نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین مشکلات دوربین های دیجیتال

مشکلات دوربین های دیجیتال / دوربین دیجیتال یک وسیله مفید یا وسیله الکترونیکی است که به شما امکان می دهد عکس و فیلم بگیرید. این دستگاه به شما امکان می دهد خاطرات را برای همیشه ذخیره کنید و از این رو کاملاً ارزشمند است. برای اطمینان از اینکه به درستی کار می کند و در صورت نیاز شما را رها نمی کند، باید خطاها یا عیبی را که ممکن است در دوربین های دیجیتال ظاهر شوند بررسی کنید. در واقع باید راه حل ها را هم بدانید تا بتوانید به تنهایی مشکلات را حل کنید. بنابراین برای مرجع شما، ما رایج ترین مشکلات دوربین های دیجیتال را با راه حل های آنها فهرست کرده ایم:

عکس ها و فیلم های تار

یکی از رایج ترین مشکلات دوربین دیجیتال تار شدن عکس ها و فیلم ها است. این می تواند به خاطر دوربین معیوب یا لنز آسیب دیده باشد. برای این کار ابتدا باید مطمئن شوید که لنز کثیف نیست و سپس مطمئن شوید که دوربین در حالت ماکرو نیست. همچنین، تصاویر تار ممکن است به دلیل حرکت یا حرکت باشد، بنابراین زمانی که سوژه ثابت است، دوباره کلیک کنید. زوم دیجیتال اپتیکال نیز باید خاموش باشد. اگر مشکل همچنان حل نشد، باید برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

عمر باتری کوتاه

یکی دیگر از مشکلات رایج دوربین های دیجیتال، عمر باتری کوتاه است. اگر دوربین شما فقط پس از استفاده اندکی از بین می رود، ممکن است مشکل از باتری یا شارژر شما باشد. با بررسی دفترچه راهنمای کاربر یا راهنما مطمئن شوید که از نوع مناسب باتری استفاده می کنید. همچنین، با تست کردن شارژر خود، ببینید که آیا شارژر شما به درستی کار می کند یا خیر. سیم شارژ، پورت شارژر و سایر قطعات را بررسی کنید. اگر مشکل ادامه داشت، با یک متخصص تماس بگیرید.

مشکلات دوربین های دیجیتال

دوربین های کند

اگر فکر می‌کنید که دوربین شما کند کار می‌کند و کلیک کردن روی عکس‌ها زمان می‌برد، ممکن است اشکالی وجود داشته باشد. این می تواند به دلیل تاخیر شاتر باشد که کاملا طبیعی است. اما برای حل این مشکل، ابتدا باید شاتر را تا نیمه نگه دارید تا به دوربین زمان دهید تا فوکوس را آماده و تنظیم کند. این باید مسئله را حل کند.

مشکلات کارت حافظه

دوربین همچنین ممکن است به دلیل مشکلات کارت حافظه با مشکل مواجه شود. معمولاً کارت‌های حافظه بد نمی‌شوند، اما اگر خراب شوند، احتمالاً به دلیل آسیب فیزیکی است. قبل از اینکه برای اولین بار از کارت خود استفاده کنید، مطمئن شوید که به جای حذف محتوا، آن را قالب بندی کرده اید. همچنین آن را به جای کامپیوتر، در دوربین فرمت کنید. قالب‌بندی می‌تواند به مواردی مانند عملکرد سریع‌تر و بارگیری سریع‌تر و غیره کمک کند. اگر کارت شما قفل شده است، برای این کار، باید مطمئن شوید که زبانه کناری در موقعیت باز کردن قفل است.

عیب یابی دوربین‌ سونی دیجیتالی 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *