نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل از کار افتادن کنترل تلویزیون سونی

از کار افتادن کنترل تلویزیون سونی/ رایج ترین مشکل کنترل از راه دور این است که ریموت با تلویزیون سونی کار نمی کند. چه از کنترل از راه دور همراه با تلویزیون سونی استفاده کنید یا از یک کنترل از راه دور که برای کنترل بسیاری از دستگاه‌ها خریداری کرده‌اید، مشکل می‌تواند پاسخ ندادن ریموت‌ها و عدم پاسخگویی کنترل‌های از راه دور باشد. این راهنمای عیب یابی به شما در رفع مشکلات رایج کنترل از راه دور کمک می کند. اطلاعات زیر به تعمیر تلویزیون سونی، جعبه کابل، پخش کننده بلو-ری، پخش کننده DVD، ROKU، گیرنده ماهواره، جعبه تلویزیون سونی و کنترل از راه دور گیرنده صوتی کمک می کند.

آیا از کنترل از راه دور درست استفاده می کنید؟

مطمئن شوید که کنترل از راه دوری که استفاده می کنید، کنترل از راه دور مناسب برای تلویزیون سونی یا دستگاه دیگر شما باشد. به عنوان مثال، اگر تلویزیون سونی شما سامسونگ است، مطمئن شوید که از کنترل تلویزیون سونی سامسونگ استفاده می کنید.

 آیا باتری ها اخیراً تعویض شده اند؟

باتری های کنترل از راه دور ممکن است کم باشد. اگر با ریموت خود مشکل دارید، تعویض باتری ها باید اولین کاری باشد که انجام می دهید. باتری کم یا خالی در یک کنترل از راه دور باعث می شود به نظر برسد که کنترل از راه دور معیوب است و صدا یا کانال های تغییر را کنترل نمی کند.

از کار افتادن کنترل تلویزیون سونی

آیا چیزی در اتاق وجود دارد که پرتو از راه دور را مسدود کند؟

مواردی در اتاق که پرتو IR کنترل از راه دور را به تلویزیون سونی یا دستگاه دیگر مسدود می کند باعث می شود که کنترل از راه دور به درستی کار نکند. اقلامی را که بین شما و تلویزیون سونی یا سایر دستگاه ها قرار دارند را دور ببرید. اطمینان حاصل کنید که بین شما و تلویزیون سونی یا سایر دستگاه های صوتی تصویری که استفاده می کنید، یک مسیر روشن وجود دارد. کنترل از راه دور باید مستقیماً به سمت تلویزیون سونی یا دستگاهی باشد که از آن استفاده می کنید. کنترل از راه دور را به سمت سنسور کنترل از راه دور دستگاهی که می‌خواهید کنترل کنید، بگیرید.

آیا به اشتباه دکمه ریموت را اشتباه فشار داده اید؟

به عنوان مثال، اگر با ریموت کابل خود یک جعبه کابل را کنترل می کنید، مطمئن شوید که دکمه اشتباه بالای کنترل را فشار نداده اید. اکثر ریموت ها برای کار با تلویزیون سونی و جعبه کابل یا هر تنظیماتی که دارید برنامه ریزی شده اند. اگر جعبه کابل را کنترل می‌کنید اما دکمه تلویزیون سونی را روی کنترل از راه دور فشار داده‌اید، کافی است دکمه CABLE را در بالای کنترل از راه دور فشار دهید تا کنترل از راه دور را به عقب برگردانید تا جعبه کابل را کنترل کنید. دکمه های INPUT بالای کنترل از راه دور را آزمایش کنید تا کنترل از راه دور دوباره کار کند.

 آیا ریموت به نوعی حافظه برنامه ریزی شده را پاک کرده است؟

اکثر کنترل های کابلی یا ماهواره ای برای کار با تنظیمات شما برنامه ریزی شده اند. گاهی اوقات تعویض باتری ها می تواند حافظه برنامه ریزی شده را پاک کند. در این صورت، ریموت باید دوباره برنامه ریزی شود. صفحات برنامه نویسی ارائه دهندگان تلویزیون سونی کابلی یا نشسته را پیدا کنید. باید کدهای کنترل از راه دور را برای جعبه تلویزیون سونی، CABLE یا SAT خاص خود بیابید تا کنترل هر دستگاهی را به ریموت خود آموزش دهید.

آیا سعی کردید از کنترل از راه دور اصلی که همراه دستگاه شما بود استفاده کنید؟

اگر کنترل از راه دور CAB یا SAT برای کنترل تلویزیون سونی، سیستم صوتی یا پخش کننده DISC شما کار نمی کند، سعی کنید از کنترل از راه دور که به همراه دستگاه صوتی یا تصویری که می خواهید کنترل کنید ارائه شده است استفاده کنید. ریموت اصلی که با هر دستگاه صوتی یا تصویری عرضه می شود از قبل برنامه ریزی شده و دستگاه را کنترل می کند. می توانید به طور موقت از کنترل از راه دور اصلی استفاده کنید تا زمانی که کنترل از راه دور SAT یا CAB دوباره به درستی کار کند.

اگر یک کنترل از راه دور جهانی دارای باتری های قابل شارژ است و برای شارژ مجدد در یک پایه قرار می گیرد، مطمئن شوید که به اندازه کافی در پایه قرار گرفته است تا کاملاً شارژ شود. مطمئن شوید که پایه به پریز وصل شده است. اگر کنترل از راه دور شارژ نشود، ممکن است به یک باتری لیتیومی قابل شارژ جدید نیاز داشته باشد.

آیا کنترل از راه دور افتاده یا آسیب دیده است؟

اگر راهنمای عیب یابی کنترل از راه دور بالا کنترل از راه دور شما را تعمیر نکرده باشد، ممکن است ریموت خراب شده باشد. اگر کنترل از راه دور افتاده یا پرت شده باشد، ممکن است خراب شده باشد. شما می توانید کنترل دقیق خود را به راحتی تعویض کنید. آنلاین شوید و شماره مدل ریموت کنترل خراب خود را تایپ کنید. شما می توانید هر نوع کنترل از راه دور را خریداری کنید، حتی اگر از شرکت کابلی یا ماهواره ای خود باشد.

اب رفتن داخل کنترل تلویزیون

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *