نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش وصل کردن USB به تلویزیون

آموزش وصل کردن USB به تلویزیون

یکی از حافظه‌های جانبی پرکاربرد در عصر حاضر، فلش است. بسیاری از کاربران داده‌های مورد علاقه‌ی خود نظیر عکس، فیلم و … را در این حافظه ذخیره کرده و با اتصال به دستگاه‌های جانبی دیگر نظیر تلویزیون آنها را به تماشا می‌نشینند. خوشبختانه روش کار با فلش‌های امروزی بسیار ساده است.

کافی است این حافظه‌ی جانبی از طریق پورت مناسب، به دستگاه مقصد وصل شود تا اطلاعات موجود در آن قابل دسترسی گردد. دستگاه مقصدی که USB به آن وصل شود، می‌تواند تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر و … باشد. ازمیان این دستگاه‌ها، در این مقاله برآنیم تا روش وصل کردن USB به تلویزیون را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم و نکاتی چند در این باره را شرح دهیم.

وصل کردن USB به تلویزیون

با وصل کردن USB به تلویزیون شما می‌توانید از عکس‌ها، موسیقی و فیلم‌های ذخیره شده در دستگاه USB لذت ببرید. برای این کار کافی است تا یو اس بی مدنظر خود را به دستگاه وصل کنید. اگر دستگاه USB متصل به تلویزیون دارای کلید روشن-خاموش است، آن را روشن کنید. دکمه HOME را فشار دهید و از میان محتواهای ذخیره شده در فلش، مورد دلخواه را انتخاب نمایید.

همانگونه که می‌دانیدبرای مشاهده عکس‌ها، می‌بایست آلبوم، برای پخش موسیقی، موسیقی، و برای پخش ویدئوها می‌بایست فیلم‌ها را انتخاب کنید. دکمه  را فشار دهید و [پوشه ها] را از منویی که نمایش داده می‌شود انتخاب کنید. فهرست موجود، پوشه‌ها و فایل‌ها را بررسی نمایید و فایل مورد نظر جهت پخش شدن را انتخاب نمایید. در پخش فایل ها به این نکته توجه نمایید که دستگاه شما از فایل مورد نظر پشتیبانی کند و توانایی پخش آن را داشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید.

چند نکته درباره‌ی وصل کردن USB به تلویزیون

وصل کردن USB به تلویزیون نیز بایدها و نبایدهای خاص خود را دارد. بنابراین در صورتی که قصد وصل کردن فلش به تلویزیون را دارید، بهتر است با نکات این کار آشنا شوید. توجه داشته باشید که تمام درگاه‌های USB در تلویزیون از USB پرسرعت پشتیبانی می‌کنند. درگاه USB آبی‌رنگ از SuperSpeed ‏(USB 3.0) پشتیبانی می‌کند.

دیگر آنکه هاب‌های USB پشتیبانی نمی‌شوند. به خاطر داشته باشیدکه در حین دسترسی به دستگاه USB، تلویزیون یا دستگاه USB را خاموش نکنید.ضمن آنکه پس از وصل کردن USB به تلویزیون و روشن کردن دستگاه، کابل USB را به یکباره جدا نکنید، و از جدا کردن یا وارد کردن رسانه ضبط خودداری نمایید. انجام این کار ممکن است سبب مخدوش شدن و از دست رفتن داده‌های ذخیره شده در دستگاه USB گردد.

نکته‌ اخر آنکه بسته به نوع فایل ذخیره شده در فلش، ممکن است حتی در صورت استفاده از فرمت‌های پشتیبانی شده، امکان پخش آن در تلویزیون وجود نداشته نباشد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *