نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر خرابی تلویزیون ال ای دی سونی

خرابی تلویزیون ال ای دی سونی

درباره خرابی تلویزیون ال ای دی سونی چه می دانید؟ این مقاله فقط در مورد نحوه تعمیر تلویزیون سونی LED مرده با مراحل مرحله به مرحله است. اگر می خواهید تلویزیون سونی ال سی دی ال ای دی خراب خود را خودتان را تعمیر کنید این مقاله را بخوانید. این مقاله به شما کمک می کند تا مشکل تلویزیون سونی خراب را برطرف کنید.

خرابی تلویزیون ال ای دی سونی

چرا مشکلات Dead را در تلویزیون سونی دریافت می کنیم؟

مشکل مرده ما از مکان های مختلف به روش های مختلف دریافت می کنیم. من در مورد تمام منابعی که در آن یک مشکل مرده در تلویزیون سونی ال سی دی LED خواهیم داشت صحبت خواهم کرد.

خرابی سیم برق: این اولین منبعی است که مشکل مرده تلویزیون سونی ال‌ای‌دی ال‌ای‌دی را نشان می‌دهد، حتی مشکل مرده همه ابزارهای الکترونیکی که به دلیل خرابی سیم برق با آن مواجه می‌شویم. من به شما نمی گویم این تنها منبع مشکل مرده است، اما به شما می گویم این اولین منبع برای این مشکل مرده است.

خرابی منبع تغذیه: این دومین منبعی است که در تلویزیون سونی ال ای دی ال سی دی دچار مشکل مرده می شود. هر زمان که هر تلویزیون سونی ال‌ای‌دی ال‌ای‌دی به مرکز خدمات تعمیر یا آزمایشگاه من می‌آید، 90 درصد با مشکل قطعی منبع تغذیه مواجه می‌شوم.

منبع تغذیه منبع اصلی است که در آن حداکثر خطای مرده را در هر نوع ابزار الکترونیکی دریافت می کنیم. این تنها سایتی است که می توانید تمام مقالات تعمیر لوازم الکترونیکی را به صورت رایگان دریافت کنید.

خرابی مادربرد: این آخرین منبعی است که مشکل مرده را در تلویزیون سونی ال سی دی ال ای دی ایجاد می کند. زیرا ال ای دی داخلی ال سی دی تنها چهار بخش دارد. بخش اول بدنه نامه با هسته قدرت است. بخش دوم منبع تغذیه است. بخش سوم مادربرد اصلی و قسمت آخر یک پنل با نور پس زمینه است. و از 3 قسمت اول مشکلات مرده می گیریم.

فرآیند تعمیر تلویزیون سونی LED مرده

برای تعمیر و رفع مشکلات مرده تلویزیون سونی، اول از همه، باید منبع اصلی خرابی را پیدا کنید. اگر از روند شکست یابی اطلاعی نداشتید، اطلاعات بالا را دنبال کنید.

پس از یافتن منبع اصلی خرابی، اکنون مراحل زیر را برای رفع مشکل مرده تلویزیون سونی خود دنبال کنید.

تمام مراحل تعمیر زیر که می نویسم به منبع خرابی بالا بستگی دارد. بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات بالا را با دقت مطالعه کرده اید.

مرحله اول: اگر پس از بررسی آسیب دیدید و کابل برق اتصال را از دست دادید، آن کابل برق را با یک کابل جدید تعویض کنید. اگر کابل برق سالم است مرحله 2 را دنبال کنید.

مرحله دوم: این مرحله کاملاً به منبع تغذیه بستگی دارد. من قبلاً مقاله مربوط به تعمیر منبع تغذیه را در این سایت ارسال کرده ام. پس بهتر است به آنجا بروید و آن مقاله را بخوانید و نحوه تعمیر منبع تغذیه تلویزیون سونی ال سی دی ال ای دی را یاد بگیرید. برای خواندن پست تعمیر پاور اینجا کلیک کنید.

مرحله سوم: در این مرحله 3 باید مادربرد اصلی را بررسی کنید.

  • اول از همه اتصال کوتاه در کل مادربرد را بررسی کنید. اگر در هر نقطه از مادربرد کوتاه می‌شوید، با استفاده از فرآیند حذف اتصال کوتاه، آن را قطع کنید.
  • سپس تمام منبع تغذیه معمولی را بررسی کنید. اگر متوجه شدید که ولتاژی از دست رفته است، باید آن ولتاژ را با انجام اصلاحات ارائه کنید.
  • بعد از بررسی تمام ولتاژها و دریافت همه ی OK، اما همچنان در حالت خاموش فلش بایوس است که شما مرده است از تلویزیون سونی شما پاک می شود. برای اطلاع از نحوه فلش کردن آی سی بایوس اینجا را کلیک کنید.

سلب مسئولیت: این سلب مسئولیت برای همه شماست. اگر هیچ نوع دانش الکترونیکی و ال سی دی ال ای دی مربوط به آن را ندارید، این کار را خودتان در خانه امتحان نکنید. اگر مشکلی برای شما اتفاق بیفتد، کاملاً مسئول آن خواهید بود.

آیا می دانید: رایج ترین مشکلات تلویزیون سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *