نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین انواع آسیب های تبلت سونی

انواع آسیب های تبلت سونی

آیا با آسیب های تبلت سونی آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه باید این مشکلات را برطرف کنید؟ آسیب رساندن به تبلت سونی شما می تواند یک فاجعه واقعی باشد. هر ساله میلیون‌ها صاحب تبلت سونی سونی همراه تبلت سونی خود را رها می‌کنند، می‌نشینند، با آن شنا می‌کنند و حتی آن را پرتاب می‌کنند که معمولاً به نوعی آسیب می‌زند. در طول سالها ما به هزاران مشتری که هر موضوعی را تجربه کرده اند کمک کرده ایم. در زیر به چند مورد از شایع ترین دلایل آسیب دیدن تبلت سونی سونی اشاره شده است:

آسیب های تبلت سونی

انداختن تبلت سونی

بسیاری از کاربران تبلت سونی سونی همراه حداقل یک بار و برخی بیش از حد شمارش تبلت سونی خود را رها می کنند. دلایل انداختن تبلت سونی به همان اندازه که کاربران مختلف آن را به Fix My Phone وارد می کنند متفاوت است. خواه تبلت سونی شما روی پیاده‌رو، چمن یا کف زمین افتاده باشد، آسیب‌های ناشی از آن ممکن است شامل ترک خوردن صفحه‌نمایش، قاب‌های شکسته و دوربین‌های شکسته شود. مگر اینکه تبلت سونی شما چندین طبقه سقوط کرده باشد، آسیب ها باید قابل تعمیر باشند.

نشستن روی تبلت سونی

شاید به نظر بی‌معنا باشد، اما بسیاری از کاربران تبلت سونی سونی همراه دستگاه خود را در جیب پشتی یا روی صندلی قرار می‌دهند و آن را فراموش می‌کنند. با نشستن، و شنیدن صدای پاپ یا ترک خوردن، متوجه می‌شوید که چه اتفاقی افتاده است. نشستن روی تبلت سونی سونی می‌تواند منجر به ترک خوردن صفحه‌نمایش، شکستن قطعات داخلی و خراش‌های عمیق شود. میزان آسیب می تواند به مدل تبلت سونی و موادی که تبلت سونی به آن کوبیده می شود بستگی داشته باشد. اگر روی تبلت سونی سونی خود نشسته اید، باید از تکنسین های ما در Fix My Phone نگاهی بیاندازند.

برای تشخیص خرابی های تبلت ابتدا باید شناخت درستی از ویژگی ها و مشخصات آن داشته باشید. راه های زیادی برای این کار وجود دارد اما در این زمینه مطالعه مقاله « 7 برنامه برای بررسی مشخصات تبلت سونی » میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

به نوشیدنی، آسیب آب

آسیب ناشی از آب هنوز هم جزو برترین تعمیرات آسیب تبلت سونی سونی است که در فروشگاه‌های Fix My Phone شاهد آن هستیم. برخی از مشتریان ما تبلت سونی خود را در توالت انداخته اند و برخی دیگر با آن در جیب خود برای شنای کوچک رفته اند. در مورد آسیب آب، هرچه سریعتر آن را وارد کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانیم آن را برطرف کنیم.

تصادفی بودن اتفاق

گاهی اوقات، این تصادفی بودن زندگی است که می تواند به تبلت سونی سونی آسیب برساند. به عنوان مثال، کودکی که تبلت سونی سونی را با یک اسباب بازی اشتباه می گیرد، غذا را روی آن می ریزد، آن را در حین عکس سلفی انداخته، یا چیزهای تصادفی مانند شن و خاک وارد جک شارژ یا هدفون می شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: رفع مشکلات جفت شدن بلوتوث

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *