نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور سونی از جمله خدماتی است که در این مرکز انجام می شود که به خاطر بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، همکاری با کارشناسان و تکنیسن‌های برجسته، تعمیرکار توانایی تعمیر و بازیابی پروژکتورهای سونی را دارد که به هر جهت دچار پایین آمدن عملکرد یا خرابی شده‌اند.

مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور سونی اعتقاد بر این دارد که خدمات بهتر به مشتریان منجر به تکرار حضور مشتریان خواهد شد و با توان هر چه بیشتر مجموعه را برای رسیدن به این هدف سوق می‌دهد. بنابراین برای راحتی کاربران، خدمات سرویس در محل را در نظر گرفته‌ایم تا برای جابجایی دستگاه مشکلی وجود نداشته باشد.

نمایندگی رسمی تعمیرات ویدئو پروژکتور

این مرکز دارای دو پارت مجزای سخت‌افزار و نرم‌افزاری است که توسط تکنسین‌های مجرب مدیریت می‌شود و تمامی تجهیزات به روز بوده و از قطعات اصلی برای تعمیرات ویدئو پروژکتور استفاده می‌گردد.

تعمیر دستگاه نیازمند به حضور کارشناسانی متخصص و با تجربه است تا عملیات تعمیر به بهترین صورت ممکن اجرا شده و نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. لزوم تخصص تکنسین‌ها در زمان تعمیر، با در نظر داشتن خصوصیات خاص و ساختار هوشمندانه آنها، نقش پر رنگ‌تری به خود می‌گیرد.

انجام خدمات مرتبط با تعمیر ویدئو پروژکتور در واحدهای جداگانه و مجزا در این مرکز به خاطر ابعاد و قدرت متنوع دستگاه طراحی و ساخته می‌گردد.

تعمیر ویدئو پروژکتور
تعمیرات ویدئو پروژکتور

خدمات سرویس تعمیرات پروژکتور

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن
  • رفع عیوب مربوط به Main Board
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور
  • تعمیر اختلالات منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور
  • تعمیر عیوب مربوط به چرخ 
  • تعمیر عیوب مربوط به پاور لامبلاست
  • تعمیر عیوب مربوط رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور
  • تعمیر عیوب مربوط به تراشه DMD
  • تعمیر عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور
کمترین زمان برای تعمیر
تعمیرکاران این مجموعه بصورت تخصصی در واحد مجزا اقدام به تعمیر پروژکتورهای سونی و برندهای دیگر می‌کنند. همین باعث شده است با دقت و کمترین زمان ویدئو پروژکتور را تعمیر کنند.
استعلام هزینه تعمیرات
مرکز سونی با توجه به تعرفه بالای شرکت‌های همکار در نظر گرفته است تا با انجام خدمات بهتر با تعرفه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، خدمات خود را ارائه دهد تا با شفاف سازی هزینه‌ها از هرگونه هزینه جانبی جلوگیری شود.
مقایسه کنید
تجهیزات تست و عیب‌یابی
تنها مرکز تعمیر پروژکتور در تهران که دارای دستگاه‌های تست برد و تست ویدئو پروژکتور است که برای عیب‌یابی دقیق‌تر و صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربر مورد استفاده قرار می‌دهند.

در بسیاری موارد پس از سرویس لنز نیازی به تعویض و تعمیرات لنز ویدئو پروژکتور نخواهد بود و اشکالات پیش آمده در تصویر به واسطه گردگیری برطرف می‌گردد. برای گردگیری و تمیز کردن لنز پروژکتور توصیه می‌شود موارد درج شده در بخش زیر را جدی بگیرید.

1. جهت پاک کردن گرد و غبار و کثیفی از روی لنزهای پروژکتور لازم است بسایر ملایم و آرام عمل کنید.

2. برای تمیز کردن لنزهای پروژکتور می‌توانید از الکل ایزوپروپیل استفاده کنید.

3. کارشناسان تعمیرات پروژکتور توصیه می‌کنند برای تمیز کردن لنز از حلال‌ها و مواد شیمیایی قوی استفاده نشود.

4. اگر بلافاصله پس از تمیز کردن لنز قصد استفاده از پروژکتور را ندارید، درپوش لنز را بگذارید.

5. تنها در صورتی اقدام به تمیز کردن لنز پروژکتور کنید که از کثیفی آن مطمئن شده باشید.

6. برای تمیز کردن لنز پروژکتور از دستمال نسبتاً مرطوب، کاملاً لطیف و بدون پرز استفاده نمایید.

7. برای پاک کردن لنز پروژکتور، ابتدا این مایع را بر روی پارچه اسپری نمایید و سپس به لنز بزنید.

8. از اسپری مستقیم مایع به لنز دستگاه اکیداً خودداری کنید.

9. در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیرات لنز ویدئو پروژکتور به نمایندگی تعمیر ویدئو پروژکتور مراجعه نمائید.

ابتدا برای شروع کار، اتصال دستگاه به برق را قطع کرده و سیم‌های متصل به آن را جدا کنید. پیچ‌های برق پروژکتور را باز کنید، سپس قاب را جدا کرده و 2 پیچ لامپ را باز کنید.

بعد از این کار جبعه چراغ را بالا کشیده و بیرون بیاورید. چراغ جدید را وارد کنید و آن را به آرامی فشار دهید تا در جای خود قرار بگیرد. پیچ‌ها را در جای خود قرار داده و سفت کنید. قاب پروژکتور را ببندید و پیچ‌های آن را سفت کنید. با این کار، تعویض حباب پروژکتور با موفقیت انجام شده و دستگاه آماده کار خواهد بود.

در صورت نیاز می‌توانید به مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور مراجعه کرده و مشکل دستگاه را رفع نمایید.

ویدئو پروژکتور سونی به خاطر حساسیت و ظرافت بالایی که دارد نباید توسط اشخاص غیر متخصص تعمیر شود، بهتر است هنگام تعمیر و عوض کردن لنز پروژکتور، دستگاه را به کارشناسان و تعمیرکاران متخصص بسپارید تا آنها با دانش خود در کوتاه‌ترین زمان دستگاه شما را تعمیر نمایند.

امید است توانسته باشیم اطلاعات اولیه را در اختیار کاربران قرار داده باشیم در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر تماس گرفته و مشکلات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. تیم نمایندگی تعمیر ویدئو پروژکتور سونی با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا، تعمیرکارانی را تربیت کرده که قادر به عیب‌یابی و تعمیر هر نوع پروژکتوری باشند. تعمیر پروژکتور سونی‌تان در اسرع وقت و کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

مرکز رسمی تعمیر ویدئو پروژکتور سونی متشکل از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار با بیش از 15 سال قدمت در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی و صنعتی و خانگی فعالیت می‌کند.

تعمیرات سخت افزاری شامل تعمیر انواع بردهای مین و پاور و اینورتر و … است، و در زمینه نرم افزاری نیز شرکت این افتخار را دارد علاوه بر استفاده از انواع نرم افزارهای اورجینال در زمینه تولید نرم افزار هم فعالیت می‌کند.

مرکز تعمیر سونی ضمن اینکه جهت رفاه حال مشتریان، لوازم الکترونیکی که شامل دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود را بصورت آنلاین در منزل شما خدمات‌دهی کرده تا رضایت شما عزیزان را برآورده سازد.

تعمیر ویدئو پروژکتور سونی

تعمیر ویدئو پروژکتور سونی از خدماتی است که در مرکز تعمیرات انجام می‌شود. این مرکز به خاطر بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با کارشناسان و تکنیسن‌های برجسته تعمیرکار، توانایی تعمیر و عیب‌یابی پروژکتورهای سونی را دارند که عملکرد نادرستی دارند یا خراب شده‌اند.

ما در تیم تعمیر ویدئو پروژکتور یک شعار داریم؛ ارائه خدمات بهتر، قیمت کمتر و در نتیجه مشتری بیشتر. سعی ما بر این است که بهترین خدمت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم و از تمامی روند تعمیرات پروژکتور، تا شیوه قیمت گذاری شفافیت داشته باشیم.

بنابراین برای راحتی شما عزیزان، از خدمات تعمیر پروژکتور در محل استفاده شده تا در سریع‌ترین زمان دستگاه را تحویل‌تان دهیم و نیازی به جابه‌جایی آن نباشد.

تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

انواع ویدئو پروژکتور

ویدئو پرژکتورها از نظر مصرف به سه نوع تقسیم می‌شوند.

  1. ویدئو پروژکتور جیبی

یکی از ویدئو پروژکتور‌های پر طرافدار دو سه سال اخیر، پروژکتورهای جیبی هستند. پروژکتورهای جیبی به دلیل وزن کم و قابلیت پخش تصاویر با وضوحی در سطح دو نوع ویدئو پروژکتور دیگر، طرفداران بسیاری دارند و یکی از لوازم پرکاربرد  و محبوب بین ساکنین کشورهای انگلیسی زبان به شمار می‌رود.

شدت روشنائی آنها بین 200 الی 1000 لومن (واحد روشنائی) است و شما با خرید این ویدئو پروژکتورها، یک تلویزیون سیار را با خود حمل می‌کنید.

تعمیر ویدئو پروژکتورهای جیبی بسیار ارزان بوده و خیلی سریع قابل تعمیر است.

  1. ویدئو پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتورهای خانگی، شدت روشنایی بین 2000 الی 2500 لومن را دارند و به دلیل کنتراست بالا، ارائه کیفیت خوب و تصویر واضح و شفاف نسبت به دو نوع پروژکتور دیگر،از پر مصرف‌ترین پروژکتورها به حساب می‌آیند و رزولوشن تصویر آنها FULL HD و یا 4K است.

تعمیر ویدئو پروژکتورهای خانگی بسیار گران‌تر از پروژکتورهای جیبی می‌باشد و وزن آنها هم سنگین‌تر از دو نوع دیگر است.

  1. ویدئو پروژکتور چند رسانه‌­ای

این پروژکتورها، همانطور که از اسمشان معلوم است، قابلیت انجام چند کار را دارند؛ از جمله توانایی آن، استفاده در سمینارها، سالن‌های کنفرانس، ارائه پاورپوینت‌های سخنرانی و نمایش ویدئوها و… را در خود دارند.

شدت روشنایی آن‌ها بین 2000 الی 4500 لومن با کیفیت تصویرهایی شبیه به پروژکتورهای خانگی را دارا هستند.

سوالات متداول تعمیر ویدئو پروژکتور

چرا پروژکتور روشن نمی‌شود

قبل از تعمیرات ویدئو پروژکتور و متحمل شدن هزینه‌های آن، باید بررسی کنید که چرا ویدئو پروژکتور روشن نمی‌شود؟ اگر دستگاه را نزد ما بیاورید، پیش از تعمیر ویدئو پروژکتور به عیب‌یابی آن می‌پردازیم. روشن نشدن ویدئو پروژکتور دلایل مختلفی از جمله خرابی و سوختن برد یا معیوب شدن برخی از قطعات مانند پاور دارد. بطور مثال اگر کنترل ویدئو پروژکتور خراب باشد یا دکمه‌های آن کار نکند، دستگاه روشن نمی‌شود و شما فکر می‌کنید دستگاه خراب شده است. در اولین مرحله از تعمیر ویدئو پروژکتور و هر لوازم الکترونیکی دیگری، باید از اتصالات سالم دستگاه به برق مطلع شد. همچنین در برخی مواقع ممکن است پریز اتصالی داشته باشد و نتواند برق مورد نیاز پروژکتور را تامین کند. قبل از تعمیرات پروژکتور حتما عیب‌یابی کنید.

علت داغ شدن بدنه ویدئو پروژکتور چیست

ویدئو پروژکتور برای پرتاب تصویر روی یک شیء دیگر از یک لامپ استفاده می‌کند که با استفاده مکرر و بدون وقفه، این قطعه داغ می‌شود و به طبع آن بدنه دستگاه را داغ می‌کند. فراموش نکنید که تنها دلیل داغ شدن بدنه پروژکتور لامپ نیست و عوامل دیگری همچون برد الکترونیکی و پورت‌های ورودی ممکن است تاثیر گذار باشند. ویدئو پروژکتورها بسته به مدل و برند خود، یک حد از دما را تحمل می‌کنند؛ به طور مثال 80% ویدئو پروژکتورها دمایی معادل 24 درجه سانتی‌گراد در محیط بیرونی و 42 در جه سانتی‌گراد را درون محفظه خود تحمل می‌کنند. تعمیر ویدئو پروژکتور برای داغ نشدن لازم نیست، زیرا در ساخت این دستگاه، از حسگرهای تشخیص دما استفاده شده تا اگر دما بیش از حد بالا رفت، برد الکترونیکی فرمان خاموش شدن را صادر کند.