نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیگنال بدون ورودی مانیتور

چگونه می توان سیگنال بدون ورودی را در مانیتور سونی ثابت کرد

وقتی کسب و کار شما دارای بخش فناوری اطلاعات نیست، ممکن است بر عده شما باشد که در صورت بروز خطا، رایانه های خود را روشن نگه دارید. اگر مانیتور سونی شما (بدون سیگنال ورودی) نمایش می دهد، هیچ تصویری از رایانه شما به مانیتور شما نمایش داده نمی شود.

چندین دلیل احتمالی برای این خطا وجود دارد. برای برطرف کردن آن، باید مشخص کنید که کدام قسمت معیوب است، اعم از کابل هایی که مانیتور سونی شما را به رایانه شما متصل می کند تا خود مانیتور سونی یا حتی کارت ویدیوی رایانه شما.

مرحله 1

کامپیوتر خود را خاموش کنید.

مرحله 2

کابل در حال اجرا از مانیتور سونی خود را به کامپیوتر جدا کرده و مجدداً به برق متصل کنید، مطمئن شوید که اتصال محکم است. شایع ترین علت این خطا شل بودن کابل است.

مرحله 3

کابل در حال اجرا از مانیتور سونی خود را به رایانه خود وصل کنید. اگر مانیتور سونی بعد از اتصال مجدد کابل هنوز سیگنالی را نشان نمی دهد، مشکل می تواند از کابل باشد، به خصوص اگر کابل آسیب دیدگی داشته باشد.

مرحله 4

در صورت امکان مانیتور سونی خود را با مانیتور دیگری جایگزین کنید. اگر خطای “بدون سیگنال ورودی” همچنان ظاهر می شود، مشکل از کابل یا مانیتور سونی نیست، بلکه از طریق رایانه شما است.

مرحله 5

کیس کامپیوتر خود را باز کرده و کارت گرافیک خود را پیدا کنید. کارت را بردارید و سپس آن را محکم در شکاف خود قرار دهید یا در صورت امکان، کارت گرافیک را در شکاف دیگری در مادربرد خود قرار دهید. کارت گرافیکی که ارتباط محکمی برقرار نمی کند، تصاویر را روی مانیتور سونی نمایش نمی دهد. کیس کامپیوتر خود را ببندید و دوباره مانیتور سونی را آزمایش کنید.

مرحله 6

کارت گرافیک خود را به طور کامل تعویض کنید. کارت گرافیک شما ممکن است دچار آسیب داخلی شود که به آن اجازه خروج سیگنال را نمی دهد.

نحوه اتصال تلویزیون سونی براویا به مانیتور سونی

یکی از اتصالات مفید که در اکثر تلویزیون های HD Bravia سونی وجود دارد، اتصال ویدئویی VGA یا D-sub است. این همان نوع اتصال در اکثر کارت های گرافیک رایانه است. اگر رایانه تجاری شما دارای اتصال اضافی VGA/D-sub است، می توانید از کابل VGA/D-sub و در صورت تمایل از سیم صوتی 3.5 میلی متری برای اتصال آنها استفاده کنید. پس از اتصال، تلویزیون سونی Bravia HDTV دقیقاً مانند یک مانیتور سونی عمل می کند و در صورت اتصال سیم صوتی، بلندگوهای خارجی.

مرحله 1

رایانه خود را خاموش کرده و موقعیت آن را تغییر دهید تا بتوانید به پورت های پشتی دسترسی پیدا کنید. یک سر کابل VGA/D-sub را به اتصال VGA/D-sub وصل کنید و پیچ های متصل را با انگشت محکم کنید تا محکم شود. در صورت تمایل، یک کابل صوتی 3.5 میلی متری را به پورت سبز خروجی صدا در رایانه خود وصل کنید.

مرحله 2

Bravia HDTV خود را خاموش کرده و انتهای دیگر کابل VGA/D-sub را در پشت در اتصال VGA/D-sub قرار دهید. با پیچ انگشتان را محکم کنید تا محکم شود. در صورت وجود، انتهای دیگر کابل 3.5 میلی متری صدا را در درگاه ورودی صدا در HDTV خود (درست زیر اتصال VGA/D-sub) قرار دهید.

مرحله 3

رایانه و Bravia HDTV خود را روشن کنید. حالت ورودی HDTV خود را به حالت (VGA/D-sub) تغییر دهید تا سیگنال ویدئویی را از رایانه خود ببینید. برای پیکربندی وضوح صفحه نمایش و تنظیم مانیتور سونی اصلی/ ثانویه، روی دسکتاپ رایانه خود راست کلیک کرده و (وضوح صفحه) را انتخاب کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *