نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم سخت افزار گوشی سونی

تنظیم سخت افزار یا تنظیم مجدد کارخانه در گوشی های سونی

سه راه برای بازنشانی سخت یا تنظیم مجدد کارخانه در Sony Xperia XZ Premium وجود دارد. می توانید از طریق منوی تنظیمات، بازنشانی کد سفارشی سازی و از طریق Xperia Companion یک بازنشانی سخت انجام دهید. هر سه روش بازنشانی، همه اطلاعات حیاتی و اطلاعات شخصی شما را پاک می کند، بنابراین باید قبلاً از داده های تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مطمئن شوید که تلفن شما دارای مقدار زیادی باتری است تا از وقفه در مراحل بعدی جلوگیری شود. در صورت وقفه در روش بازنشانی، احتمال دارد تلفن شما برای همیشه آسیب ببیند. در صورت لزوم، قبل از شروع، تلفن خود را شارژ کنید. وقتی همه چیز آماده شد، مراحل زیر را ادامه دهید.

توجه: از اطلاعات مهم در کارت حافظه یا دستگاه های ذخیره سازی خارجی پشتیبان گیری کنید. مطمئن شوید که برای اطمینان از دسترسی به پرونده ها پس از بازنشانی، هرگونه رمزگذاری را حذف کنید.

بازنشانی سخت Sony Xperia XZ Premium از طریق منوی تنظیمات

  • برای شروع روی تنظیمات از صفحه اصلی ضربه بزنید.
  • روی System ضربه بزنید.
  • بازنشانی را انتخاب کنید.
  • روی بازنشانی داده های کارخانه ضربه بزنید.
  • روی بازنشانی تلفن ضربه بزنید.
  • در صورت درخواست، گذرواژه دستگاه، PIN را وارد کنید یا الگوی باز کردن قفل را برای ادامه بکشید.
  • برای تأیید عملکرد روی Erase Everything ضربه بزنید.

منتظر بمانید تا تنظیم مجدد کامل شود و سپس راه اندازی اولیه دستگاه را ادامه دهید.

بازنشانی سخت Sony Xperia XZ Premium با استفاده از کد سفارشی بازنشانی

  • در صورت لزوم، کلید روشن / خاموش را فشار دهید تا دستگاه شما روشن شود.
  • برنامه شماره گیر را باز کنید.
  • سپس این کد را وارد کنید:*#*#7378423#*#*
  • از صفحه منوی ظاهر شده گزینه Customization Settings را انتخاب کنید.
  • سپس Reset customization را انتخاب کنید.
  • سپس با پیغامی به شما گفته می شود که “داده ها پاک می شوند و تنظیم مجدد داده های کارخانه انجام می شود.”
  • برای تأیید عملیات، روی Reset customization ضربه بزنید و راه اندازی مجدد کنید.

تنظیم مجدد سخت با استفاده از نرم افزار Xperia Companion

اگر اپل iTunes دارد، سونی نیز دارای نرم افزار مدیریت دستگاه مخصوص خود به نام ابزار Xperia Companion است. برای استفاده از این نرم افزار، یک نسخه سازگار را در رایانه خود بارگیری کنید، Xperia XZ Premium خود را به رایانه خود وصل کنید، نرم افزار را باز کنید، منتظر بمانید تا تلفن شما را تشخیص دهد و سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای بازنشانی نرم افزار دستگاه خود دنبال کنید.

برای تشدید مشکل به ویژه در صورت بروز این مشکل پس از نصب یک به روزرسانی نرم افزار جدید یا به روزرسانی آخرین نسخه عامل روی دستگاه خود، با سونی تماس بگیرید. این ممکن است یک خطای پیچیده سیستم یا اشکال باشد که به تعمیر رسمی سونی نیاز دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *