نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آَشنایی با 5 مشکل رایج گوشی هوشمند سونی

راهکارهای رفع 5 مشکل رایج گوشی هوشمند سونی

در این مقاله قصد داریم 5 مشکل رایج گوشی هوشمند سونی را به شما معرفی کنیم. گوشی سونی هوشمند یک فناوری ظریف هستند که تمام دنیای ما را در اختیار دارد. اما آنها در معرض آسیب های داخلی و خارجی هستند. بنابراین، خوب است که از مسائلی که نیاز به تعمیر فوری دارند، آگاه باشید. بنابراین ما تعدادی از مشکلاتی که نیاز به تعمیر فوری تلفن همراه شما دارند را فهرست کرده ایم.

5 مشکل رایج گوشی هوشمند سونی

قرار گرفتن در معرض آب

صدها راه وجود دارد که تلفن می تواند با آب یا هر مایع دیگری تماس پیدا کند. زمانی که این اتفاق بیفتد، تلفن در کمترین زمان در برابر آسیب آب تسلیم می شود. آسیب آب ممکن است همیشه قابل تعمیر نباشد. تلفن های همراه مدرن دارای ویژگی ضد آب هستند که باعث می شود گوشی سونی شما تا حدی در برابر آب مقاوم باشد.

با این حال، اگر تلفن شما ضد آب نیست و هیچ یک از راه حل های DIY که از آسیب آب گوشی سونی جلوگیری می کند کار نمی کند، از تکنسین های خبره گوشی سونی هوشمند کمک بگیرید. یک تکنسین تعمیر به تلفن شما دسترسی پیدا می کند تا ببیند آیا آسیب قابل تعمیر است یا خیر.

صفحه نمایش شکسته

اگرچه تعمیر صفحه نمایش شکسته ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما بدون شک تعمیر مهمی است. تخمین زده می شود که سالانه 50 میلیون صفحه نمایش گوشی سونی هوشمند در ایالات متحده شکسته می شود. ترک خوردگی یا شکستگی صفحه نمایش رایج ترین مشکلی است که نیاز به تعمیر دارد. صفحه نمایش شکسته ممکن است گاهی اوقات تلفن هوشمند را بی استفاده کند.

خوشبختانه، تعمیر و تعویض صفحه نمایش گوشی سونی هوشمند آسان است. یک متخصص تعمیر گوشی سونی هوشمند می تواند به شما در تعمیر آن در کمترین زمان کمک کند. با این حال، درجه تعمیر مورد نیاز بستگی به آسیب دریافت شده از طریق تلفن دارد. قاب گوشی سونی هوشمند می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند، اما هنگامی که صفحه نمایش شکسته شد باید تعمیر شود.

مسائل مربوط به باتری

با قدیمی شدن گوشی سونی عمر باتری آن کاهش می یابد. اگر نتواند بیش از چند ساعت دوام بیاورد، نشان دهنده مشکلات جدی با باتری است. به فکر تعویض باتری یا گوشی سونی باشید. گاهی اوقات آسیب را می توان با تغییرات فیزیکی تشخیص داد. برآمدگی باتری یکی از علائمی است که نشان می دهد باتری نیاز به تعمیر دارد.

وقتی متوجه تغییراتی در اندازه گوشی سونی خود شدید، استفاده از آن را متوقف کنید. یک باتری برآمده می تواند خطرناک باشد زیرا نشان می دهد که مواد شیمیایی درون باتری در حال شکستن هستند. بهتر است تصمیم گیری در مورد نیاز به تعمیر یا تعویض باتری را به متخصصان بسپارید.

پورت شارژ آسیب دیده

مشکلات گوشی سونی هوشمند که قابل رفع هستند، حتی زمانی که مراقب کابل ها و پورت شارژ هستید، صدمه زدن به پورت شارژ بسیار آسان است. نقص در پورت شارژ باعث می شود تا شارژ گوشی سونی کاهش یابد یا به طور کلی شارژ آن متوقف شود. این زمانی اتفاق می افتد که کانکتورهای کوچک در پورت USB به کابل شارژ متصل نشوند.

دلایل مختلفی پشت پورت شارژ معیوب وجود دارد. به عنوان مثال، تجمع کثیفی در پورت با مسدود کردن تماس، منبع تغذیه را مهار می کند. اگر گوشی سونی مکرراً سقوط می کند، آسیب سخت افزاری نیز می تواند باعث مشکلات شارژ شود که نیاز به تعمیرات فوری دارد.

از دست دادن عملکرد دکمه

از آنجایی که کلیدهای خانه و دکمه‌های پاور اغلب استفاده می‌شوند، به طور کلی کار نمی‌کنند. تعویض و تعمیر دکمه های هوم یا پاور نسبتاً رایج است. دکمه‌های آسیب دیده باعث می‌شوند کنترل باز و بسته کردن برنامه‌ها و مسیریابی را از دست بدهید.

فروشگاه های تعمیر تلفن همراه معمولاً خدمات تعمیر، تمیز کردن و تعویض دکمه را ارائه می دهند تا گوشی سونی شما را زنده کند. تعمیر گوشی سونی هوشمند یک کار دشوار است زیرا شامل قطعات ظریف و مراحل پیچیده است. بهتر است به کارشناسان تعمیر گوشی سونی اجازه دهید آن را برای شما تعمیر کنند.

آیا می دانید: دلایل آسیب دیدگی مادربرد گوشی سونی

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *