نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رونمایی تجاری و امنیتی گوشی هوشمند Xperia

سونی از پیشرفت تجاری و امنیتی گوشی هوشمند Xperia رونمایی کرد

سونی اعلام کرده است که معرفی مجموعه ای از بهینه سازی ها و تنظیمات ویژگی برای خطوط تلفن همراه Xperia خود را به پایان رسانده است. سونی ادعا می کند که در چهار زمینه اصلی پیشرفت کرده است تا ویژگی های تجاری منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد، همه اینها مربوط به امنیت است. (پیشرفت هایی که ما در زمینه امنیت انجام داده ایم را می توان در چهار حوزه طبقه بندی کرد.

امنیت سیستم، ذخیره سازی امن، امنیت شبکه و امنیت دستگاه. ) پیشرفت ها بسیار گسترده است و فراتر از آن چیزی است که اکثر فروشندگان تلفن های هوشمند Android در زمینه ویژگی های تجاری ارائه می دهند.

برای پیوستن به برنامه باید یک دستگاه Xperia سازگار داشته باشید و دستگاه های سازگار Xperia Z1، Z Ultra، Z، ZR، ZL و رایانه لوحی هستند. کاربران برای دسترسی به نرم افزار و خدمات خاص نیازی به پرداخت هیچگونه پولی ندارند – تنها چیزی که نیاز دارید خرید یکی از دستگاه های Xperia است که قبلاً ذکر شد و شما آماده رفتن هستید.

امنیت سیستم

با استفاده از سیستم عامل اندروید مبتنی بر لینوکس، ما از سطح امنیتی موجود که از طریق Sandbox Application Android ارائه می شود، استفاده کرده ایم و از جداسازی داده ها و کد برنامه از برنامه های دیگر اطمینان حاصل می کنیم. برنامه ها نمی توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و دسترسی محدودی به سیستم عامل دارند و در نتیجه اطلاعات حساس محافظت می شوند.

ذخیره سازی امن

با محافظت از رمزهای عبور، کد PIN و الگوهای باز کردن صفحه، داده ها ایمن نگه داشته می شوند. برای افزایش امنیت در این زمینه، مهندسان ما همچنین اطمینان حاصل کرده اند که ما دارای قابلیت رمزگذاری هستیم، و این داده ها را برای هیچ کس غیر از کاربر مورد نظر قابل خواندن نمی کند. Xperia ™ Z1 رمزگذاری 256 بیتی AES را برای تمام داده های موجود در حافظه داخلی و همچنین کارت SD خارجی ارائه می دهد. این محافظت قوی را تضمین می کند و اگر دستگاهی که گم شده یا به سرقت رفته باشیم، می توان از راه دور قفل یا پاک کرد.

امنیت شبکه

ما می دانیم که مشاغل انتظار دارند بتوانند از شبکه های شرکتی در هر کجا که هستند استفاده کنند و در عین حال از داده ها نیز محافظت می کنند. بنابراین ما اتصالات ایمن را از طریق Secure Socket Layer (SSL) 2.0 و 3.0 و Transport Layer Security (TLS v.10، v1.1 andv1.2) تضمین کرده ایم. همچنین از StartTLS با حساب های IMAP/POP3 پشتیبانی می شود. چه از شبکه های تلفن همراه، VPN یا Wi-Fi استفاده کنید، اطلاعات محرمانه در امان هستند.

امنیت دستگاه

باز هم قفل صفحه همراه با رمز عبور (PIN یا رمز الفبایی) اولین مانع امنیتی در جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به دستگاه است. علاوه بر این، ما این دستگاه ها را با ارائه دهندگان برجسته MDM سازگار کرده ایم، بدین معنی که سیاست ها را می توان از طریق راه حل MDM یا با استفاده از Microsoft® Exchange ActiveSync® بصورت آنلاین اجرا کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *