نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا ضبط خودرو قدرت دارد اما صدایی از بلندگوها ندارد؟

وقتی متوجه می شوید که حتی نمی توانید لیست پخش مورد علاقه خود را در ماشین خود بشنوید، بسیار بد است. احتمالاً در یک سفر جاده ای هستید و به همین دلیل حتی نمی توانید از آن نهایت لذت را ببرید. اگر مشکل شما این است که ضبط خودرو سونی ماشین شما قدرت دارد اما صدایی از بلندگوها ندارد، ما راه حلی برای شما داریم! در این مقاله متوجه خواهید شد که چه چیزی در بلندگوهای خودروی شما مشکل دارد و چگونه آنها را تعمیر کنید. بنابراین، اگر در میانه راه گیر افتاده اید و سعی می کنید در مورد کل فرآیند ایده بگیرید، ما آن را برای شما کوتاه می کنیم. بیایید بدون هیچ حرف دیگری وارد آن شویم!

اگر ضبط خودرو سونی ماشین شما برق دارد اما صدایی از بلندگوها ندارد، چه باید کرد؟

اولاً، اگر ضبط خودرو سونی ماشین شما کار می کند اما هیچ صدایی از آن خارج نمی شود، ممکن است موارد زیادی اشتباه باشد. یا ممکن است فقط یک چیز باشد که منجر به یک مشکل اساسی خاص می شود.

دلیل 1: سوختن فیوز

ابتدا کاپوت را باز کنید و جعبه فیوز را چک کنید. شما باید مطمئن شوید که تمام فیوزها سالم هستند. همیشه یک فیوز یدکی داشته باشید تا بررسی کنید که آیا فیوز سوخته است یا خیر. اگر فیوز جایگزین نیز منفجر شود، می توانید نتیجه بگیرید که یک اتصال کوتاه در سیستم وجود دارد.

دلیل 2: آیا آمپر می تواند بر روی ضبط خودرو سونی ماشین من تأثیر بگذارد؟

مطمئناً آمپ ممکن است در انتهای این مورد باشد! اما این اساساً به محل آمپر داخل ماشین شما بستگی دارد. همچنین بررسی اینکه آیا مکان واقعاً در دسترس نیست، بسیار دشوارتر خواهد بود.

آمپرها نیز تنظیمات مختلفی دارند. برخی از آنها فیوزهای درون خطی دارند، در حالی که برخی دیگر فیوزهای یکپارچه دارند. و سپس برخی از آمپرها با چندین فیوز می آیند.

فیوز آمپر ممکن است گاهی اوقات به دلیل اتصال کوتاه در جایی در خودرو منفجر شود. این در برخی مواقع بزرگترین مشکل در مورد عدم خروج صدا از ضبط خودرو سونی ماشین است.

اگر به دنبال بهترین راه برای جلوگیری از این هستید، نصب مناسب کلید اصلی است. به این دلیل که اگر بتوانید آمپلی فایر را به درستی نصب کنید، بیشتر کار شما تا سال های آینده انجام خواهد شد.

دلیل 3: ارتباطات بد

در نهایت، اتصالات بد و سیم های شکسته نیز می تواند منجر به چنین شرایطی شود. سیم معیوب در نهایت باعث می شود که چند بلندگو ارتباط خود را با سیستم صوتی قطع کنند. بنابراین، شما باید آن را نیز تشخیص دهید.

چگونه یک ضبط خودرو سونیی ماشین را که صدا ندارد درست کنیم!

اکنون که دلایل عدم خروج صدا از ضبط خودرو سونی خود را می دانید، بیایید دریابیم که چگونه مشکلات را برطرف کنیم. نگران نباشید؛ ما سعی خواهیم کرد همه چیز را ساده نگه داریم.

مرحله 1:

ابتدا فضایی را پیدا کنید که رسانای الکتریسیته نباشد. سپس، تقویت کننده را روی آن سطح نصب کنید. این مهم است تا مجبور نباشید تقویت کننده خود را روی سطح فلزی قرار دهید.

مرحله 2:

باید مطمئن شوید که ترمینال منفی باتری ماشین شما جدا شده است. این یک الزام مطلق است زیرا عدم انجام آن در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

مرحله 3:

کابل برق را از فایروال عبور دهید. نگران نباشید؛ چندین گرومت خالی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما اگر یک دراز در اطراف ندارید، همیشه می توانید از یک مته برقی و مته های فولادی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سوراخ را به اندازه کافی بزرگ کنید تا کابل جا بیفتد.

مرحله 4:

اکنون زمان آن رسیده است که کابل برق را به باتری بکشید. مطمئن شوید که سیم گیر نمی کند.

مرحله 5:

نگهدارنده فیوز درون خطی را نزدیک ترمینال باتری قرار ندهید. مطمئن شوید که حداقل یک شکاف هجده اینچی وجود دارد.

مرحله 6:

اگر نگران مدیریت کابل هستید، همیشه می توانید به کابل کشی متوسل شوید. این بچه های کوچک می توانند شما را از سخت ترین موقعیت ها خارج کنند.

مرحله 7:

کابل های RCA را از پشت آمپر اجرا کنید و سپس لید را روشن کنید. آنها را به همان روشی که کابل های برق را انجام دادید، مسیریابی کنید.

مرحله 8:

اکنون باید سیم های بلندگوی تقویت کننده را به بلندگوهای خودرو وصل کنید. این اصلاً کار وحشتناکی نیست. در اینجا یک نکته حرفه ای وجود دارد – باید آنها را از سیم های برق دور نگه دارید.

مرحله 9:

ترمینال منفی آمپر را به زمین شاسی خودرو وصل کنید.

مرحله 10:

فیوز سیم برق اصلی را تنها پس از اینکه مطمئن شدید که فیوزهای دیگر در جای خود قرار دارند، وارد کنید. پس از آن، ترمینال منفی باتری را وصل کنید، و سپس باید آماده باشید.

کلمات پایانی

اگر ضبط خودرو سونی ماشین شما قدرت دارد اما صدایی از بلندگوها بیرون نمی آید، در واقع می توانید خودتان آن را حل کنید. اگر مطمئن نیستید دوباره راهنمای ما را مرور کنید. اگر هنوز با سوراخ کردن راحت نیستید، همیشه می توانید با یک متخصص تماس بگیرید تا آن را بررسی کند!

مقالات مرتبط:

تعمیر باند ماشین

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *