نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش بارگیری بازی Xbox One

6 راه برای سریعتر بارگیری بازی های Xbox One

در Xbox One، قبل از اینکه بتوانید بازی ها را بازی کنید، باید آنها را در کتابخانه بازی خود بارگیری کنید. این یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما گاهی اوقات سرعت بارگیری می تواند کند باشد، به خصوص اگر بازی خود بزرگ باشد و به حافظه زیادی نیاز داشته باشد. خوشبختانه چند راه وجود دارد که می توانید بارگیری Xbox One خود را سرعت بخشید.

چرا سرعت بارگیری Xbox من کند است؟

دلایل متعددی برای کند شدن سرعت بارگیری Xbox وجود دارد، مانند بارگیری بیش از حد بازی ها در یک زمان، مشکلات اتصال ضعیف یا کندی اتصال به اینترنت. این ترفندهای عیب یابی را امتحان کنید تا بارگیری ها را سریعتر کرده و بازی های خود را سریعتر انجام دهید.

بسته شدن بازی ها و برنامه ها

ایکس باکس وان به شما امکان می دهد در حین بارگیری یک بازی دیگر بازی کنید یا از برنامه ها استفاده کنید، اما گاهی اوقات زمان بارگیری بیشتر از حد معمول طول می کشد. این امر به ویژه در مورد بازی های دیگر که از اینترنت استفاده می کنند صدق می کند.

اگر هنگام بارگیری بازی خود، بازی ها و برنامه های دیگر را ببندید، Xbox One شما سریعتر اجرا می شود و بارگیری شما نیز همینطور.

برای بستن یک بازی یا برنامه، دکمه Xbox را فشار دهید، بازی یا برنامه ای را که می خواهید ببندید در نوار کناری سمت چپ برجسته کنید و دکمه “Menu” را فشار دهید (این دکمه شبیه سه خط افقی است). در منوی ظاهر شده، “خروج” را انتخاب کنید.

فشار کمتری به اتصال اینترنت خود وارد کنید

شاید متوجه شده باشید که اتصال Wi-Fi شما کندتر می شود وقتی بسیاری از دستگاه ها به طور همزمان به Wi-Fi متصل می شوند. همین امر در مورد Xbox One شما نیز صادق است.

اگر سایر دستگاه ها را از Wi-Fi خود مانند تلفن یا لپ تاپ خود جدا کنید، اتصال Wi-Fi Xbox One شما تقویت شده و سرعت بارگیری سریع تری را فراهم می کند.

روتر اینترنت خود را راه اندازی مجدد کنید

گاهی اوقات سرعت بارگیری هیچ ارتباطی با خود Xbox One ندارد و ارتباط بیشتری با روتر اینترنتی شما دارد. می توانید با قطع اتصال روتر از دیوار، راه اندازی مجدد آن را امتحان کنید. چند لحظه صبر کنید، سپس روتر را دوباره وصل کنید. این می تواند به اتصال به اینترنت کمک کند و سرعت بارگیری کلی شما را بهبود بخشد.

ایکس باکس خود را مجدداً راه اندازی کنید

اگر بازی شما کندتر از حد معمول بارگیری می شود یا بارگیری آن به طور کامل متوقف شده است، کنسول Xbox One خود را مجدداً راه اندازی کنید، که ممکن است یک مشکل اتصال احتمالی را حل کند.

  1. با فشار دادن دکمه لوگوی Xbox روی کنترلر خود، به راهنما بروید.
  2. از جوی استیک برای حرکت راست به منوی System استفاده کنید.
  3. به “Restart console” بروید و A را برای انتخاب آن فشار دهید. کنسول شما باید خاموش و دوباره روشن شود.

سایر بارگیری های Xbox را متوقف کنید

اگر چندین بازی را به طور همزمان بارگیری می کنید، سرعت بارگیری به طور قابل توجهی کندتر می شود.

برای توقف بارگیری:

  1. با فشار دادن دکمه لوگوی Xbox روی کنترلر خود، به راهنما بروید.
  2. از جوی استیک برای حرکت به “بازی ها و برنامه های من” استفاده کنید و A را برای انتخاب آن فشار دهید.
  3. برای انتخاب “مشاهده همه” A را فشار دهید.
  4. در سمت چپ، به پایین “صف” بروید.
  5. بارگیری موردنظر را متوقف کرده و “منو” را روی کنترلر خود فشار دهید.
  6. A را فشار دهید تا “مکث” را انتخاب کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *