نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خاموش شدن یکباره Xbox

چرا Xbox One به طور غیر منتظره خاموش می شود؟

تعداد کمی از کاربران گزارش کرده اند که Xbox One آنها به طور غیرمنتظره خاموش می شود. این یک مسئله جدا از سیستم است که نیرو نمی گیرد.

راه حل رفع خاموش شدن

این ممکن است یک سوعملکرد باشد، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که هر کسی می تواند آنها را برطرف کند. قبل از اینکه سریع با مایکروسافت تماس بگیرید و به آنها بگویید که کنسول شما خراب است، این مراحل را امتحان کنید تا ببینید آیا در پایان شما می توانید این مشکل را حل کنید.

  • تهویه سیستم را بررسی کنید. در صورت گرم شدن بیش از حد، باید قبل از خاموش شدن سیستم پیام هشدار دریافت کنید. در صورت انجام این کار، کنسول را خاموش کرده و حداقل یک ساعت صبر کنید. اطمینان حاصل کنید که Xbox One تهویه کافی دارد و دوباره امتحان کنید. در صورت ادامه کار، با مایکروسافت تماس بگیرید.
  • چراغ آجر برقی را بررسی کنید. اگر مشاهده کردید که نور سوسو می زند یا سیاه است، به احتمال زیاد این مسئله یک مشکل برق است.
  • بررسی کنید آیا Xbox One شما تنظیم شده است که به طور خودکار خاموش شود. به تنظیمات بروید، سپس Power & Supply را انتخاب کنید، سپس گزینه Turn Off After را انتخاب کنید. گزینه Don’t Turn Off Automatic را انتخاب کنید و تنظیم می شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که خروجی AC Xbox One متصل است و به درستی کار می کند.

تلویزیون شما بهترین وضوح را نشان نمی دهد

مایکروسافت تأیید کرده است که ممکن است برخی از کاربران در تشخیص خودکار وضوح صفحه نمایش مناسب با Xbox One مشکلی داشته باشند.

راه حل های امکان پذیر:

این در واقع یک راه حل آسان است، اما به چند مرحله نیاز دارد:

  • از داشبورد Xbox One، دکمه منو را بزنید تا تنظیمات ظاهر شود. Display & Sound، سپس TV Resolution را انتخاب کرده و تنظیمات مناسب را انتخاب کنید.
  • اگر تلویزیون نسبتاً جدیدی دارید، مطمئن شوید که مجموعه شما جدیدترین سیستم عامل را دارد. اگر از نحوه انجام این کار مطمئن نیستید به دفترچه راهنمای مالک تلویزیون خود مراجعه کنید.
  • اگر هنوز با مشکل نمایشگر روبرو هستید، کابل HDMI دیگری را امتحان کنید. این ممکن است کمکی نکند، اما مرحله بعدی تماس با مایکروسافت است.

صدا به درستی کار نمی کند

چند مورد شناخته شده در مورد تنظیمات صوتی Xbox One وجود دارد. خوشبختانه به نظر نمی رسد که هیچ یک از آنها به دلیل خود سخت افزار باشد، بنابراین اصلاحات احتمالی وجود دارد که باید قبل از تماس با مایکروسافت آنها را امتحان کنید.

راه حل مشکل صدا

مشکل صدا می تواند یکی از چندین مورد باشد، از تنظیم نرم افزار گرفته تا اتصالات معیوب. خبر بد این است که شما ممکن است نیاز به خرید یک یا دو کابل جدید داشته باشید (یا با مایکروسافت تماس بگیرید و منتظر جایگزینی آن باشید)، اما خبر خوب این است که ممکن است به سادگی تغییر گزینه های شما باشد.

  • اولین مرحله باید وارد تنظیمات شوید و گزینه Display & Sound را انتخاب کنید. از آنجا گزینه ای را انتخاب کنید که منعکس کننده سیستم شما باشد – HDMI یا Optical – و سپس قالب صوتی متناسب با سیستم خود را انتخاب کنید. اگر نمی دانید، Stereo Uncompressed را انتخاب کنید.
  • فرض کنید شما تأیید کرده اید که همه چیز به درستی متصل است. اگر هنوز با مشکل روبرو هستید، ممکن است مشکل از کابل نوری یا HDMI معیوب باشد. آن را جایگزین کنید و ببینید آیا با این کار برطرف شده است یا نه، رسید خود را نگه دارید. اگر کار نکرد، پس از تماس با Microsoft همیشه می توانید کابل را برگردانید.
  • اگر Xbox خود را به یک جعبه تلویزیون کابلی متصل می کنید، همه موارد را – Xbox One و جعبه کابل – را از برق جدا کنید و سپس 30 ثانیه صبر کنید تا حافظه پنهان پاک شود.
  • برخی از جعبه های کابل دارای تنظیمات صوتی منحصر به فرد هستند. با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به شما کمک کنند.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *