نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل ناکافی بودن فضای ذخیره سازی تلفن همراه

راهکارهای رفع مشکل ناکافی بودن فضای ذخیره سازی تلفن همراه

ناکافی بودن فضای ذخیره سازی تلفن همراه / با ظهور تکنولوژی جدیدتر، اندازه سیستم عامل ها در گوشی سونی هوشمند بزرگتر می شود. همچنین، امروزه افزایش فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای ذخیره برنامه ها و عکس ها وجود دارد، زیرا ما برنامه های بسیار مفیدتری را برای گوشی سونی هوشمند خود دریافت می کنیم اما با اندازه های بزرگتر. حتی برنامه فیسبوک به تنهایی 250 مگابایت را اشغال می کند. سپس فیلم‌ها، بازی‌ها، تصاویر و پشتیبان‌گیری خودکار پس‌زمینه و پردازش‌ها فضای زیادی را از طریق حافظه تلفن شما اشغال می‌کنند. ما فضای ذخیره‌سازی محدودی برای برنامه‌ها در گوشی سونی‌های هوشمند خود داریم و اغلب خطای فضای ناکافی را به شما نشان می‌دهد و پس از آن هیچ مشکلی وجود ندارد. گاهی اوقات این واقعاً باعث دردسر می شود که در موقعیت خاصی نیاز به یک برنامه خاص برای نصب روی تلفن خود دارید اما ناگهان پیامی دریافت می کنید که نشان می دهد فضای ذخیره سازی گوشی سونی شما تمام شده است. برای مقابله با این نوع مسائل دردسرساز، راه‌حل‌هایی ابداع کرده‌ایم که می‌توانید برای بهینه‌سازی استفاده از فضای ذخیره‌سازی موجود در دستگاه خود امتحان کنید.

اکافی بودن فضای ذخیره سازی تلفن همراه

برنامه های ناخواسته را حذف نصب کنید

این مهمترین کاری است که باید انجام دهید زمانی که گوشی سونی شما را برای فضای ذخیره سازی ناکافی مطلع می کند. برنامه های زیادی روی گوشی سونی شما نصب شده است که دیگر از آنها استفاده نمی کنید. این نوع از برنامه‌های ناخواسته، فضای ذخیره‌سازی ارزشمندی را که می‌توان برای ذخیره چیزهای مهم مورد استفاده قرار داد، از بین می‌برد. بنابراین باید به طور مرتب برنامه هایی را که دیگر مورد استفاده نیستند حذف کنید. این کار فضایی را برای برنامه های مورد نظر خود که نیاز دارید در دسترس قرار می دهد و می توانید به راحتی به کارهای خود ادامه دهید.

کش را پاک کنید

حافظه پنهان محل ذخیره موقت است. در حین مرور از طریق یک مرورگر یا خواندن یک روزنامه آنلاین، با تصاویر، تبلیغات و مطالب دنیای واقعی روبرو می شوید. بنابراین برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی، باید به طور منظم حافظه پنهان گوشی سونی هوشمند خود را برای عملکرد بهتر پاک کنید.

در سناریوی امروزی که گوشی سونی‌های هوشمند واقعاً محبوب شده‌اند، افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به کلیک کردن روی عکس‌ها دارند. در حالی که تعداد زیادی عکس و سایر فایل های داده در تلفن های هوشمند خود دارند، کمبود فضا بسیار امکان پذیر است زیرا ممکن است بسیاری از فایل های مخفی مانند تصاویر کوچک وجود داشته باشد. راه حل خالی شدن فضای ذخیره سازی، امتحان یک برنامه مدیریت فایل است. سپس تنظیمات نمایش فایل‌ها و پوشه‌های پنهان را تغییر دهید و در اینجا فایل ریز عکس‌ها را بررسی کنید و سپس با کمک برخی از برنامه‌ها مانند 1Tap Cleaner، کش را پاک کنید.

محتوای آفلاین را حذف کنید

برنامه های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند محتوای خود را مستقیماً ذخیره کنید و بعداً وقتی آفلاین هستید به آن دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، برخی از RSS خوان ها به شما امکان می دهند مقالات را ذخیره کنید تا بتوانید بعداً آن را بخوانید، Saavn به شما امکان می دهد موسیقی را مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کنید و برخی از خدمات نشانک گذاری مانند Pocket وجود دارد. ذخیره محتوای آفلاین کمک بزرگی است اما تنها زمانی که فضای کافی در دستگاه خود در دسترس داشته باشید. و اگر آن را ندارید، همچنان به این فکر می کنید که فضای ذخیره سازی کجا ناپدید می شود؟ در این صورت باید محتوای آفلاینی را که قبلاً در دستگاه خود ذخیره کرده اید حذف کنید. این کار را می توان با حذف محتوای کش برنامه انجام داد. همچنین، تعدادی برنامه موجود است که به شما امکان می دهد فایل های اضافی را از سیستم حذف کنید.

انتقال محتوا به کارت SD

شما به راحتی می توانید برنامه های خود را از دستگاه خود به کارت SD منتقل کنید. این به شما کمک می کند فضای زیادی را که برنامه ها در دستگاه خود اشغال کرده اند آزاد کنید. همچنین انتقال برنامه ها به کارت SD داده های شما را ایمن نگه می دارد و کارایی گوشی سونی شما را افزایش می دهد.

عکس ها را به Cloud منتقل کنید

کلیک کردن بر روی بسیاری از تصاویر در حال تبدیل شدن به یک روند رو به رشد است و مورد پسند بسیاری از ما قرار گرفته است. اما با تمام شدن فضای ذخیره سازی، ذخیره تعداد زیادی عکس در گوشی سونی شما مشکل ساز می شود. در این سناریو، گرفتن یک نسخه پشتیبان از تصاویر خود هر از گاهی به یک راه حل تبدیل می شود. Google Photos به طور خودکار از تمام عکس‌های شما در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، این عکس‌ها مانند قبل از طریق برنامه قابل دسترسی و مشاهده خواهند بود. این برنامه حتی با اعلان روی صفحه به شما هشدار می دهد تا زمانی که دستگاه شما می خواهد از محدودیت های حافظه عبور کند، مقداری فضای ذخیره سازی ذخیره کنید.

راه حل های ذکر شده در بالا زمانی که تلفن شما اعلانی را به شما می دهد که مشکل را به عنوان “فضای ذخیره کافی در دسترس” نشان می دهد، واقعا خوب کار می کنند. این روش ها به طور چشمگیری میزان فضای ذخیره سازی داخلی مورد استفاده در دستگاه شما را کاهش می دهند و به شما کمک می کنند تا حافظه ای را که می تواند برای ذخیره داده ها و فایل های مهم استفاده شود آزاد کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: رفع مشکل روشن نشدن گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *