نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پ145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ – تماس: 66097851 (7 خط), 66030825 -021

دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گیر کردن بازی روی صفحه Xbox

چرا در هنگام اجرای بازی، بازی روی صفحه Xbox One گیر می کند؟

هنگام بوت شدن کامل، Xbox One می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد – در واقع حداکثر 10 دقیقه. منظور ما این است که Xbox One شما کاملاً خاموش است و نه از حالت استراحت. هنگام راه اندازی، یک صفحه سبز با آرم Xbox برای چند دقیقه قبل از بالا آمدن رابط کاربر قطع می شود. اگر 10 دقیقه یا بیشتر منتظر بوده اید، باید یک بازنشانی سخت انجام دهید.

راه حل های اجرای بازی

قبل از رفتن به تنظیم مجدد سخت، توجه داشته باشید که با این کار همه حساب ها پاک می شوند، داده ها ذخیره می شوند و سایر داده های ذخیره شده در سیستم. اگر از اعضای Xbox Live Gold هستید، داده های ذخیره شده شما احتمالاً در فضای ابری قرار دارند.

اگر هنوز فرصتی برای همگام سازی آن نداشته اید، با نگه داشتن دکمه Xbox روی کنسول به مدت 10 ثانیه کنسول را روشن کنید. سپس، اگر دسترسی دارید، قبل از انجام تنظیم مجدد، از داده های ذخیره شده خود همگام سازی یا پشتیبان تهیه کنید. در غیر این صورت:

  • با نگه داشتن دکمه Xbox به مدت 10 ثانیه Xbox One خود را خاموش کنید. پس از روشن شدن، دکمه همگام سازی، بیرون انداختن و Xbox را روی کنسول خود نگه دارید تا دو بوق (حدود 10 ثانیه) بشنوید. دکمه ها را رها کنید، منوی تنظیم مجدد کارخانه را مشاهده خواهید کرد. اگر Xbox One S بدون دکمه eject دارید، دکمه sync و Xbox کار می کند.
  • کد خطا E100، E200، E204، E207، E101، E102، E106، E203، E208 و E305 نشان می دهد که شما ممکن است نیاز به انجام به روزرسانی آفلاین سیستم داشته باشید. می توانید دستورالعمل های کامل را در وب سایت Xbox پیدا کنید. اگرچه به طور خلاصه، شما به یک درایو USB با فرمت NTFS، همان سیستم فایلی که ویندوز از آن استفاده می کنید، نیاز دارید. فایل به روزرسانی را از وب سایت Xbox که قبلاً پیوند داده شده بارگیری کرده و فایل $ SystemUpdate را در درایو USB با فرمت NTFS کپی کنید. چوب را بیرون بریزید. به Xbox One خود برگردید، همان ترکیب دکمه ای که در بالا توضیح داده شد را برای راه اندازی در منوی عیب یابی انجام دهید. درایو USB خود را متصل کرده و گزینه Offline System Update را انتخاب کنید.

صدای نامناسب از درایو دیسک

این مشکل چیزی است که تعدادی از کاربران Xbox One گزارش کرده اند، اما خوشبختانه آنها همچنین گزارش می دهند که به دیسک آسیب نمی رساند. وقتی دیسک را در درایو نوری کنسول قرار می دهید، صدای سنگ زنی ایجاد می شود. یک پیام خطا می خواند، (متأسفیم که ما نمی توانیم آن دیسک را پخش کنیم. یک بازی Xbox One، CD موسیقی یا فیلم در Blu-ray یا DVD را امتحان کنید. ) خوشبختانه، این مسئله فقط در نسخه اصلی Xbox One وجود دارد.

راه حل های صدای نامناسب

مایکروسافت چندین بار به این موضوع خاص پرداخته و تأیید کرده است که دارندگان می توانند سخت افزار را پس دهند. اگر با درایوهای نوری آشنا هستید، همیشه می توانید خودتان آن را تعمیر کنید، اما در این صورت ضمانت خود را باطل می کنید. اگر از این مشکل رنج می برید، گزینه های شما محدود است.

سخت افزار را به محلی که خریداری کرده اید برگردانید. مایکروسافت با ارائه بازی های رایگان به افراد آسیب دیده این مشکل را با واحدهای راه اندازی برطرف کرد. به نظر نمی رسد که تبلیغات هنوز فعال باشد، اما اگر در دستگاه درایو سنگ زنی را می شنوید، هنوز هم می توانید کنسول خود را برگردانید. در صورت خرید دست دوم، همیشه درایو دیسک را بررسی کنید.

با استفاده از یکی از روش های تماس فوق مستقیماً با مایکروسافت تماس بگیرید. تیم پشتیبانی این شرکت در حال ترتیب دادن افراد دیگری است و در برخی موارد قبل از اینکه سیستم خود را به سیستم ارسال کنید، یک کنسول جدید با یک بازی به انتخاب شما برای شما ارسال می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *