نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع راه اندازی مجدد PS4

چگونه می توان PS4 را که در حال راه اندازی مجدد است رفع کرد

اگر PS4 شما به تنهایی خاموش می شود و روشن نمی شود، هنوز بازی را برای همیشه رها نکنید. برای رفع مشکل PlayStation 4 که روی یک حلقه راه اندازی مجدد بی پایان گیر کرده است یا PS4 که مدام در حال خاموش شدن است، این 8 نکته ساده را امتحان کنید.

  1.  آن را جدا کرده و دوباره وصل کنید

این ساده ترین راه حل است، اما به هر حال اجازه دهید آن را بررسی کنیم. شما می خواهید کابل برق را از پشت PS4 جدا کرده و حدود 5 تا 10 دقیقه منتظر بمانید. اگر بعد از این مشکل همچنان ادامه داشت، ما در اینجا کمی عمیق تر می شویم.

  1.  بررسی کنید تا مطمئن شوید PS4 شما به روز است

این نکته نیز بسیار اساسی است، اما فراموش کردن آن نیز آسان است. باید به تنظیمات خود بروید، (System Software Update) را جستجو کنید، سپس بروید و روی آن کلیک کنید. بعد، روی (اکنون ارتقا دهید) کلیک کنید و از آنجا ادامه دهید.

(توجه: برای به روزرسانی PS4 خود به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید، بنابراین قبل از به روزرسانی از اتصال آن مطمئن شوید. اگر در اتصال PS4 خود مشکلی دارید، می تواند منجر به راه اندازی مجدد حلقه ها شود. برای رفع PS4 که نگه می دارد راه اندازی مجدد، همیشه آن را به روز نگه دارید.)

  1. مطمئن شوید که پلی استیشن 4 شما بیش از حد گرم نمی شود

در اینجا بسیار ساده است، مردم- دست خود را روی پلی استیشن خود بگذارید. اگر درد سوزشی روی دست خود احساس می کنید، یا احساس می کنید در لمس آن بسیار داغ است، این یک شرط مطمئن است که ما مشکل داغ شدن بیش از حد دست ها داریم. در حال حاضر، ساده ترین راه برای رفع این مشکل این است که مطمئن شوید PS4 خود را در جایی نزدیک منبع گرما (اجاق گاز، نور خورشید، اجاق گاز و غیره) ندارید.

اگر چنین نیست، همچنین باید مطمئن شوید که هیچ یک از تهویه فن را با یک شیء مسدود نمی کنید. در اصل، فقط مطمئن شوید که هیچ چیزی در بالا یا مستقیما در اطراف پلی استیشن وجود ندارد.

بالش را روی پلی استیشن خود قرار ندهید و آن را از فرش دور نگه دارید. اگر همه اینها شکست خورد، ممکن است یک مشکل سخت افزاری فنی بیشتر در دستان شما باشد.

  1. وضعیت سرورهای پلی استیشن را بررسی کنید

سلام، شاید این مورد اصلاً روی شما نباشد ؛ بسیار محتمل است که سرورهای PS4 مشکلی داشته باشند یا به طور کامل خراب شده باشند. همیشه می توانید با مراجعه به سایت PlayStation به آدرس https://status.playstation.com/en-us/ وضعیت سرورهای سونی را بررسی کنید.

  1. روتر خود را راه اندازی مجدد کنید

در اینجا یک ایده وجود دارد: به روتر خود بروید، آن را جدا کرده و 10-15 ثانیه صبر کنید. ساده به نظر می رسد، درست است؟ خوب، اینطور است. و حتی اگر با این کار مشکل راه اندازی مجدد PS4 شما حل نشود، احتمالاً کمی بعد اینترنت شما را سرعت می بخشد. فقط فراموش نکنید که قبل از اتصال مجدد دوباره آن را وصل کنید.

  1. کنسول خود را تمیز کنید

PlayStation شما ممکن است به دلیل گرد و غبار یا خاک دچار مشکلات تهویه شود. ساده ترین راه حل برای این کار این است که یک پاک کننده را بردارید و فقط شروع به پاکسازی خوب پلی استیشن خود کنید. PS4 شما واقعاً نیاز به تمیز کردن خوب دارد تا بتواند به درستی کار کند، مخصوصاً اگر حیوانات خانگی دارید.

شگفت زده خواهید شد که موها، گرد و غبار و سایر مواد زائد چقدر سریع می توانند فن ها را مسدود کرده و مانع عملکرد شوند. این مقاله را برای راهنمایی های بیشتر در مورد تمیز نگه داشتن کنسول خود بررسی کنید.

  1. PS4 خود را اولیه کنید

نه، این چیزی نیست که به نظر می رسد ؛ ما سعی نمی کنیم کنسول شما را به یک فرقه دعوت کنیم. راه اندازی PS4 آخرین راه حل امن برای تعمیر نرم افزار PS4 در خانه است. به طور جدی، اگر همه موارد دیگر شکست بخورد، این احتمالاً بهترین گزینه شما خواهد بود.

اما قبل از شروع مراحل اولیه، توجه داشته باشید – با این کار PS4 شما به طور کامل بازنشانی می شود و تمام داده های ذخیره شده و داده های بازی در این فرآیند حذف می شوند. همه چیز روی سیستم شما از جمله تنظیمات را پاک می کند و اساساً سیستم عامل سیستم شما را دوباره نصب می کند تا بتوانید دوباره از ابتدا شروع کنید.

اگر مطمئن هستید که می خواهید ادامه دهید، مراحل اولیه سازی ساده است: فقط به تنظیمات PS خود بروید، روی (Initialization) کلیک کنید، سپس (Initialize Playstation) را فشار دهید. از آنجا، فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

  1. با نمایندگی فنی PlayStation تماس بگیرید

هیچ کس مشتاق صحبت با پشتیبانی فنی نیست، اما اگر هیچ چیز دیگری برای شما کار نکرد، تماس با کارشناسان ضرری ندارد. مخصوصاً وقتی این کار را خیلی راحت می کنند.

اگر تمام 8 مرحله ما را امتحان کرده اید و PS4 شما هنوز کار نمی کند، ممکن است با مشکل سخت افزاری روبرو باشید. هر چند تعمیرات PS4 یک گزینه است، بنابراین هنوز کنسول خود را بیرون نیندازید. بهتر است برای تعمیر آن از نمایندگی سونی کمک بگیرید.

‫3/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *