نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض ال سی دی موبایل

تعویض ال سی دی موبایل سونی

تعویض ال سی دی موبایل یکی از فعالیت های تخصصی در نمایندگی سونی، است.با توجه به رشد روز افزون کارآیی موبایل و پیشرفت تکنولوژی های آن، آسیب پذیریشان نیز بالا می رود. ال سی دی موبایل یکی از آسیب پذیرترین بخش های گوشی همراه است.

نکات مهم در تعویض ال سی دی موبایل سونی

شدت آسیب وارده به موبایل سونی تعیین کننده ی میزان خرابی ال سی دی است. در اغلب موارد راهی جز تعویض و باز کردن گوشی نیست. گوشی های سونی بیشتر به صورت پلمپ ارائه شده که باز کردن آن کار آسانی نیست. تعویض فرآیندی تخصصی است که در صورت تعمیر نادرست، احتمال واردشدن آسیب جدی به سایر قسمت های گوشی وجود دارد.

زمان تعویض ال سی دی موبایل سونی

شکستن ال سی دی

افتادن گوشی از دست کاربران،امری طبیعی است، در صورت زیاد بودن شدت ضربه، احتمال شکستن ال سی دی وجود دارد. با شکسنه شدن ال سی دی امکان دسترسی به موبایل مقدور نبوده و بهترین راه تعویض قطعه است.

سوختن ال سی دی

 در صورت مجاورت گوشی با مایعات، احتمال وارد شدن آسیب به ال سی دی بسیار زیاد بوده که در صورت روشن کردن موبایل خود با صفحه ای با تصویر سیاه روبرو می شوید که نشانه ی سوختگی ال سی دی دستگاه بوده و راهی جز تعویض آن نیست.

برای تعویض صفحه ال سی دی سونی به چه نکاتی توجه نماییم؟

تعویض توسط افراد مجرب

استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده در تعمیر و تعویض قطعات موبایل حائز اهمیت است.در تعویض ال سی دی موبایل سونی امکان آزمون خطا وجود ندارد. برای این کار با مراجعه به نیروهای ماهر و با استفاده از روش های اصولی می توان به هدف نزدیک شد.

استفاده از ال سی دی اصل

دلیل استفاده ازقطعات غیر اصل، وجود ابزارهای متعدد با کالاهای تقلبی است. مشتری قطعات فیک (غیراصل) را به قیمت قطعات اصلی خریداری کرده که مستلزم پرداخت هزینه ی زیادی است. کیفیت هیچ گاه مثل اول نخواهد شد اگر از قطعات غیر اصلی استفاده کنید چراکه قطعه تعویض شده پس از مدت زمانی کارایی خود را از دست داده و مجددا با مشکل مواجه می شود.

استفاده از ابزار پیشرفته

حساسیت بالای قطعات موبایل سونی،نیازمند ابزار آلات دقیق و پیشرفته است چرا که (طبق مطالب فوق) تعمیر غیراصولی، احتمال آسیب زدن به سایر قطعات را به دنبال دارد. دستگاه های پیشرفته،کمک زیادی به تعویض هرچه بهتر ال سی دی موبایل سونی می کند.

نتیجه گیری و سخن آخر

براساس مطالب ذکر شده در حالتی که نمایش تصویر یابروز مشکل در عملکرد تاچ ال سی دی،شکستگی، لکه رنگی،پیکسل سوختگی،پرش تصویر (پرپر زدن)که این مشکلات به دلیل ضربه،فشار بیش از حد،نفوذ مایعات و….پیش می آید،گاهی اوقات هم صفحه نمایش کاملا سیاه می شود که در این حالت با نگه داشتن دکمه ی پاور، روشن شدن بورد گوشی را چک کنید، در صورت روشن شدن بورد گوشی، تنها گزینه، تعویض است.

همکاران و متخصصان ماهر و کارآزموده ی ما،همیشه آماده ی پاسخگویی به سوالات و پیشنهاد بهترین راهکارها برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بوجود آمده در دیوایس شما هستند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *