نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگ کردن سونی اکسپریا

سونی اکسپریا هنگ کرده یا روشن نمی شود

آیا Sony Xperia شما قفل شده است؟ آیا نمی خواهد روشن شود؟ نیاز به راه حل دارید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در اینجا ترفندی وجود دارد که می تواند تبلت شما را در کمتر از 30 ثانیه روشن کند!

اگر Sony Xperia شما قفل یا یخ زده است، دیگر نیازی نیست منتظر بمانید تا باتری به صفر برسد تا دوباره یک تبلت کارکرده داشته باشید. در اکثر تبلت دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که درپوش باتری را بردارید، باتری را بیرون بیاورید، تا ده بشمارید، همه را کنار هم قرار دهید و کار خود را به خوبی انجام دهید. تنظیم مجدد سطح دوم یا ساده تر کشیدن باتری یک راه حل عالی برای بسیاری از مشکلات رایج تبلت های هوشمند است. متأسفانه سونی اکسپریاس تمایل ندارد باتری های قابل جابجایی داشته باشد اما امید وجود دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید شبیه سازی کشش باتری است

با شبیه سازی کشیدن باتری، تبلت به سادگی می گوید که راه اندازی مجدد شود، خود را خاموش کرده و سپس دوباره روشن کنید. این ابزار ساده برای Sony Xperia یخ زده یا قفل شده یا اگر تبلت شما دارای صفحه سفید/ آبی/ مشکی است، اگر دارای مشکلات ناوبری است یا به هر دلیلی به نظر نمی رسد که تبلت را به تنهایی خاموش کنید شما باید شبیه سازی کشش باتری را انجام دهید.

برای انجام کشش شبیه سازی شده باتری در Sony Xperia، اساساً همان مراحل را که هنگام کشیدن شبیه سازی باتری در Motorola Atrix HD انجام می دهید، انجام می دهید، کافی است دکمه کاهش صدا و سپس کلید پاور را نگه دارید و این موارد را نگه دارید دو دکمه به طور همزمان برای حدود 15-20 ثانیه. پس از نگه داشتن آنها برای حدود 20 ثانیه در صورت عدم شارژ تبلت، کلیدها را رها کرده و سعی کنید با فشردن کوتاه مدت دکمه پاور، تبلت را مانند حالت عادی روشن کنید.

استفاده از دکمه ها

برای مثال، فرض کنید Sony Xperia Ion شما فریز شده یا روشن نمی شود. به سادگی کلید کاهش صدا + کلید پاور را نگه دارید و سپس تا 20 بشمارید، در صورت عدم پاسخگویی، کلیدها را رها کرده و سپس کلید پاور را به طور مختصر فشار داده و رها کنید و باید درست شروع شود.

بسته به نوع تبلت شما، ممکن است لازم باشد به جای آن از دکمه افزایش صدا استفاده کنید. بنابراین اگر Sony Xperia شما هنوز یخ زده است یا روشن نمی شود، سعی کنید همزمان کلید صدا و کلید روشن را به مدت 20 ثانیه نگه دارید.

اگر کار نکرد، دوباره آن را امتحان کنید. به طور جدی، این باید چرخه تبلت را روشن کند و ممکن است به چند تلاش برای موفقیت نیاز داشته باشد.

نکته: اگر بعد از چند بار کار نکرد، مطمئن شوید که تبلت را از منبع تغذیه خارج کرده اید، بنابراین اگر به شارژر وصل است، آن را از برق بکشید.

سرویس Update سونی یا PC Companion

اگر Xperia STILL شما هنوز روشن نمی شود، منجمد شده یا فعال است، می توانید سرویس Update سونی یا PC PC Companion را نیز امتحان کنید. معمولاً کشش باتری شبیه سازی شده کار می کند، بنابراین اگر بار اول کار نکرد چند بار آن را امتحان کنید.

اکنون که می دانید چگونه باتری شبیه سازی شده را انجام دهید، دیگر لازم نیست 8 ساعت منتظر بمانید تا باتری شما خالی شود تا بتوانید دوباره از تبلت خود استفاده کنید. فقط راه اندازی مجدد کنید و خوب است. P.S. اجازه ندهید باتری شما به صفر برسد اگر می توانید به آن کمک کنید، اگر برای باتری های لیتیوم یون به 0٪ برسد، خوب نیست.

اگر به نظر نمی رسد که باتری شبیه سازی شده کار کند یا اگر به نظر می رسد تبلت پاسخ داده است اما هنوز مشکل دارد، ممکن است بخواهید نگاه کنید که من نمی توانم تبلت را تعمیر کنم، حالا برای برخی باید چه کار کنم.

در غیر این صورت از تبلت خود لذت ببرید، مطمئن شوید که در یک کارت حافظه خوب سرمایه گذاری کرده اید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، فقط در صورتی که تبلت شما واقعاً خراب شود یا به طور تصادفی خراب شود به این ترتیب تمام اطلاعات مهم تبلت خود را از دست نمی دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *