نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن کردن صدای سینما خانگی

چگونه صدای سینما خانگی را روشن کنم؟

منوی Start را در رایانه خود باز کنید و روی Control Panel  کلیک کنید. صدا را در جعبه جستجو تایپ کنید، (صدا) را در نتایج کلیک کنید و برگه (پخش) را از جعبه محاوره باز کنید. روی نماد بلندگوی صدای سینما خانگی خود کلیک کنید، روی دکمه (پیکربندی) کلیک کنید و سپس 5.1 Surround  را به عنوان نوع بلندگو خود انتخاب کنید.

بلندگوی دمیده شده چه صدایی دارد؟

بلندگوی دمیده شده چه صدایی دارد و از کجا می توان فهمید که بلندگو دارد؟ رایج ترین نشانه شنیداری بلندگوی دمیده صدای وزوز یا خراشیدن ناخوشایند است، به خودی خود یا تقریباً در صدای نت که بلندگو در تلاش برای تولید مثل است. یا اصلاً صدایی نمی تواند وجود داشته باشد.

چگونه می توانم تلویزیون خود را از طریق سیستم سینمای خانگی صدا پخش کنم؟

کابل دیجیتال کواکسیال، کابل دیجیتال نوری یا کابل صوتی را به جک خروجی صدا در تلویزیون وصل کنید. انتهای دیگر کابل را به فیشهای مربوط به گیرنده A / V یا سیستم سینمای خانگی وصل کنید. بسته به دستگاه شما، ورودی صدا ممکن است دارای برچسب TV INPUT یا VIDEO INPUT باشد.

خروجی صدای PCM چیست؟

مدولاسیون کد پالس، مخففPCM، نوعی سیگنال دیجیتال است که برای نشان دادن داده های آنالوگ استفاده می شود. بسته به مدل تلویزیونی که تماشا می کنید، تغییر خروجی صدا به PCM ممکن است کیفیت صدای بلندگوهای تلویزیون را بهبود بخشد.

چرا نوار صدای من قطع می شود؟

صدا از ساب ووفر بی سیم خارج می شود. اگر تداخل یا انسداد فیزیکی بین نوار صدا و ساب ووفر ایجاد شود، صدای ساب ووفر بی سیم شما می تواند کاهش یابد. اطمینان حاصل کنید که ساب ووفر در محدوده یک سیگنال خوب از نوار صوتی شما قرار دارد و مشکل از صدای منبع نیست.

 آیا کابل HDMI بد می تواند مشکلات صوتی ایجاد کند؟

یک کابل HDMI معیوب می تواند مشکلات جدی صوتی یا تصویری (یا هر دو) را در سیستم های بازی و ویدیویی شما ایجاد کند. در حالی که یک کابل معیوب هیچ آسیبی به اجزای منفرد نمی رساند، اما می تواند سیستم را از کار بیندازد.

 آیا می توان از بلندگو برای صدای فراگیر استفاده کرد؟

بله می توانید از هر نوع بلندگو به عنوان فراگیر استفاده کنید.

 HDMI ARC چگونه کار می کند؟

HDMI ARC مخفف(High Definition Multimedia Multimedia Interface Audio Return Channel)  است. ARC اجازه می دهد تا سیگنال های )بالادست( و )پایین دست( از طریق یک اتصال HDMI تنها بین تلویزیون شما و هر دستگاه تهویه هوا / مجهز به ARC وجود داشته باشد. این امکان را می دهد تا برای همه دستگاه های متصل به شما از یک کنترل از راه دور متداول استفاده شود.

 چگونه می توانم Netflix را از طریق صدای سینما خانگی خود دریافت کنم؟

اطمینان حاصل کنید که با کلیک روی دکمه حالت گوش دادن به فیلم / تلویزیون، DTS، Dolby True HD یا سایر ویژگی های حالت شنیدنی را که ترجیح می دهید روی گیرنده خود داشته باشید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که فیلمی که از Netflix تماشا می کنید 5.1 صدای فراگیر است زیرا بعضی از فیلم ها اینگونه نیستند.

صدای فراگیر چه کاری انجام می دهد؟

صدای فراگیر اصطلاحی است که برای توصیف نوعی خروجی صدا به کار می رود که در آن صدا به نظر می رسد 360 درجه (شنونده را محاصره می کند) سیستم های صوتی فراگیر از سه کانال یا چند بلندگو در جلو و پشت شنونده برای ایجاد یک پاکت اطراف از منابع صوتی صوتی و جهت دار استفاده می کنند.

 مهمترین سخنران در سینمای خانگی چیست؟

بلندگوی کانال مرکزی مهمترین بلندگو در تنظیم صدای فراگیر است زیرا بیشتر کارها را انجام می دهد. اکثر کنش ها و مکالمه ها در یک فیلم جلوی وسط صفحه شما رخ می دهد، به این معنی که کانال مرکزی همان کانال تولید کننده آن است.

 آیا صدای فراگیر PCM است؟

PCM می تواند صدای فراگیر را حمل کند، اما از طریق کابل نوری نمی تواند این کار را انجام دهد – کابل نوری فقط می تواند استریو PCM را حمل کند (با استفاده از TOSLINK، استاندارد استریوی خانگی). برای ارسال PCM فراگیر، باید از کابل HDMI  یا به جای آن از نمایشگر در رایانه) استفاده کنید، که هم سیگنال صوتی و تصویری را حمل می کند.

 آیا HDMI از صدای فراگیر پشتیبانی می کند؟

سمعی. کابلهای فیبر نوری از صدای فراگیر تا حداکثر 5.1 کانال پشتیبانی می کنند. در حالی که HDMI از Dolby Digital Plus، فرمت TrueHD و DTS HD پشتیبانی می کند. تقریباً تمام برنامه های تلویزیونی با صدای فراگیر پخش می شوند اما دیسک های Blu-ray زیادی با کیفیت پیشرفته صدا ارائه می دهند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *