نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های افزایش طول عمر باتری گوشی سونی

تلفن های ما به ما کمک می کنند در ارتباط باقی بمانیم، وب گردی کنیم و عکس های شگفت انگیزی بگیریم. آیا گوشی شما شارژ نمی‌کند؟ نگران نباشید، چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش عمر باتری و عملکرد آن انجام دهید. نکاتی را در مورد صرفه‌جویی در باتری گوشی سونی در زیر بررسی کنید تا دستگاهتان برای مدت طولانی‌تری کار کند.

چرا باتری گوشی سونی اینقدر سریع خالی می شود؟

قبل از اینکه بتوانید نحوه صرفه جویی در باتری گوشی سونی خود را یاد بگیرید، مهم است که بدانید چرا دیگر شارژ نمی شود. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد، از برنامه های پس زمینه گرفته تا اتصالات بد. اینها مسائلی است که کارشناسان بیشتر با آن روبرو هستند:

سلامت باتری ضعیف

چه برای چند سال یا چند ماه گوشی سونی خود را داشته باشید، ممکن است سلامت باتری آن شروع به کاهش کرده باشد. تنظیمات > باتری > سلامت باتری را باز کنید.

افزایش طول عمر باتری گوشی

APPS

گوشی سونی شما مملو از برنامه‌های جالب-از بازی‌ها گرفته تا سرویس‌های استریم- است، اما می‌توانند باتری شما را با استفاده طولانی مدت ضعیف کنند. برای اینکه بفهمید کدام یک بیشترین مصرف انرژی را دارند، تنظیمات > باتری را باز کنید. همچنین می‌توانید ببینید چه مقدار زمانی را برای استفاده از هر برنامه صرف می‌کنید (در صورتی که بخواهید زمان صفحه نمایش خود را تنظیم کنید).

پورت یا کابل شارژ

خواه کابل شل باشد، قطع شده باشد، یا آسیب دیده باشد یا پورت با خاک و زباله مسدود شده باشد، ممکن است دلیل روشن نشدن دستگاه شما باشد. اگر درگاه گرد و غبار است، از راهنمای تمیز کردن پورت شارژ ما برای پاک کردن آن در چند مرحله ساده استفاده کنید.

بروز رسانی نرم افزار

به‌روزرسانی‌های اندروید می‌توانند روی سرعت، عملکرد و عمر باتری گوشی شما تأثیر بگذارند. اگر اخیرا نرم افزار جدیدی نصب کرده اید و متوجه شده اید که باتری گوشی سونی خود به سرعت تخلیه می شود، صبور باشید. تلفن شما ممکن است به مدتی برای سازگاری نیاز داشته باشد، به خصوص اگر فضای ذخیره سازی آن کم باشد (که ممکن است باتری شما را نیز خالی کند).

بررسی تنظیمات

اگر گوشی سونی شما دیگر شارژ نمی شود، تنظیمات خاصی ممکن است مقصر باشند. روشنایی صفحه نمایش، بلوتوث، GPS، یا حتی تنظیمات اتصال Wi-Fi شما می توانند با روشن شدن این ویژگی ها باتری شما را خالی کنند.

آموزش تعویض اسپیکر خارجی گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *