نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش راه اندازی کنسول PS4

آموزش راه اندازی کنسول PS4 به زبان ساده

ممکن است شما به تازگی کنسول بازی پلی استیشن ۴ یا PS4 (پلی استیشن ۴) خریداری کرده باشید و از استفاده و انجام بازی ها بسیار هیجان زده شده باشید، اما نمی دانید چگونه یک کنسول بازی پلی استیشن ۴ راه اندازی کنید. SONY سعی دارد روند تنظیم کنسول شما را تا حد ممکن ساده کند. اگر رابطه خوبی با فناوری دارید می توانید با یک راهنمای ساده یک کنسول جدید راه اندازی کنید.

راهنمای راه اندازی PlayStation 4

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنسول PlayStation 4 خود را از جعبه خارج کرده و مطمئن شوید که کابل HDMI، کابل USB و کابل برق را در اختیار دارید. حالا کنسول را در جای مناسب قرار دهید. ترجیحاً، PlayStation 4 خود را در فضای بسته قرار ندهید. کابل HDMI را به جک پشت کنسول و انتهای دیگر کابل را به تلویزیون وصل کنید. سیم برق را به پشت کنسول و انتهای دیگر را به پریز برق وصل کنید.

دکمه روشن / خاموش (پاور) را فشار دهید تا کنسول PS4 روشن شود. قسمت کوچکتر کابل US را به کنترل کننده یا صفحه بازی خود و انتهای دیگر کابل را به پورت US کنسول بازی وصل کنید (دو درگاه US در قسمت جلوی کنسول وجود دارد که یکی از آنها را می توانید استفاده کنید).

مراحل راه اندازی PlayStation 4

وقتی PlayStation 4 خود را به تلویزیون وصل می کنید و آن را روشن می کنید، باید چند تنظیم کوچک انجام دهید. این مراحل ساده را دنبال کنید:

۱-  زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۲- اتصال اینترنت Wi-Fi خود را تنظیم کنید.

۳- تاریخ و زمان را تنظیم کنید.

۳- توافق نامه را بخوانید و در صورت تمایل آن را تصویب کنید.

بعد از همه اینها، سیستم باید به طور خودکار به روز شود (البته تا زمانی که به اینترنت متصل باشید). پس از به روزرسانی، PS4 شما شروع به نصب می کند. پس از به روزرسانی PlayStation 4 خود، باید یک حساب PlayStation Network جدید ایجاد کنید یا به یک حساب موجود وارد شوید.

نحوه ایجاد اکانت در شبکه پلی استیشن (PSN Account)

کنسول خود را روشن کنید و در صفحه راه اندازی زیر New User را انتخاب کنید. بعد Create a User را انتخاب کنید.

اطلاعات مورد نظر خود را در قسمت های مورد نظر وارد کنید. به عنوان مثال، می توانید اطلاعاتی مانند شناسه شبکه پلی استیشن، ایمیل، رمز عبور، پی پال و هر اطلاعات دیگری را که می خواهید به حساب خود اضافه کنید.

چرا باید کنسول بازی پلی استیشن ۴ خود را به روز کنم؟

برای دسترسی به قابلیت های آنلاین باید آخرین به روزرسانی های سیستم را دریافت کنید. اگر کنسول خود را ارتقا ندهید، ویژگی های کمتری دارد و عملکرد محدودی دارد. بیشتر عملکردهای پلی استیشن ۴ به عملکرد آنلاین آن بستگی دارد.

نمی توانم برای شبکه PlayStation ثبت نام کنم یا نمی توانم وارد حساب خود شوم، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر می خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید یا می خواهید وارد حساب Playstation خود شوید اما به اشتباه توجیه شده است، این ممکن است به دلیل بازدید زیاد باشد. معمولاً افراد زیادی در طول تعطیلات به شبکه PlayStation وارد می شوند و تقاضا برای آنها زیاد است، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که صبر کنید.

قبل از شروع باید منتظر بارگیری بازی ها باشم؟

بله، فرقی نمی کند که بازی ها را به صورت دیجیتالی خریداری کرده اید یا دیسک فیزیکی بازی دارید، باید قبل از بازی آنها را بارگیری کنید. خوشبختانه دیسک فایل نصب بازی، بازی های مورد علاقه شما را سریعتر از اینترنت نصب می کند، اما ممکن است هنوز به یک به روزرسانی کوچک نیاز داشته باشید. تقریباً همه بازی ها از طریق اینترنت به روزرسانی منظم می کنند تا از عملکرد آنها اطمینان حاصل کنند. اگر بازیکنان در بازی شما مشکل دارند، می توانید توسعه دهندگان را کنترل کنید تا مشکل شما را برطرف کنند.

چرا نمی توانم بازی های چند نفره انجام دهم؟

اگر نمی توانید بازی های چندنفره انجام دهید، دو مسئله وجود دارد که می تواند این مشکل را ایجاد کند: یا سرور بازی یا اینترنت شما خراب است، یا پلی استیشن پلاس ندارید. PS Plus یک سرویس پرداخت مشترک است که به کاربران امکان می دهد بازی های آنلاین انجام دهند، از تخفیف های یک بار در بازی ها و موارد دیگر استفاده کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *