نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تنظیم تلویزیون سونی براویا

نحوه تنظیم مجدد تلویزیون سونی براویا

تنظیم مجدد Sony Bravia با استفاده از روش چرخه برق یا تنظیم مجدد کارخانه که تلویزیون را به تنظیمات پیش فرض اصلی بازگرداند نسبتاً آسان است. هنگامی که تلویزیون را به فروش می رسانید یا آن را به شخص دیگری می دهید، Sony Bravia را تنظیم مجدد کنید.

با بازنشانی کامل، گذرواژه های ذخیره شده حذف شده و برنامه ها و سایر افزودنی های بازار پس از فروش پاک می شوند. چرخه برق برای اصلاحات جزئی مانند یخ زدگی، عملکرد کند از باز بودن بیش از حد بسیاری از برنامه ها یا مشکل دیگری که باعث خسته شدن سیستم می شود، بهتر است. اگر تلویزیون سونی به درستی روشن نشود یا مشکل عمده ای داشته باشد، با تنظیم مجدد کارخانه ممکن است این مسئله با یک مشکل پاک شود.

تنظیم مجدد برق

تلویزیون را با ریموت یا خود تلویزیون خاموش کنید. سیم برق را بردارید و یک دقیقه کامل صبر کنید تا هر برق باقیمانده تخلیه شود. اگر می خواهید تلویزیون کاملاً قطع شود، اگر می خواهید بیشتر صبر کنید. تلویزیون را دوباره به منبع تغذیه وصل کنید. آن را مستقیماً به پریز دیواری متصل کنید تا از یک محافظ در برابر ولتاژ بد عبور نکند. تلویزیون را آزمایش کنید تا ببینید آیا مشکلات شما برطرف شده است. در غیر این صورت، به مراحل بازنشانی به کارخانه بروید. ابتدا Sony Bravia را برای رفع مشکلات جزئی و متناوب راه اندازی مجدد کنید.

بازنشانی کارخانه

سونی براویا با سیستم اندروید اجرا می شود. برای اجرای تنظیم مجدد کارخانه، دکمه (صفحه اصلی) را از راه دور انتخاب کنید. (تنظیمات) و سپس (ذخیره سازی و بازنشانی)، (تنظیم مجدد داده های کارخانه)، (پاک کردن همه چیز) و در آخر (بله) را انتخاب کنید. به این فرآیند، بازنشانی داده گفته می شود و ضمن بازگرداندن همه موارد به تنظیمات پیش فرض، کل سابقه و داده های ذخیره شده شما پاک می شود.

همچنین می توانید یک تنظیم مجدد کارخانه ای اجباری را انجام دهید که تمام برنامه ها و همه موارد موجود در حافظه تلویزیون مربوط به شما و سابقه شما را از بین ببرد. برای این کار تلویزیون را از برق بکشید. دکمه های (پاور) و (پایین) را همزمان نگه دارید و در حالی که دکمه ها را 30 ثانیه نگه دارید، برق را به پریز برق وصل کنید. وقتی چراغ LED سبز روشن شد، دکمه ها را رها کنید. صبر کنید تا تلویزیون چندین بار راه اندازی مجدد شود و از چرخه تنظیم مجدد استفاده شود. بعد از اتمام مراحل، صفحه اصلی خوش آمدید ظاهر می شود.

به روزرسانی ها و عیب یابی ها

خارج از فرآیند بازنشانی، تلویزیون شما نیاز به به روزرسانی های گاه به گاه دارد. Sony Bravia TV Update 2017 یکی از مهمترین موارد برای اجرا بود. عدم جریان در بروزرسانی ها می تواند منجر به مشکلاتی شود. علاوه بر این، قبل از اینکه تلویزیون مشکل داشته باشد، مشکلات مربوط به برنامه های فردی را عیب یابی کنید. در برخی موارد، حذف و نصب مجدد برنامه مسئول انجماد یا خرابی های دیگر، مشکل را برطرف می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *