نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خاموش شدن لامپ پروژکتور

وقتی لامپ پروژکتور شما خاموش می شود چه اتفاقی می افتد؟

احتمال زیادی وجود دارد که لامپ شما فوت کرده و زمان تعویض لامپ پروژکتور سونی فرا رسیده است. قبل از اینکه لامپ بمیرد، ممکن است متوجه کم نور شدن تصویر شوید. روشنایی یا درخشندگی شروع به محو شدن می کند. چشم انسان می تواند خود را با یک تصویر تیره تطبیق دهد و این مشکل می تواند مورد توجه قرار نگیرد.

چرا لامپ های پروژکتور سونی می سوزند؟

پروژکتورها دارای فیلترهای جدا شونده برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل مدار حساس هستند. با این حال، فیلترها می توانند بیش از حد با گرد و غبار مسدود شوند، جریان هوا را در داخل و خارج از پروژکتور سونی کاهش دهند و باعث سوختن لامپ پروژکتور در دمای گرمتر شوند.

آیا لامپ های پروژکتور منفجر می شوند؟

انفجار لامپ اغلب می تواند ناشی از نقص در پروژکتور سونی باشد، به ویژه هنگامی که بالاست لامپ خراب می شود. به دلیل نقص در بخشی از پروژکتور، بالاست ممکن است لامپ را با ولتاژ نادرست تغذیه کند، منبع تغذیه را خاموش نکند یا از گرم شدن بیش از حد لامپ جلوگیری کند.

چگونه می توانم بفهمم چراغ پروژکتور سونی من سوخته است؟

چگونه می توان تشخیص داد که چراغ منفجر شده است؟ مطمئناً نباید چراغ باشد، معمولاً 2000 ساعت قبل از خرابی است. به هر حال می توانید لامپ را با مولتی متر در مقیاس اهم بررسی کرده و تداوم آن را بررسی کنید. متشکرم. من آن را امتحان می کنم. این لامپ زنون است، در بین پایانه های آن پیوستگی وجود ندارد، در ولتاژ بالا کار می کند.

چرا لامپ های پروژکتور سونی اینقدر گران هستند؟

مقدار جیوه موجود در لامپ باید با دقت اندازه گیری شود تا فشار مطلوب در حالت کامل کارکرد حفظ شود. پیچیدگی لامپهای بخار جیوه فشار قوی و سمیت جیوه ای که برای تولید آنها استفاده می شود، تولید آنها را گران می کند.

آیا لامپ های پروژکتور سونی با گذشت زمان روشنایی خود را از دست می دهند؟

لامپ های پروژکتور سونی با افزایش سن تا 50 درصد روشنایی اولیه خود را کاهش می دهند. برخی از پروژکتورها به شما امکان می دهند تعداد ساعات استفاده از لامپ خود را از طریق سیستم منوی داخلی بررسی کنید. برای اطلاع از این ویژگی، راهنمای کاربر خود را بررسی کنید.

آیا پروژکتورها می سوزند؟

واقعیت زندگی پروژکتورهای معمولی این است که لامپ های آنها پس از تقریباً 3000 ساعت استفاده می سوزند و حتی زودتر از آن شروع به خاموش شدن می کنند. اجتناب ناپذیر باقی می ماند: همه لامپ های پروژکتور سونی در نهایت نیاز به تعویض دارند.

کدام دیوار برای پروژکتور سونی مناسب است؟

خاکستری برو بسته به تعداد لومن های پروژکتور شما، ممکن است بخواهید رنگی را انتخاب کنید که به خاکستری نزدیکتر از سفید است. یک قاعده کلی این است که اگر مشخصات پروژکتور شما بیش از 3500 لومن تولید می کند، باید خاکستری شوید.

آیا بهتر است پروژکتور را خاموش کنید یا روشن بگذارید؟

به طور کلی، روشن و خاموش کردن پروژکتور به طور مکرر عمر لامپ را کاهش می دهد. اما روشن نگه داشتن دائمی آن باعث کاهش عمر پروژکتور نیز می شود. به عنوان یک قاعده کلی، اگر انتظار دارید در مدت یک ساعت دوباره از پروژکتور سونی خود استفاده کنید، کافی است آن را در حالت خالی قرار دهید.

هر چند وقت یکبار لامپ پروژکتور سونی را عوض می کنید؟

اگر 10 ساعت در هفته پروژکتور سونی را اجرا می کنید، که معمولاً برای اکثر کلیساها حداقل است، باید حداقل هر 3 سال یکبار لامپ ها را تعویض کنید، احتمالاً بیشتر. لامپها معمولاً در اواخر عمر خود شروع به سوسو زدن می کنند. اگر پروژکتور سونی شما سوسو می زند، احتمالاً زمان تعویض لامپ رسیده است.

پروژکتور سونی چقدر می تواند به طور مداوم کار کند؟

چراغ پروژکتور من چقدر باید دوام بیاورد؟ همه لامپ های پروژکتور سونی دارای زمان کارکرد مورد انتظار هستند که عمر لامپ نامیده می شود. این مقدار بر حسب ساعت بیان می شود و معمولاً بین 1500 تا 2000 ساعت است. مدلهای جدیدتر ادعای عمر 5000 ساعت و بیشتر لامپ را دارند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *