نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی تلویزیون سونیSONY 65Z9D

بررسی تلویزیون سونیSONY 65Z9D

اگر می خواهید تلویزیون سونی  SONY 65Z9D را خریداری نمایید، با اطمینان خرید کنید. اصولا کیفیت تلویزیون های سونی ثابت شده اند و به راحتی و با اطمینان می توانید این تلویزیون را خریداری نمایید. طراحی ظریف و بی نظیر، کیفیت صدا و تصویر همه ی فاکتورهای کلی است که در خرید تلویزیون باید به آن توجه داشت تا در نهایت به راحتی بتوانید از کیفیت این تلویزیون برای سالیان طولانی استفاده نمایید.

ویژگی های تلویزیون سونی SONY 65Z9D

تلویزیون های LED و OLED سونی از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توان کیفیت و وضوح تصاویر را در این دو مدل مشاهده کرد.

مزایا تلویزیون سونی SONY 65Z9D

اصولا کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار واضح و معلوم است. کیفیت تصاویر بسیار بالاست و حتی در صحنه های اکشن و سرعت دار مثل فوتبال نیز کیفیت را مشاهده می کنید. بدون نگرانی می توانید مسابقات را بدون کاستی در کیفیت مشاهده نمایید.

فناوری کیفیت 4K تصاویر نیز در این تلویزیون گنجانده شده است.

معایب تلویزیون سونی SONY 65Z9D

یکی از معایب این تلویزیون که ممکن است آزار دهنده باشد کندی فناوری SMSRT است. ممکن است به کندی برنامه ها و بازی ها را بالا بیاورد و برای اجرای برنامه ها باید صبر داشته باشید.

عیب بعدی این تلویزیون قیمت آن است. امروزه خانواده های ایرانی درصدد کم کردن هزینه های خود و همچنین خریدن دستگاه با کیفیت هستند. تلویزیون های سونی نیز به دلیل قیمت، دارای مشتریان خاص خود می باشد.

اندازه و سایز تلویزیون سونی SONY 65Z9D

این مدل از تلویزیون سونی اصولا برای سالن ها و مکان های بزرگ مناسب است و بهتر است برای مکان های بزرگ از این تلویزیون استفاده نمایید. سایز تلویزیون سونی SONY 65Z9D 75،65 و 100 است و به راحتی می توانید برای سالن های معمولی و بزرگ از این تلویزیون استفاده نمایید.

 

به طور کلی صفحه نمایشگر بزرگ و و پنل در عین حال با کیفیت این تلویزیون در یک قاب نازک و باریک قرار گرفته است و در کنار این ظرافت شاهد فناوری و کیفیت 4k LED می باشیم. با داشتن این فناوری در این تلویزیون کیفیت تصاویر بالا و وضوح را به راحتی می توانید مشاهده نمایید و از تجربه ی جدید تصویر سازی نهایت استفاده را ببرید. این قابلیت می تواند در فضای تاریک نیز تصویر و فیلم ها را با کیفیت مثال زدنی ارائه دهد. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به قابلیت Local Dimming اشاره کرد. این قابلیت در واقع نور دهی موضعی تصاویر و فیلم ها را انجام می دهد.

علاوه بر این در این تلویزیون می توانید شدت روشنایی را تجربه نمایید و به راحتی تجربه ی جدیدی را کسب کنید.

قابلیت HDR در کنار قابلیت 4K به راحتی خوش درخشیده است. با استفاده از قابلیت HDR میزان کنتراست تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است.

یکی از معایبی که ممکن است در هنگام تماشای فیلم ها با آن برخورد داشته باشید این است که قابلیت HDR ممکن است میزان کنتراست در برخی از صحنه ها به شدت افزایش دهد اما در کنار ان ممکن است قابلیت موشن ضعیف باشد و با افزایش زاویه ی دید از تلویزیون تصاویر با کاهش چشم گیری روبه رو شود.

مشخصا کلی تلویزیون سونی SONY 65Z9D

به طور کلی یکی از مشخصه های کلی در تمام مدل های سونی کیفیت در تصاویر است که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

نوع پنل و صفحه ی نمایشگر در این تلویزیون LED VA است که در کیفیت تصاویر نقش به سزایی دارد.

کیفیت تصاویر در این تلویزیون از قابلیت 4k و hdr استفاده شده است.

همچنین در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی واقعی تصاویر هستیم. این نرخ 120htz می باشد و به راحتی می تواند در طبیعی سازی تصاویر نقش ویژه ای داشته باشد.

از ویژگی های خاص و مثبت این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نور دهی در این تلویزیون از قابلیت Local Dimming استفاده می کند. این قابلیت باعث می شود تا نور دهی موضعی تصویر به طور کامل و کارآمد انجام شده است.

پنل در این تلویزیون از کیفیت بالایی برخوردار بوده است و این پنل در یک قاب ظریف قرار گرفته است. از ویژگی های این پنل می توان به روشنایی و داشتن نور کافی آن اشاره نمود.

در این تلویزیون رنگ مشکی بسیار با کیفیت و غنی است و کالبیره بهینه ی تصاویر می تواند در کیفیت تصاویر نقش به سزایی داشته باشد.

از ویژگی های منفی و ناراحت کننده این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ممکن است در اجرای تصاویری که از سرعت بالایی برخوردار است، تاری در تصاویر را مشاهده نمایید. در برنامه ها، فیلم ها و بازی های ورزشی ممکن است تاری زیاد حرکت به وضوح مشخص باشد.

تعمیرات تلویزیون سونی

هنگامی که افزایش دید را داشته باشید ممکن است کیفیت تصاویر به صورت چشم گیری کاهش یابد یا به بیان ساده تر در این تلویزیون زاویه دید بسیار ضعیف است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *