرو نمی آید، اتصال زمین خودرو خود را بررسی کنید. شما باید سیم های زمین ماشین خود را بررسی کنید.

در اطراف سیم های زمین نباید زنگ زدگی یا رنگ وجود داشته باشد. خوردگی و رنگ برای اتصال زمین خوب نیست. اگر هیچ خوردگی یا رنگی در اطراف سیم های زمین پیدا نکردید، باید اتصال الکتریکی را با کمک یک ولت متر تست کنید.

ضبط سونی ماشین برای پخش موسیقی به ولتاژ لازم نیاز دارد. به دلیل این مسائل، سیستم ولتاژ به هم می خورد و صدا از ضبط سونی خودرو تولید نمی شود. برخی از خودروها دارای تقویت کننده های اضافی متصل به ضبط سونی خودرو هستند.

نداشتن صدا در ضبط سونی

مشکل سیستم برق

به دلیل مشکلی که در سیستم برق خودرو وجود دارد، اغلب صدا از ضبط سونیی خودرو نمی آید. سیستم قدرت از یک دینام، استارت و باتری تشکیل شده است. باتری برای پخش موسیقی انرژی ضبط سونی ماشین را تامین می کند. پایانه های باتری در اثر رطوبت خورده می شوند و به همین دلیل صدایی از ضبط سونی خودرو تولید نمی شود.

به دلیل خوردگی، اتصال بین باتری و ضبط سونی خودرو به پایان می رسد. اختلال در سیستم برق باعث ایجاد مشکل صدا در ضبط سونی خودرو می شود.

ممکن است ضبط سونی ماشین شما به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری ماشین به درستی کار نکند. باتری ماشین که بیش از حد گرم شده است، ولتاژی را به ضبط سونی ماشین نمی دهد. دو مورد از ضبط سونی ماشین وجود دارد که صدا نمی آید.

در برخی موارد ضبط سونی ماشین قدرت دارد اما صدا از ضبط سونی ماشین نمی آید. در موارد معدودی ضبط سونی ماشین برق ندارد و صدا از آن تولید نمی شود. این همچنین می تواند منجر به روشن و خاموش شدن ساب ووفر ماشین شما شود. توصیه می شود باتری ماشین خود را چک کنید.

باتری خودرو مطابق با نیاز ضبط سونیی خودرو ولتاژی را تامین نمی کند. برای رهایی از این مشکل باید باتری ماشین خود را شارژ کنید.

اگر متوجه شدید مشکل مربوط به باتری است، باید با یک مکانیک حرفه ای مشورت کنید. شما باید بهترین مارک باتری ماشین را انتخاب کنید و این مشکلی در ماشین شما ایجاد نمی کند.

مشکل در دینام خودرو باعث ایجاد مشکل در ضبط سونی خودرو می شود. شما باید دینام را ارتقا دهید زیرا دینام ارتقا یافته انرژی کافی را به ضبط سونی ماشین می دهد.

ضبط سونی ماشین بیش از حد گرم شده است

این اجباری نیست که ضبط سونی ماشین فقط به دلیل گرم شدن بیش از حد باتری ماشین صدا تولید نمی کند. به عنوان مثال، اگر در یک رانندگی طولانی هستید و به طور مداوم از ضبط سونی ماشین خود استفاده می کنید، ضبط سونی ماشین را بیش از حد گرم می کند.

جریان نامناسب هوا نیز دلیل داغ شدن بیش از حد ضبط سونی خودرو است. مردم اغلب زمانی که خودرو در معرض نور خورشید قرار دارد، موسیقی را روی ضبط سونی خودرو پخش می کنند. نور خورشید دمای ضبط سونی خودرو را افزایش می دهد و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

دستگاه های الکتریکی اغلب بیش از حد گرم می شوند، بنابراین ضبط سونی ماشین نیز گاهی اوقات بیش از حد گرم می شود. ضبط سونی ماشین به دلیل مشکل باتری ممکن است بیش از حد گرم شود.

هنگامی که مقدار زیادی ولتاژ توسط ضبط سونی ماشین استفاده می شود، ضبط سونی ماشین بیش از حد گرم می شود. گرمای بیش از حد در ضبط سونی ماشین می تواند منجر به آتش سوزی بیش از حد شود.

شما باید دمای ضبط سونی ماشین را بررسی کنید، اگر احساس می کنید که ضبط سونی ماشین بیش از حد گرم می شود، باید بر دمای ضبط سونی ماشین غلبه کنید.

توصیه می شود که جریان هوای مناسبی را برای ضبط سونی ماشین خود فراهم کنید. اگر از نوار صوتی در ماشین خود استفاده می کنید، نباید برای مدت طولانی از ضبط سونی ماشین استفاده کنید.

صدایی از ضبط سونی ماشین به دلیل مشکل سیم کشی پخش نمی شود

صدا از ضبط سونی ماشین به دلیل مشکل سیم کشی نمیاد. سیم ها اغلب می شکند یا شل می شوند که به دلیل آن اتصال به پایان می رسد. ممکن است سیم‌ها را به اشتباه وصل کرده باشید و این باعث می‌شود صدایی بد یا بی‌صدا از ضبط سونی خودرو پخش شود.

سیم کشی معیوب به ضبط سونی ماشین آسیب می رساند. اگر صدا از ضبط سونی ماشین نمی آید باید اتصال سیم ها را بررسی کنید. سیستم بلندگو می تواند این مشکل را ایجاد کند.

سیم های سیستم بلندگو اغلب پاره می شود و این باعث ایجاد مشکل می شود. سیم های ضبط سونی خودرو به بلندگوهای زیر داشبورد خودرو متصل می شوند. سیم های آنتن رادیو را نیز بررسی کنید، می توانید آنتن رادیویی خراب ماشین خود را تعویض کنید.

به عنوان مثال، سیم قرمز ضبط سونی ماشین به سیم قرمز ماشین شما متصل می شود. اگر سیم قرمز را با سیم دیگری وصل کرده باشید، این می تواند به سیستم ضبط سونی ماشین شما آسیب برساند. در صورت امکان، باید سعی کنید سیم های شکسته را دوباره وصله کنید.

در غیر این صورت باید سیستم سیم کشی ضبط سونی ماشین را عوض کنید. جرقه اغلب زمانی اتفاق می افتد که دو سیم مخالف یکدیگر را لمس کنند. شما باید سیم های خالی را با نوار بپوشانید تا ضبط سونی ماشین را از هر مشکلی در امان نگه دارید.

مشکل در آمپلی فایر

آمپلی فایرها تاثیر زیادی روی ضبط سونی ماشین دارند. سیم های آمپلی فایر اغلب پاره می شوند و به همین دلیل ممکن است در سیستم صوتی با مشکل مواجه شوید.

بدون مشورت با مکانیک می توانید مشکل آمپلی فایر را حل کنید. اما اگر چیزی در مورد مشکلات آمپلی فایر نمی دانید، باید با بهترین مکانیک مشورت کنید.

اگر آمپلی فایر را روی سطح فلزی ماشین خود قرار داده اید، باید محل آمپلی فایر را عوض کنید.

محل اشتباه آمپلی فایر باعث ایجاد مشکل در اتصال برق می شود. ممکن است آمپلی فایر را در جایی قرار داده باشید که جریان هوا مناسب نیست.

اگر مشکل اصلی را در آمپلی فایر احساس می کنید، باید آمپلی فایر را با یک تقویت کننده جدید جایگزین کنید.

مشکل فیوز

شایع ترین علتی که به دلیل آن صدا از ضبط سونی ماشین تولید نمی شود، مشکل فیوز است. باید فیوز را چک کنید. فیوز اغلب منفجر می شود و باعث این مشکل می شود. باید فیوز سوخته را با فیوز جدید تعویض کنید.

اگر فیوز سوخته را تعویض نکنید، این امر باعث خطای بیشتری در ضبط سونی خودرو می شود. پس از تعویض فیوز، صدای ضبط سونی ماشین را بررسی کنید. فیوز نور در خودرو وجود دارد. فیوز نور اغلب منفجر می شود و این می تواند سیم های موجود در آن را از بین ببرد.

باید فیوز را با مولتی متر چک کنید. سیستم الکتریکی خودرو توسط فیوزها محافظت می شود. در صورت داغ شدن بیش از حد خودرو فیوز آب می شود و در نهایت صدایی از ضبط سونی خودرو شنیده نمی شود.

چرا USB در ضبط خودرو سونی ماشین کار نمی کند؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *