نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم روشن شدن Xbox

چرا Xbox One به روز نمی شود؟

برخی از کاربران مشکلات مربوط به مرحله به روزرسانی اجباری را گزارش کرده اند. وقتی این اتفاق می افتد، Xbox One نمی تواند به اکثر ویژگی های Xbox One دسترسی پیدا کند.

رفع مشکل بروزرسانی

این می تواند مشکلی در ایکس باکس وان باشد، مشکلی در اتصال به اینترنت شما باشد یا حتی در پایان مایکروسافت باشد. صرف نظر از علت، نتیجه سیستمی است که به درستی کار نمی کند. قبل از تماس با مایکروسافت، چند مرحله وجود دارد که باید ابتدا آنها را امتحان کنید.

  • ارتباط اینترنت خود را بررسی کنید. شاید واضح باشد، اما هرگونه قطع اتصال می تواند کل روند را از بین ببرد.
  • بعدا دوباره تلاش کنید. اگر در بارگیری به روزرسانی مشکلی دارید، ممکن است در پایان مایکروسافت مشکلی ایجاد شود، از جمله تعداد زیادی از کاربران که سعی دارند یک باره یا به روز رسانی سرور را به روز کنند. به آن یک یا دو ساعت زمان دهید. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، صفحه Microsoft Live Status را بررسی کنید. اگر در پایان مسئله ای شناخته شده باشد، مایکروسافت هشدار وضعیت خواهد داشت.
  • سخت افزار خود را بررسی کنید. باز هم، یک مورد واضح، اما اگر از اتصال بی سیم در Xbox One استفاده می کنید و خطایی دریافت می کنید، اتصال سیمی از طریق اترنت را امتحان کنید.
  • Xbox Oneخود را دوچرخه سواری کنید. دکمه روشن / خاموش را به مدت پنج ثانیه نگه دارید تا خاموش شود، سپس سیستم را از برق بکشید و 30 ثانیه صبر کنید. دوباره آن را به برق متصل کرده و روشن کنید. با این کار حافظه پنهان پاک شده و کارت شبکه بازنشانی می شود.
  • اگر پیام خطای خاصی در رابطه با به روزرسانی ها یا به طور کلی یک اتصال آنلاین دریافت می کنید، به لیست خطاهای اتصال شبکه Microsoft مراجعه کنید.
  • اگر هنوز به روزرسانی بارگیری نمی شود، وقت آن است که با Microsoft تماس بگیرید.

Xbox One روشن نمی شود

مسئله دیگری که توسط کاربران گزارش می شود این است که سیستم روشن نمی شود یا اگر روشن شود، فقط برای مدت زمان محدودی است و به سرعت خاموش می شود. این می تواند خود کنسول باشد، اما به احتمال زیاد آجر برقی است. همچنین می تواند منبع تغذیه داخلی باشد.

رفع مشکل روشن شدن

اولین قدم همیشه این است که به سادگی بررسی کنید که همه چیز به درستی متصل شده است. پس از انجام این کار، مرحله بعدی بررسی صحت عملکرد آجر برقی شما است. تمام آجرهای برقی Xbox One دارای چراغی بر روی آنها هستند تا نشان دهد که آنها جریان الکتریکی را دریافت می کنند.

اگر یک نور سفید یا نارنجی جامد مشاهده کردید، منبع تغذیه به درستی کار می کند. اگر نوری وجود نداشته باشد یا سوسو بزند، باید جایگزین شود. قبل از اینکه با مایکروسافت تماس بگیرید، این راه حل های سریع را امتحان کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که خروجی اتصال به آن نیست. چیز دیگری را به برق متصل کنید یا منبع تغذیه را به پریز دیگری متصل کنید.
  • اگر منبع تغذیه جریان دریافت نمی کند، معیوب است و باید جایگزین شود. اگر کنسول خود را ثبت کرده اید، می توانید منبع تغذیه جدید را بصورت آنلاین سفارش دهید.
  • اگر منبع تغذیه کار می کند اما Xbox One هنوز روشن نیست، مستقیماً با Microsoft تماس بگیرید، زیرا ممکن است نقص سیستم باشد.
  • اگر کنترل کننده کنسول شما را روشن نمی کند، سعی کنید دکمه روشن / خاموش کنسول خود را مستقیماً فشار دهید. مشکلات همگام سازی گاه به گاه می تواند باعث این اتفاق شود.
  • این مشکل همچنین می تواند کاملاً با کنسول شما ارتباطی نداشته باشد. مشکلات متناوب Xbox Live منجر به این شده است که برخی از کاربران هنگام روشن کردن سیستم های خود، صفحه های سیاه را مشاهده می کنند. برخی موفق به قطع اتصال اینترنت خود برای ادامه بازی شده اند، اما تنها راه حل دیگر این است که صبر کنید تا مایکروسافت مشکلات سرور خود را برطرف کند.
  • می توانید منبع تغذیه داخلی را تنظیم کنید اگر همه موارد دیگر آنطور که باید باشد. برای انجام این کار، کنسول خود را خاموش کرده و آن را از دیوار جدا کنید. حداقل 10 ثانیه صبر کنید – می توانید مدت بیشتری منتظر بمانید، و ما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید – قبل از اتصال مجدد آن.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *