نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش عیب یابی نرم افزاری PS4 سونی

مراحل عیب یابی نرم افزاری PS4

 عیب یابی نرم افزاری PS4 / شما می خواهید چندین مرحله عیب یابی را انجام دهید تا علت خرابی PS4 خود را شناسایی کنید. در زیر مراحلی که باید انجام دهید آورده شده است.

دیسک بازی خود را تمیز کنید (اگر بازی بعد از قرار دادن آن همچنان خراب می شود).

مطمئن شوید که فقط از یک دیسک بازی خوب استفاده می کنید. قرار دادن دیسک بازی کثیف، خراشیده یا ترک خورده ممکن است به کنسول آسیب برساند یا منجر به خرابی شود.

 عیب یابی نرم افزاری PS4

سعی کنید قبل از قرار دادن دیسک، سطح دیسک را با یک پارچه تمیز و نرم پاک کنید. اگرچه یک PS4 می تواند دیسک های کمی خراشیده را بخواند، اما باید تا حد امکان از استفاده از دیسک های بازی خراشیده خودداری کنید. وضعیت بدتر زمانی است که از یک دیسک بازی ترک خورده استفاده می کنید زیرا ممکن است به درایو نوری آسیب برساند.

این راه حل فقط در صورتی اعمال می شود که هنگام بازی از دیسک بازی استفاده می کنید. اگر مشکل شما با نسخه بازی دیجیتالی رخ می دهد، فقط این را نادیده بگیرید.

کنسول را مجدد راه اندازی کنید.

مشکلات اتصال جزئی ممکن است با راه اندازی مجدد PS4 برطرف شود. ابتدا کنسول را با انجام این کار روی کنترلر خود راه اندازی مجدد کنید. همچنین، می‌توانید دکمه روشن/خاموش را در جلو فشار داده و نگه دارید تا سیستم راه‌اندازی مجدد شود.

 عیب یابی نرم افزاری PS4

اگر جواب نداد، آن را از پریز برق یا دوشاخه جدا کنید و قبل از روشن کردن مجدد، حدود 1 دقیقه صبر کنید.

به روز رسانی بازی و نرم افزار را نصب کنید.

اگر اصلاً مشکلی برای دیسک بازی وجود ندارد و قبلاً کنسول را راه اندازی مجدد کرده اید، حرکت بعدی شما این است که مطمئن شوید که کنسول شما آخرین نسخه نرم افزار را اجرا می کند. همین کار را باید برای بازی های خود انجام دهید.

ساده ترین راه برای به روز رسانی کنسول، اتصال آن به اینترنت است. هنگامی که سعی کردید یک بازی را انجام دهید یا آنلاین شوید، سیستم باید به شما بگوید که ابتدا به روز رسانی کنید (اگر به روز رسانی موجود است).

در صورت تمایل، می‌توانید با استفاده از یک USB به‌روزرسانی آفلاین را نیز امتحان کنید.

 عیب یابی نرم افزاری PS4

نرم افزار را به حالت پیش فرض برگردانید.

به منظور مقابله با اشکالات احتمالی نرم افزار، می توانید نرم افزار را به تنظیمات پیش فرض خود برگردانید. این یک راه موثر برای رفع مشکلات نرم افزاری است که با راه اندازی مجدد یا به روز رسانی از بین نمی روند. برای بازگرداندن PS4 به تنظیمات کارخانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

– PS4 را با فشار دادن دکمه پاور خاموش کنید.

-دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. پس از شنیدن دو بوق آن را رها کنید.

 عیب یابی نرم افزاری PS4

-کنترل DUALSHOCK را با یک کابل USB که اطلاعات را انتقال می دهد وصل کنید و دکمه PS را فشار دهید.

-گزینه 4 [بازگرداندن به تنظیمات پیش فرض] را انتخاب کنید.

PS4 را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید.

اگر پس از بازگرداندن نرم افزار به تنظیمات کارخانه، کنسول شما همچنان از کار می افتد، باید راه حل جدی تری را با مقداردهی اولیه PS4 انجام دهید. این روش اطلاعات و پیشرفت بازی شما را پاک می کند یا ذخیره ها را از هارد دیسک پاک می کند. محتویات دیجیتالی که خریداری کرده اید را می توان پس از انجام این راه حل مجددا بارگیری کرد.

 عیب یابی نرم افزاری PS4

برای مقداردهی اولیه PS4 مراحل زیر را دنبال کنید:

– PS4 را با فشار دادن دکمه پاور خاموش کنید.

-دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. پس از شنیدن دو بوق آن را رها کنید.

-کنترل DUALSHOCK را با یک کابل USB که اطلاعات را انتقال می دهد وصل کنید و دکمه PS را فشار دهید.

-گزینه 7 [Initialize PS4] را انتخاب کنید.

تعمیر پلی استیشن سونی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *