نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع خرابی پایگاه داده در ps4

چگونه می توان پایگاه داده خراب/خطای داده را در PS4 برطرف کرد

هر دو (پایگاه داده خراب است. PS4 راه اندازی مجدد می شود.) و (داده های خراب – داده های ذخیره شده را نمی توان بارگذاری کرد زیرا خراب هستند.) اعلان های خطایی هستند که اغلب هنگام تلاش برای انجام بازی در PS4 ظاهر می شوند. هنگامی که پایگاه داده خراب است، نمی توانید هیچ بازی با PS4 انجام دهید. هنگامی که اطلاعات PS4 خراب است، نمی توانید بازی را که خطا را گزارش می کند بازی کنید.

بدیهی است که هیچ یک از آنها تحت تعقیب نیستند. خوشبختانه راه حل های قابل قبولی برای این مشکلات وجود دارد و می توانید آنها را از PS4 خود حذف کنید.

قسمت 1. اصلاح پایگاه داده خراب PS4

پایگاه داده PS4 مجموعه ای سازمان یافته از داده های مربوط به دستگاه شما است. هنگامی که می خواهید به داده ها دسترسی، ویرایش یا به روز کنید، این کار را از طریق تعامل بین عملیات خود و پایگاه داده انجام می دهید. بنابراین، هنگامی که پایگاه داده PS4 شما خراب می شود بسیار آزاردهنده است.

علائم پایگاه داده خراب

  • PS4 هشدار می دهد که پایگاه داده خراب است و به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.
  • بارگیری بازی زمان زیادی طول می کشد که به طور غیر معمول کند است.
  • PS4 شما دیسک نمی خواند.
  • حرکت در منو کند است.
  • در حین بازی لکنت زبان است.

علل فساد پایگاه داده

  • اساس فساد پلتفرم
  • خرابی سرصفحه فایل
  • فساد رسانه های ذخیره سازی
  • قطعی برق
  • خرابی سخت افزار

البته، مجرمین احتمالی دیگری نیز وجود دارند، اما ذکر همه آنها در اینجا ضروری نیست. پس از درک علائم و علل، وقت آن است که راه حل های این مشکل را بیاموزید.

رفع خرابی پایگاه داده در PS4

برخلاف روشن نشدن PS4، شما همچنان می توانید دستگاه خود را با خطای پایگاه داده خراب راه اندازی کنید، که راه حل های بیشتری را امکان پذیر می کند. بسیاری از کاربران ثابت کرده اند که موثرترین راه برای تعمیر پایگاه داده خراب PS4، بازسازی آن است.

در یک کلام، بازسازی پایگاه داده درایو را اسکن می کند و یک پایگاه داده جدید از همه محتوا ایجاد می کند. گزینه (بازسازی پایگاه داده) در حالت ایمن در دسترس است. بنابراین، باید دستگاه خود را خاموش کرده و به حالت ایمن بوت کنید. در اینجا مراحل دقیق وجود دارد:

مرحله 1. کنسول را خاموش کرده و منتظر بمانید تا نور سفید به طور کامل خاموش شود.

مرحله 2. دکمه روشن / خاموش کنسول را نگه دارید تا دو بوق بشنوید. سپس PS4 شما به حالت Safe Mode راه اندازی می شود.

مرحله 3. کنترلر PS4 خود را با کابل USB به کنسول وصل کنید.

مرحله 4. در حالت ایمن، چندین گزینه در دسترس است. (بازسازی پایگاه داده) را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شود.

با این حال، بازسازی پایگاه داده، پایگاه داده ای را که به دلیل خرابی سخت افزار (یعنی HDD شما) یا خرابی سیستم خراب می شود، برطرف نمی کند. در چنین مواردی، دو راه حل قابل اجرا برای شما وجود دارد:

  • هارد خراب شده را برطرف کنید
  • PS4 را اولیه کنید

برای رفع هارد داخلی PS4، ابتدا باید آن را با دقت بیرون بیاورید. در حالی که اگر تصمیم به راه اندازی اولیه دستگاه خود دارید (این گزینه در حالت ایمن موجود است)، باید بدانید که راه اندازی اولیه تنظیمات سیستم را به حالت پیش فرض برمی گرداند و داده های ذخیره شده در حافظه سیستم را حذف می کند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری مراقب باشید.

قسمت 2. تعمیر داده های خراب PS4

متفاوت از پایگاه داده خراب، داده های خراب همیشه مربوط به یک بازی خاص است، نه پایگاه داده PS4 شما.

علائم اطلاعات خراب در PS4

  • بازی PS4 عقب می افتد، صفحه بازی سیاه می شود یا قادر به بارگذاری شخصیت نیست
  • پیام خطا: (استفاده از برنامه امکان پذیر نیست. داده های برنامه زیر خراب است. برنامه را از PS4 حذف کرده و سپس دوباره دیسک را وارد کنید.)
  • پیام خطا: (داده های خراب – داده های ذخیره شده را نمی توان بارگذاری کرد زیرا خراب هستند)
  • با کدهای خطا مانند CE-37732-2 و NP-32062-3 برخورد کنید

هنگامی که داده های خراب در بازی دریافت می کنید، علامت واضحی را مشاهده خواهید کرد، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *