نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع رایج ترین مشکلات دسته PS4

رایج ترین مشکلات دسته PS4/ اغلب اوقات، دسته DualShock 4 شما احتمالاً خوب کار می کند. اما وقتی دسته پلی استیشن 4 شما پاسخ نمی دهد یا به طور تصادفی قطع می شود، خسته کننده است. بیایید راه‌حل‌هایی را برای زمانی که دسته PS4 شما کار نمی‌کند، بررسی کنیم تا بتوانید به بازی بازگردید.

دسته PS4 متصل یا جفت نمی شود

به طور معمول، هنگامی که دکمه PS را روی دسته خود فشار می دهید، باید روشن شود و به سیستم شما متصل شود. با این حال، هنگامی که متصل نیست، در عوض نوار نور روی دسته خود را برای مدتی چشمک می زند، سپس خاموش می شود.

اگر از DualShock 4 خود با کنسول دیگری استفاده کرده باشید، اغلب این اتفاق می افتد، زیرا دسته PS4 سعی می کند به آخرین دستگاهی که از آن استفاده کرده اید متصل شود. به عنوان مثال، اگر دسته PS4 خود را با رایانه شخصی یا کنسول دوست خود جفت کنید، آن دستگاه را به خاطر می آورد و دفعه بعد که دسته را روشن می کنید سعی می کند به آن متصل شود.

در این موارد، باید DualShock 4 خود را دوباره با PS4 خود جفت کنید. برای انجام این کار، دسته خود را با استفاده از کابل میکرو USB به PS4 خود متصل کنید. مطمئن شوید که از کابلی با کیفیت بالا استفاده می کنید که می دانید درست کار می کند.

هنگامی که آنها از نظر فیزیکی وصل شدند، دکمه PS را روی دسته خود برای لحظه ای فشار دهید و نور آن باید قبل از اینکه آبی شود (یا یک رنگ ثابت دیگر اگر قبلاً دسته وصل کرده اید) به طور خلاصه چشمک بزند. این نشان می دهد که دسته PS4 شما با موفقیت جفت شده و وصل شده است.

رایج ترین مشکلات دسته PS4

اگر DualShock 4 خود را با دستگاه دیگری مانند تلفن یا پلی استیشن 5 جفت کرده اید، ممکن است سعی کنید آن را دوباره با PS4 خود جفت کنید، دستگاه دیگر را روشن کرده و دسته را به آن متصل کنید. بنابراین، ابتدا باید هر دستگاه دیگری را که DualShock 4 شما با آن جفت شده است، خاموش و از برق جدا کنید.

بعد از اینکه دسته خود را دوباره جفت کردید، می توانید کابل USB را جدا کرده و طبق معمول به صورت بی سیم از دسته خود استفاده کنید. PS4 شما آن را تا زمانی که در آینده دسته را با دستگاه دیگری جفت نکنید، به خاطر می آورد، بنابراین به محض فشار دادن دکمه PS باید به طور خودکار متصل شود.

به خاطر داشته باشید که حداکثر تعداد دسته های DualShock 4 که می توانید به طور همزمان به PS4 متصل کنید، چهار عدد است. اگر از قبل چهار دسته وصل کرده اید، باید یکی را جدا کنید تا جا برای تعداد بیشتری باز شود.

دسته PS4 همچنان قطع می شود

اگر DualShock 4 شما به طور تصادفی در حین بازی قطع می شود، چند راه حل وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

ابتدا مطمئن شوید که باتری دسته شما شارژ شده است. ساده به نظر می رسد، اما اگر باتری دسته شما تقریباً تمام شده باشد، ممکن است قطع شود. برای بررسی عمر باتری دسته خود، دکمه PS را نگه دارید تا منوی سریع در سمت چپ صفحه نمایش داده شود. نماد دسته را با عمر باتری در پایین خواهید دید.

دسته خود را به PS4 خود وصل کنید و دوباره از منوی سریع بازدید کنید تا مطمئن شوید انیمیشن شارژ باتری را می بینید. بعد از اینکه دسته برای مدتی شارژ شد، سعی کنید از آن به طور معمول استفاده کنید.

اگر باتری مشکل دسته PS4 شما را ایجاد نکرده است، مطمئن شوید که سعی نمی کنید از دسته خود خیلی دور از سیستم خود استفاده کنید. محدوده معمولی برای بلوتوث حدود 30 فوت است. بسته به تنظیمات خود، ممکن است بتوانید از دسته خود بیشتر از این استفاده کنید یا محدود به استفاده نزدیکتر از آن باشید.

در این مورد، باید سعی کنید تداخل بین دسته و کنسول خود را به حداقل برسانید. هر شی فلزی بین این دو، مانند قفسه بندی یا لپ تاپ را که می تواند سیگنال را مهار کند، بردارید. همچنین برای انتقال و دریافت بهتر سیگنال، در صورت وجود، باید PS4 خود را از فضاهای بسته خارج کنید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که PS4 دارای تنظیماتی است که دستهها را پس از مدتی غیرفعال بودن، خاموش می کند. اگر نمی‌خواهید هنگام تماشای برنامه‌های رسانه‌ای مانند YouTube، دسته PS4 شما خاموش شود، به Settings > Power Save Settings > Set Time Until Controllers Turn Off بروید و هرگز هرگز را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با این کار باتری دسته حتی زمانی که در حالت بیکار هستید مصرف می کند.

چرا PS4 روشن نمی شود؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *