نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم نصب بازی در xbox  

چرا در xbox  بازی ها نصب نمی شوند

همه بازی های Xbox One باید نصب شوند. این روند در پس زمینه اتفاق می افتد و گیمرها به طور کلی می توانند بازی را شروع کنند زیرا نصب در حال انجام است. برخی از کاربران گزارش داده اند که روند نصب در حال انجماد است، که اغلب 0٪ است، این بدان معناست که بازی به هیچ وجه انجام نمی شود.

رفع نصب نشدن بازی

این مشکل می تواند در درایو نوری، خود دیسک (با فرض اینکه دیسک باشد و نه قابل بارگیری باشد) یا اتصال شبکه باشد. ممکن است نیاز به تماس با مایکروسافت باشد، اما ممکن است راه حل ساده تری وجود داشته باشد.

  • اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید کنسول شما با جدیدترین وصله های Microsoft به روز شده است. اگر سیستم شما آفلاین است، (با فرض داشتن توانایی) متصل شوید و اجازه دهید کنسول کار خود را انجام دهد.
  • اگر آنلاین هستید، ممکن است مسئله اتصال شما به Xbox Live باشد. ابتدا کابل اترنت را جدا کنید، یا اگر از اتصال بی سیم استفاده می کنید آن را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید. سپس دکمه روشن / خاموش را به مدت 10 ثانیه نگه دارید. سیستم خود را مجدداً راه اندازی کنید، اما به صورت آنلاین متصل نشوید. اگر نصب به طور عادی آغاز شد، پس از آن می توانید بدون مشکل دوباره به Xbox Live متصل شوید.
  • اگر فقط یک بازی است، با فرض اینکه از دیسک فیزیکی در حال نصب است، مطمئن شوید که دیسک تمیز و آسیب ندیده است. اگر یک تراشه یا خراش قابل توجه وجود داشته باشد، ممکن است لازم باشد خود بازی را برگردانید.

کنترل کننده همگام سازی نمی شود

رفع مشکل همگام سازی

ممکن است در طول عمر Xbox One خود یک کنترل کننده داشته باشید. تالارهای گفتگوی ایکس باکس بسیاری از موضوعات را به ویژه در مورد اتصال و تغییر مکان شناسایی کرده اند. چندین روش آسان وجود دارد که می تواند به شما در همگام سازی کنترل کننده Xbox One کمک کند. در هر دو مورد، می خواهید مطمئن شوید کنترل کننده شما به روز شده است.

  • برای قطع اتصال کنترل کننده ها، می خواهید مطمئن شوید که کنترل کننده شما باتری های خوبی دارد و سپس کنسول را دوباره راه اندازی کنید. اگر با این کار مشکلی برطرف نشد، مطمئن شوید که در محدوده Kinect هستید. هر کنترل کننده ای مجهز به دو چراغ مادون قرمز است که وقتی کنترلر شما خارج از محدوده باشد و در تلاش برای اتصال مجدد باشد، روشن می شود. بدیهی است که اطمینان از اینکه در محدوده کاری قرار دارید برای کارکرد کنترلر ضروری است.
  • برای کنترلرهای دریفتی، اطمینان حاصل کنید که کنترل کننده شما به روز شده و دارای باتری های تازه است. سپس کنسول خود را خاموش و روشن کنید. با این کار حافظه پنهان شما خالی می شود. چند دقیقه صبر کنید سپس کنسول خود را دوباره راه اندازی کنید. اگر هنوز مشکلی باقی است، می توانید از طریق مرکز خدمات آنلاین Xbox’s درخواست کنید تا کنترل کننده خود را تعویض کنید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *